Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1267
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
How? Hva kan jeg forvente, er 1mg i per tabelltet, har toleranse. Hvor mye? Aldri tatt lorazepam, men han jeg kjøpte av sa han røykte de, jeg har røyket oxy og heroin før kan det røykes på samme måte som det? Er det best å røyke de? Effekten er jo sterkere da?
'

Takk for svar.
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Røyke piller??Hvorfor ikke spise den?
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Røyke piller??Hvorfor ikke spise den?
Vis hele sitatet...
<Sterkere effekt og fortere effekt, har bare lyst å teste det. Har røykt oxy før antar det er samme måte?
Nei. Ville tatt alt han fyren sa med en klype salt fra nå av hvis han tror benzoer skal røykes. Du får definitivt ikke mer effekt av å røyke de enn av å spise de
Sist endret av Bothrops; 5. april 2021 kl. 19:44.
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Nei. Ville tatt alt han fyren sa med en klype salt fra nå av hvis han tror benzoer skal røykes. Du får definitivt ikke mer effekt av å røyke de enn av å spise de
Vis hele sitatet...
Da spiser jeg de bare da!
Å røyke benzo er totalt sløseri, du kunne like gjerne skylla dem ned i dass...Den eneste "rusen" du vil få er fra nikotinen i tobakken. Hvis du vil booste benzo så er mitt tips grapefruktjuice eller grapefrukt.
Drikk/spis grapefrukt noen timer før du tar benzo. Men vær forsiktig! Grapefrukt kan potensielt doble, om ikke tredoble effekten. Benzoen vil bli i systemet ditt lengre, og du blir mer påvirket over lengre tid. Det er ihvertfall min erfaring, og har lest og hørt om mange andre som sier det samme. Du kan også ta pillene på tom mage og drikke varmt vann, det gjør at det kicker inn fortere. Jeg er på rehab akkurat nå for for misbruk av ganske mange forskjellige stoffer. Får 35 mg Diazepam/Vival om dagen for abstinensplager. Det høres kanskje mye ut, men for min del er det en liten dose...Så jeg booster med grapefrukt og det funker. Idag sneik jeg til meg litt håndsprit og drakk det. Skammer meg skikkelig...
Sist endret av Lommeløkt; 6. april 2021 kl. 00:26.
Lorazepam er hurtigvirkende, legg den under tunga.