Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  101 13318
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Kanskje skjønnlitteratur fungerer bedre enn sakprosa.

Jeg starter med 2½ setninger, og nestemann fortsetter med 3 setninger. Så vi avslutter bidraget vårt med en delsetning, som nestemann bruker som start på sin første.

Eksempel:

- Signe: «La oss synge en sang. Jeg har valgt en sang for idag, som går slik *kremt*: Fola fola blakken,»
- Liv: «han falt ned den bakken. Reiste seg på beina, men da så han greina. Ville ikke rulle, selv om de sa han skulle. Løp for å hente honning,»
Vis hele sitatet...
  • Ikke riv historien i helt andre retninger. «men så våknet hun og alt var bare en drøm og her slutter historien lololol.» og denslags.
  • Det er bare 3 setninger, så å skrive noenlunde uten språkfeil bør ikke være noe problem.
  • Men om du bare skal pirke på andres skrivemåte, bes du reise til Vietnam.
  • =)
Here goes:

Viktorie våknet på det kalde gulvet. Lyst og rent og hvitt rundt omkring. Gjennom de store vinduene kunne hun skimte skyer,
på den ellers klare himmelen. Det var helt stille i rommet. Hun tenkte fortsatt på
voldtekten hun ble utsatt for. Den dystre natten i Mai. Lyden, lukten og følelsene ville aldri
forsvinne helt fra bevisstheten hennes. Arrene ville for alltid være minner. Den flaue vinden tok tak mens hun lente seg
ChS
Hestehandler
ChS's Avatar
opp fra gulvet. Smerten stakk som en kniv i hodet. Det svartnet for henne, men akkurat i det hun skulle sette seg ned igjen
kjente hun at det hadde skjedd igjen. Etter hendelsen hadde hun ikke lenger kontroll på lukkemuskelen. Hun beveget seg sakte mot
toalettet for å gjøre sitt fornødne. Hun åpnet sakte soveromsdøren og kikket ut i den mørke gangen. Plutselig
NFFs husbedreviter
flashet bildet av ham på netthinnene hennes. Hun for sammen og satt i et skarpt og høyt hyl. Ekkoet fra hennes hyl hørtes fortsatt idet
Jeg kan lage tittel?
Takub's Avatar
døren til naboen åpnet seg. Det banket på. Viktorie* stivnet av lyden og



*Regner med at du mente Viktoria, men lot det stå.
Sist endret av Takub; 6. august 2013 kl. 01:03.
trakk pistolen opp av bukselinningen. Hun kunne konstantere at hun ikke rakk toalettet denne gangen heller, men heldigvis hadde hun fått subsidiert voksenbleier fra NAV. Hun listet seg mot døra mens
hun begynte å tenke. Var alt dette bare en av fetisjene hennes hun hadde tenkt så mye på at hun begynte å innbille seg ting, kanskje tilogmed hele voldtekten? Hun hadde jo alltid drømt om litt sære ting, og både bleier og voldtekt var ikke noe hun foraktet, så lenge alle var med på leken.
Sist endret av Sinken; 6. august 2013 kl. 02:20.
Jostein var på vei opp trappen til Viktoria. Han hadde hendene fulle av poser med ting han trodde at hun kunne trenge. trappen var lang og ....
Jostein nynet på en deppresiv sang. Oppe venter nok en dør
"Før jeg når den", tenker Jostein, "er jeg sikker på jeg dør"
...av utmattelse." Han hadde båret posene helt fra båten som lå fortøyd nede ved den halvråtne, falleferdige brygga. I tillegg til mat og drikke for tre-fire dager, hadde han...
Sist endret av kallisti; 8. august 2013 kl. 17:18. Grunn: feil
alle de litterære hovedverkene en dannet kvinne som Viktoria ville satt pris på. "Min tilværelse skifter mellom nåtid og fortid", filosoferte Jostein, "men i dag nærmer vi oss nu'et". Med den tankens ressonans fortsatt i luften, løftet han blikket mot Viktorias enslige tårn...
... og i det han banket på døren merket han en stram lukt. Han klarte ikke helt sette fingreren på hva det kunne være, men lukten sev strømmende ut gjennom sprekkene rundt døren. Drevet av nysgjerrighet og en følelse av at det kunne være hendt noe med Viktorie,
Flisespikker
32 7
åpnet han døren. Han hadde aldri sett noe liknende. midt på gulvet lå
ett ofrings alter omkranset av ukente symboler. En søtlig lukt av brent kjøtt og hår hang i rommet, Følelsen av att han ikke burde vere her slo han som en hammer. Brått...
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
ble lyset skrudd på og han så prosjektøren som hadde projektert bildet av alteret. Viktoria sto der i sin fineste festprakt med et vinglass i hånden mens LPen surret i bakgrunnen. Det hørtes ut som Hotel California av Eagles, men...
den låten har spilt høyt i hodet til Jostein siden den utkom i 1977. "Det lukter dritt her" sier Jostein. "Hvorfor har du tatt på deg den kjolen når du vet at du kommer til å drite på deg?"
Hun stirret på ham med uskyld i blikket. "Fordi det er...", begynte hun nølende, "din tur til å ta klesvasken?"
Det vet du jeg ikke kan. Strømmen er gått, og du må
knulle meg. For nå er jeg så kåt atte hjelp! Hun dro av buksen på Jostein og der åpenbarte det seg...
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
at Jostein istedet for en penis hadde tre tentakler som oste neongrønn sæd på tuppene. Viktorie tok tak i den ene tentakkelen og...
Sist endret av Apraksin; 10. august 2013 kl. 14:38.
tygget forsiktig på den. ''Hva om vi snakker med legen en gang til'', sa Victorie. Det kan jo faktisk være at
... Det ikke er helt normalt med tentakler der set skulle vært en penis
Plutselig kom Jens Stoltenberg inn i rommet. Jostein dro tentaklene ned i buksa og Viktoria prøvde å skjule at hun hadde bæsjet på seg. "Hva vil du, mister statsminister?"
"Vi har fått melding om enda en useriøs person på freakforum som oppfører seg som en unge" Han så bort på Viktorie mens hånden hand beveget seg opp mot nesen "Podcastern er navnet, sørg for at han forsvinner"
Sist endret av Sinken; 10. august 2013 kl. 17:51.
- "og rydd opp i tråden han postet i, han er ikke den eneste". Et ondskapsfullt smil krøp fra Josteins munnvik, men han klarte å undertrykke det før Jens la merke til det. Jostein hadde en egen evne til å skjule sine innerste tanker med et apatisk og intetsigende ansiktsuttrykk. Jens virket engstelig. "Det hadde vært en katastrofe for både meg og Arbeiderpartiet om dette kommer ut nå, like før valget,
"og dessuten må du la være å jodle slik!" I det ansiktet hans gled over i å bli noen bisarre, rosa trekanter gikk det opp for henne at LSD'en hadde hatt henne i sitt grep en god stund allerede, og hun lente seg tilbake og ble med på turen. Noen andre tåpelige minner om sviktende kroppsfunksjoner og annet tøv smeltet bort fra hennes bevissthet, og selv smeltet hun sammen med...
sofaen, og lot seg drive ut i universet. Hun ante ikke hvor lenge hun hadde sittet slik, da hun etterhvert kom til seg selv og veggene sluttet å skifte farge. Hun reiste seg forsiktig og begynte å gå mot..
vinduet i stuen. Stoltenberg var allerede på vei ut døren. Viktorie mente på at Jostein ikke var...
tilstede i det hele tatt. Hun hadde hallusinert at han var tilstede. Kanskje hun også hallusinerte om Jens Stoltenberg og budskapet hans? Dette tenkte hun ikke mer på, siden hun ut av vinduet så at det var vinter, så hun fikk lyst til å gå ut.
Plutselig
Sist endret av Rusmisbrukeren; 10. august 2013 kl. 22:37.
ringte telefonen. Hun så på displayet. Det var...
Thor Heyerdahl? Dette må være tull. Hun kløp seg smått i armen og tittet på displayet en gang til:
Mamma.
"Hva er det mamma vil nå, når jeg er rusa?? Hva i helvete?"
- "Hallo....?"
- "Hei vennen, har du glemt at du skulle komme på barndåp til Camille idag?"
"Faen, jeg glemte barndåpen til min egen søster" var det som raste gjennom hodet hennes.
- "Neida, jeg er på vei jeg, jeg har på meg kjolen allerede."
Hun sjekket nøye etter om hun faktisk hadde bæsjet på seg, eller om det var en hallusinasjon. Det var heldigvis bare en hallusinasjon. Hun
Sist endret av Rusmisbrukeren; 10. august 2013 kl. 22:47. Grunn: Prøver å redde det de idiotene ødela i tråden...
toppidrettsutøver
toffer125's Avatar
..kastet seg i bilen, og kjørte mot kirka. Etter noen minutters kjøring satt hun midt i rushtrafikken. "Faen", sa hun til seg selv. Etter 20 minutter i kø,
og en del frustrasjon og stress, var hun endelig fremme. Hun parkerte og små løp oppover mot kirken. Dåpen var allerede begynt og presten , som stod foran ved dåpsfontenen, stoppet å snakke midt i en settning da Viktoria kom inn. Alle snudde seg mot Viktoria som stod i døråningen, det ble helt stille et øyeblikk før babyen begynte å gråte.
Sist endret av h3kr0; 10. august 2013 kl. 23:35.
Noen dager senere våknet Viktorie på sykehuset.
Hun besvimte i døråpningen. Grunnen til det er
mulig overdose (eller hvertfall høyt inntak av ulike substanser), samt stress og psykotisknervesammenbrudd sa legene. De mente at hun trengte hjelp. Viktoria var
Sist endret av h3kr0; 11. august 2013 kl. 14:44.
ikke interessert i hjelp. Da legen hadde gått, snek hun seg bort til vinduet og kastet seg ut. Etter noen sekunder i fritt fall,
våknet hun igjen, fortsatt ganske ruset. Hun satt seg sakte men sikkert opp i sengen da hun hørte en lege rope "Viktoria". Hun ble litt forrvirret, det stod jo Viktorie på alt av identifikasjonspapirer hun hadde.
Men det er sannsynligvis bare legen og alle andre som har dysleksi og derfor ikke får til å lese det korrekt.
Viktorie gikk
gjennom tankene rundt de siste dagene. Hun plasserte føttene på golvet og reiste seg. Hun satte kurs for
døren. Hun ville ut. Komme seg bort og vekk herfra, men
toppidrettsutøver
toffer125's Avatar
det var en ting som stoppet henne. Hun hadde glemt veska si i sykesengen. Hun bare måtte ha den veska. Det første hun gjorde
var å naske noen cans for så å skrive VIKTORIA stort på den største veggen i rommet hennes. Hun hadde funnet en ny mening med livet. Graffiti! Etter tagen var ferdig,
Sist endret av Bazinga; 11. august 2013 kl. 16:51.
Fjernet hun den igjen, for lol, hun hadde jo skrevet navnet sitt feil.
"Eller hadde hun det?" tenkte Viktoria i hodet sitt. Viktoria klinget veldig mye bedre enn Viktorie, Viktorie ble liksom så mye mindre elegant enn Viktoria. Hun grep impulsivt telefonen sin, og ringte skattekontoret for å skifte navn fra Viktorie til Viktoria.
Ordinær Freak
Hitiz's Avatar
Skattekontoret informerte henne om at hun allerede hadde skiftet navn til Viktor men hun var ruset i går kveld. Hun la på og reiste seg fra sykesengen.