Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  40 8154
Heisann!

Har fått tak i en pakke på 50 Sobril 25mg.

Siden dette er mot angst og er i tillegg muskelavslappende, så forventer jeg en veldig slapp og rolig rus, med noen euforiske innspill? Men er usikker på doseringer, hvor mange må jeg kaste innpå før jeg oppnår noe jeg kan kalle rus eller trip, om du vil?

Takker for alle svar!
Hvis det er første gangen din så tror jeg nok 25 mg vil holde, noe mer så vil du antageligvis bli jævlig trøtt og sovne.
Trådstarter
kaster i meg 2, og heller nedpå lots of redbull
Good luck have fun!
ArbeidsledigProletar
Sitat av timmeyh Vis innlegg
kaster i meg 2, og heller nedpå lots of redbull
Vis hele sitatet...
Dårlig miks for hjertet, uppers og downers på samme tid. Bare nevner det.
Du vil nok bli ganske avslappa også sovne første gangen.
Alt er individuelt fra person til person(noen får ikke særlig funk av sobril rusmessig, mens andre får det, samt også hva man har spist den dagen og også sinnsstemning). Mange faktorer spiller inn!
Men jeg vil tro du vil få innvendig ro, bli slapp i kroppen, sitte 2cm dypere enn vanlig i sofaputen under en dvd/tv film og ha de deilige sobbis gjespene.
Spiser sobril regelmessig og har generelt en høy toleranse over gjennomsittet vil jeg tro..gjerne 75 til 125mg gangen(ikke daglig).
25mg vil sikkert være en fin første prøve for deg for å kjenne noe skikkelig oxazepam virkning!

ps sobril er ikke så veldig potent i benzofamilien, og har en kort halvveringstid noe jeg syntes er fint.
Kos deg å finn ro, og lykke til
Du kommer til å sovne. Jeg tok dette ved uhell en gang, og sovnet på en benk på et kjøpesenter. Tror jeg var borte i ca 30 min. før jeg ble vekket av ei koselig dame som lurte på om det gikk greit
Kan påpeke at jeg aldri hadde tatt noe slikt før og var heller ikke klar over at jeg hadde tatt det der og da .
Ikke bland med alkohol første gang
Sobril uten noen uppers sovner man jo bare av.
Det er en økt belastning på hjertet å blande med redbull men, slik er da rusmiddler.
God tur!
Sitat av timmeyh Vis innlegg
kaster i meg 2, og heller nedpå lots of redbull
Vis hele sitatet...
hvordan funka de ? var de bedre en blå valium ?
Sitat av tissemannX Vis innlegg
Du kommer til å sovne. Jeg tok dette ved uhell en gang, og sovnet på en benk på et kjøpesenter. Tror jeg var borte i ca 30 min. før jeg ble vekket av ei koselig dame som lurte på om det gikk greit
Kan påpeke at jeg aldri hadde tatt noe slikt før og var heller ikke klar over at jeg hadde tatt det der og da .
Vis hele sitatet...
Hvor mye tok du da?
er først på 45-50 mg man begynner og merke ting. ifølge http://en.wikipedia.org/wiki/Benzodiazepine_equivalent så er 20mg oxazepam = 1 mg Alprazolam så det vil tilsvare 2-2.5 mg xanax
Sist endret av Shellshock; 29. juni 2011 kl. 16:00.
Hadde ett pillebrett.. tok først 2, så 1 til. så glemte jeg at jeg hadde tatt 1, så tok enda en. endte med at jeg slukte hele brettet, drakk ganske mye sprit. Jeg sovnet og husket ikke noe fra festen, hvor mange jeg hadde tatt eller noe.

Kan vel bli ganske fett om du ikke tar for mange
spis 5 det funker
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Vet dette er en gammel tråd! Jeg er nokså innspist på valium, men får fremdeles deilig rus av sobril. Sprit derimot holder jeg meg laaangt unna når det gjelder benzo Syntes ofte disse sammeligningene av mg på benzo stemmer dårlig.
Veldig OT: Gi meg 30mg oxynorm og en 10mg valium, så prater hodet mitt sitt eget språk
Sitat av timmeyh Vis innlegg
Heisann!

Har fått tak i en pakke på 50 Sobril 25mg.

Siden dette er mot angst og er i tillegg muskelavslappende, så forventer jeg en veldig slapp og rolig rus, med noen euforiske innspill? Men er usikker på doseringer, hvor mange må jeg kaste innpå før jeg oppnår noe jeg kan kalle rus eller trip, om du vil?

Takker for alle svar!
Vis hele sitatet...
Sobril er den tabletten som mest har minnet meg om Kokain. Jeg digger det, fikk det av legen en stund. Men ikke mer...
▼ ... noen uker senere ... ▼
Tok én 10mg Sobril og et par-tre øl en gang. Ble veldig slapp av det. Måtte ha en kompis til å støtte meg når jeg skulle bevege meg de første par timene. Rent bortsett fra at jeg var på skolen da dette skjedde var det en veldig behagelig rus, så jeg vil absolutt anbefale en liknende kombinasjon.
min erfaring med Sobril er at hjernen stopper litt opp, men resten er som normalt. Rettogslett en kjedelig rus etter min mening.
Sitat av timmeyh Vis innlegg
Heisann!

Har fått tak i en pakke på 50 Sobril 25mg.

Siden dette er mot angst og er i tillegg muskelavslappende, så forventer jeg en veldig slapp og rolig rus, med noen euforiske innspill? Men er usikker på doseringer, hvor mange må jeg kaste innpå før jeg oppnår noe jeg kan kalle rus eller trip, om du vil?

Takker for alle svar!
Vis hele sitatet...
Du får ikke noe rus av Sobril. Du blir bare trøtt og angsten forsvinner.
Jeg forstår ikke at folk tror, at de gir rus


Og euforiske innspill kan du bare glemme her!!! Da må du ta noe helt andere tabletter.
Du blir heller agressiv av Sobril, fordi du blir så forbaska trøtt, iallefall de første gangene du tar de eller hvis du tar for mye ved første bruk.
Ikke bruk de opp bare fordi du tror de gir deg en behagelig rus!
De gjør ikke det!!
Jeg for min del blir veldig likeglad av Sobril. Jeg synes plutselig ikke lenger, at det er viktig, at andere har det bra og det forekommer at jeg blir direkte uhøflig mot folk.
Men de hjelper veldig bra mot angst!
Angst mot å være blant folk, reiseanst, fylleangst!!!
Noen som har prøvd å snorte/røyke pillene for større effekt?? vet at dette funker meget bra med sub og div. morfinpreparater, men kanskje det er forskjellig opptak nasalt på sobril..?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Tror jeg har tatt 7 stk nå. Og lurer på om jeg burde ta 4 til. Er det noe farlig med å ta for mange??
Please svar!
Sitat av Lil J Vis innlegg
Er det noe farlig med å ta for mange??
Please svar!
Vis hele sitatet...
Ja det er det.
Hjertet er en muskel, resten tror jeg du kan tenke deg til.
Sitat av Wild Vis innlegg
Ja det er det.
Hjertet er en muskel, resten tror jeg du kan tenke deg til.
Vis hele sitatet...
Og hvor mange må man ta før man dør da?? Er litt bekymret her nå
Sitat av Lil J Vis innlegg
Og hvor mange må man ta før man dør da?? Er litt bekymret her nå
Vis hele sitatet...
Det er veldig vanskelig å si, avhenger av mange ting.

Bla hvilken toleranse du har for slike medisiner.

Hvis du er redd for at du har tatt for mye, kontakt legevakten.
Sitat av Lil J Vis innlegg
Og hvor mange må man ta før man dør da?? Er litt bekymret her nå
Vis hele sitatet...

Du kan slappe av, du dør ikke av dem 7 du har tatt.
Forsøk på diverse dyr har vist at doser på opp mot 500mg/kg ikke resulterer i fysiologiske endringer som er faretruende.
Det måtte nærmere 1g/kg til før virkningene ble dødelige grunnet sirkulasjonssvikt.

For de som ikke gidder å regne, så må et voksent menneske spise godt over 1500stk 15mg Sobril (oxaxzepam) før det er fare på færde.

Som med alt her på nettet, skal du ikke stole på det du leser. Men jeg mener fortsatt at du er stappmett før du rekker å stryke med av Sobril. Bare det å få tak i over 1500stk er en bragd.

Google .... oxazepam
Har også altid hørt at det er så og si umulig at det skal gå veldig galt med inntak av sobril. Det har jeg også fått høre av lege x antall ganger, da han skrev ut dette til meg, siden det var den mildeste benzoen og han var redd for at jeg skulle spise for mange av noe annet å det skulle gå gal, fins sikkert noen kilder på dette om det er sant, men har dårlig tid nå, så rekker ikke sjekke akkurat nå
Sobril er de farligste å blande med alkohol ! eller tar jeg feil?
Sitat av smulen Vis innlegg
Sobril er de farligste å blande med alkohol ! eller tar jeg feil?
Vis hele sitatet...
Du tar feil.
Xanor og Flunipam er en del hissigere blandet med Alkohol, prøv!

Og til han som sier at du ikke får en (rus) av sobril, har du prøvd dem, fått i deg (nok)?

Jeg må si at en gang i tiden fikk jeg meget sterkt vellbehag av en kopp varm å god te + 5-6 25mg Sobril. Ingen tvil om at det var godt.
Sitat av Balooo Vis innlegg
Du får ikke noe rus av Sobril. Du blir bare trøtt og angsten forsvinner.
Jeg forstår ikke at folk tror, at de gir rus


Og euforiske innspill kan du bare glemme her!!! Da må du ta noe helt andere tabletter.
Du blir heller agressiv av Sobril, fordi du blir så forbaska trøtt, iallefall de første gangene du tar de eller hvis du tar for mye ved første bruk.
Ikke bruk de opp bare fordi du tror de gir deg en behagelig rus!
De gjør ikke det!!
Jeg for min del blir veldig likeglad av Sobril. Jeg synes plutselig ikke lenger, at det er viktig, at andere har det bra og det forekommer at jeg blir direkte uhøflig mot folk.
Men de hjelper veldig bra mot angst!
Angst mot å være blant folk, reiseanst, fylleangst!!!
Vis hele sitatet...
alle piller funkerer inviduelt så dette er ingen fasit at du ikke får noen god rus av det kan godt stemme men kan også nevne at de fleste jeg kjenner velger sobril framfor blå å andre benzoer at du blir ufin med folk når du tar sobril kan godt stemme personelig blir jeg den største drittsekken ever av å ta benzo sårer å bryter ned alle jeg er glad i mens jeg er på dem å i 3 dager etter sobril er faktisk den eneste medesinen jeg kan ta å alikevell ikke være jævlig med folk så det er som de sier smaken er som baken delt i to
Jeg går på 2x 25mg Sobril hver dag, jeg liker sobrilrusen bedre enn Valium i tilsvarende dose.
Sobril er mer intens, men vare dog kortere, men så får du heller ikke det suget etter mer som Valium gir.
Legen vil heller at jeg skal ta 50mg Sobril hver dag enn 10mg Valium, 10mg Valium kjenner jeg ikke en drit om jeg tar, må opp i 20-30mg...

Tok forsåvidt blodprøver i går 2 timer etter jeg hadde tatt 50mg, la så vidt merke til at fyren stakk.

- Sobrilkungen
Jeg mente helse da er Sobril ikke bra for kropen, Klart Xanor og Flunipam gir en kraftigere vil rus!
▼ ... over en måned senere ... ▼
Inviduelt på meg funker 50mg jævlig avslappende, da jeg sliter med angst og av den angsten gir meg anstrengte muskler.
Mest slet jeg med kjevegnissing (som kan ødelegge mine allerede slitte tenner) og armer som nekter å bevege seg uten smerter (ikke senebetennelse) og alt dette skjer som regel om natten mens jeg ikke merker det...så våkner jeg Sliten...med stor S....... men disse pillene jeg får utskrevet varer lenge for meg da jeg ikke tar det hver dag...bare når det er værst... kan i samme slengen si at de gangene jeg prøvde speed så funket det ikke noe særlig på meg

Konklusjonen min blir jo som mange andre jeg tror vil være enige med, medisiner virker invidiuelt...for ingen er bygd opp likt, hverken psykisk eller fysisk!!

Grunnen til jeg ber om sobril av og til hos legen er at jeg overbeviser legen at jeg ikke misbruker But i'll do it until theres only 4-6 igjen på brettet :P
Dette er grunnen til at jeg har begynt å miste troen på de fleste leger. Har de null kompetanse eller bare har de altfor lite tid til å ta seg av pasientene sine? Kanskje det er en kombinasjon.
Kan du utdype det litt, Lucy? For du mener ikke Bunker sitt utsagn? Jeg tror den siste linja hans var litt useriøs, i og med at han skrev "disse pillene jeg får utskrevet varer lenge for meg da jeg ikke tar det hver dag...bare når det er værst..." litt før det. Høres egentlig ut som om han trenger dem mer enn mange andre, og har et relativt ok bruk av dem. Jeg tolker det i hvert fall som at han ikke småspiser dem hele dagen til det går tomt, men kanskje tar litt fler om gangen enn foreskrevet en gang i blandt.

Og jeg skal vel innrømme at jeg gjør det samme fra tid til annen, og fortsatt syns jeg har et fornuftig og gjennomtenkt forhold til medisinene mine.
Mulig jeg formulerte meg litt feil her.. skulle vel si noe som at jeg spiser halve brettet når jeg først får den, så resten varer over laaang tid, derfor henter jeg ikke sobril hver gang jeg er hos legen!! og legen vet jeg har sobril avogtil så da ser jeg ingen tillitsbrudd ellerno her!!

Og ja de dagene jeg trenger dem så bruker jeg dem, ellers ikke....
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
For mange sobril ender med blackout og/eller en tilstand der man tror man kan mestre alt. Tok engang 8x25mg sobril. Alt ble bare totalt lok. Ingen eufori eller noen annen form for behagelig rus. Og ja, man blir lett aggresiv av sobril, iforhold til andre benzodiapiner.

Det er en grunn til at sobril er den minst populære blandt benzodiapiner i Norge. Ta heller ett par valium og en apodorm.
▼ ... over en måned senere ... ▼
En gang tok jeg kun 3x15mg sobril, og jeg husker nesten ingenting fra den kvelden. Det er som å være i drømmeland i våken tilstand... Jeg aner ikke hvorfor jeg blir så påvirket når folk tar mye høyere doser og fortsatt føler mindre enn meg, og jeg har brukt sobril flere ganger.
Er det noen hær såm får skrevet ut Sobril såm fast medisin?..har brukt sobril i 3 månder nå å den har hatt bra resultat!.har hatt nedtrapping nå i noen uker og sist sa legen at det var siste resepten jeg fikk. har 6igjenn..what to do?
Får selv 50 x 25 mg på resept når jeg ber legen om det sånn ca 1 gang i mnd, problemet er at pot hjelper mye bedre
så jeg har en tendens til å få resepten å heller la sobrilen ligge.. (har sikkert 100-150 stk liggende )

Når jeg bruker dem så tar jeg 3-4 i slengen som funker helt greit, selv om det ikke er en rus jeg gidder å satse på
om jeg heller kan ta meg noen trekk av bongen..

Har mikset litt med absinth tidligere og fått total blackout, så det var ikke så veldig kult men putt putt..


Legen varierer på å advare mot å blande det med alkohol eller bare ta for mange (maks 25-50 mg om dagen mener jeg det var),
da følgene er at du kan sovne i en dårlig stilling som gjør at du slutter å puste (om det stemmer har jeg ingen peiling på)