Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  60 4930
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Muradiu
Holocaust er altfor oppskrytt i forhold til andre forferdelige ting, men det er fordi Tyskerne var fiendene våre.
Vis hele sitatet...
Og, som moyner har påpeikt, fordi det var eit industrialisert forsøk på utrydding av ei heil gruppe personer basert på tvilsomme kriterier. Det var systematisk gjennomført, og målet var totalutrydding av ei gruppe.

Gjer det rimeleg nemneverdig.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Det som slår meg er hvordan majoriteten av holocaustfornekterne, ser på jøder. Man hører jo ikke akkuratt noe positivt fra Vigrid om jøder, Israel osv. Jeg tror ikke jødene hadde mottatt noen vennlig behandling hvis Vigrid kom til makta. Vi skal drepe jøder, men det gjorde ikke Hitler liksom.

Det som derimot provoserer litt er hvor liten oppmerksomhet holocaustet på romanifolket(sigøynere, sintier, "tatere" o.l) fikk. Det var minst like brutalt men det hører man aldri noe om.

Feks Quisling og NS planla folkemord på de norske "taterne". Hvilket som gruppe utgjør en mye større del her i norge enn det jødene gjorde.
Sitat av i_infidel
Det som slår meg er hvordan majoriteten av holocaustfornekterne, ser på jøder. Man hører jo ikke akkuratt noe positivt fra Vigrid om jøder, Israel osv. Jeg tror ikke jødene hadde mottatt noen vennlig behandling hvis Vigrid kom til makta. Vi skal drepe jøder, men det gjorde ikke Hitler liksom.
Vis hele sitatet...

Fortell noe positivt om Israel, så skal du få KP.
Sitat av Dr_Alzheimer
Helt enig!

Men fascinerende at folk kan få seg til å nekte for at det skjedde.

Jeg tror forresten tyngdekraften er bullshit. Konspirasjon konsturert av folk som vil holde oss nede.

Edit: Der Ewige Jude laste.. ehh.. er bestilt nå.
Vis hele sitatet...
Forskjell på å nekte og stille spørsmål ved.


Sitat av Ozzfan
"Vigrid - Det siste oppgjør"

http://youtube.com/watch?v=cjoRKoQCL_s
Vis hele sitatet...
Full av usannheter og piss


Sitat av Muradi
Fortell noe positivt om Israel, så skal du få KP.
Vis hele sitatet...
Israel er det mest rasistiske landet i verden, det er derfor de er så suksessrike.


Obama var jo nylig i Israel for å blidgjøre sionistene hjemme i USA:
http://s42.radikal.ru/i098/0807/44/5a0d8ddfccfe.jpg


http://www.onethirdoftheholocaust.com/
http://www.youtube.com/watch?v=iXKHw0EZrqM (Cole, som selv er jøde, fikk masse problemer av PK-politiet etter denne dokumentaren og trakk tilbake meningene sine. Han jobber med en ny og spennende sak.)


http://no.wikipedia.org/wiki/Sionisme

Sitat av Muradi
Tyskerne sku visst bare ha tatt livet av de syke fangene og de som prøvde å rømme, men hei... Det var faktisk krig... Det finnes andre folkeslag som har hatt eller har det mye verre, selv idag.


Holocaust er altfor oppskrytt i forhold til andre forferdelige ting, men det er fordi Tyskerne var fiendene våre.
Vis hele sitatet...
Forferdelig mye styr rundt de stakkars jødene som ble drept, hva med f.eks homofile som fremdeles blir forfulgt? Tror aldri jødene vil la oss glemme hva som skjedde med de i andre verdenskrig.
Sist endret av vidarlo; 7. august 2008 kl. 08:51.
Sitat av Sky
Bevis?! Hva f***? Bevis for holocaust? Er du blind? Tror du hele verdenen har blitt lurt? Tror du holocaust er oppspinn? Tror du alle rapporter, forklaringer, nedskrevne fakta, fotoer og alt dette bare er tull? Tror du utallige mennesker som har gjennomgått dette har sittet og forklart en løgn? Tror du soldater og andre som har oppdaget disse leirene ikke oppdaget noe i det hele tatt? Du burde ta deg selv i nakken om du i det hele tatt er i tvil om at dette har skjedd, for da er det åpenbart noe fryktelig galt med verdensbildet ditt.
Vis hele sitatet...

Jeg tror teorien om at de som døde i leirene var de som var syke eller sultet ihjel når tyskere ikke fikk inn mat og medisiner, enn at veltrente, disiplinerte soldater og offiserer tar livet av 6 millioner jøder bare på gøy. Tror du ikke jødene og fiendene av Tyskland vil finne på løgner for å forverre historien, sånn at Tyskland må ut med mer penger for å betale erstatning? Tror det ja...

Men uansett hva som skjedde, så synes jeg ikke synd på dem sånn som de holder på idag i midtøsten. De forfølger palestinere og innvaderer naboland nesten uten grunn. De nekter andre land å anskaffe seg atomvåpen, men selv skal de ha.
Sist endret av Mexxy; 8. august 2008 kl. 01:24.
Jeg er enig i at man ikke skal ta all info om holocaust for god fisk. Det finnes selvfølgelig sleipe jøder som ville lyge på seg forskjellige ting for å tjene litt ekstra penger.
Og når en jøde forteller om slike grusomheter så skal det litt til før noen tørr å si at de ikke tror på han..

Men jeg tror ikke det som skjer i Israel nå ville skjedd uten holocaust. En ting er at jødene fikk Israel på grunn av europas kollektive dårlige samvittighet, men en annen ting er at en slik grusomhet som jødene ble utsatt for og lærer så mye om på skolen osv fører til en slags massepsykose der de presterer å unnskylde grusomhetene de utfører mot Palestinerne med forfølgelsen jødene har blitt utsatt for oppigjennom historien, og ikke bare holocaust.

Det er som når ett barn blir banka hele oppveksten sin, så er sjansen stor for at han også kommer til å bli en voldelig person.
"Judea Declares War on Germany! Jews of all the World Unite!"
- London Daily Express, March 24, 1933
Vis hele sitatet...

Fant denne på nettet. Prøv å Google da, og man får over 10 sider med resultater.
Sitat av Muradi
Fant denne på nettet. Prøv å Google da, og man får over 10 sider med resultater.
Vis hele sitatet...
Og hva i all verden mener du med dette? Vet du hva overskrifta betyr, hva som var bakgrunnen, og hva som ble følgene? Eller driver du bare på med meningsløse påstander for å hevde ennå en gang at det var jødene sin feil at de ble forsøkt utslettet av nazi-Tyskland?
Sitat av DonTomaso
Og hva i all verden mener du med dette? Vet du hva overskrifta betyr, hva som var bakgrunnen, og hva som ble følgene? Eller driver du bare på med meningsløse påstander for å hevde ennå en gang at det var jødene sin feil at de ble forsøkt utslettet av nazi-Tyskland?
Vis hele sitatet...

Jeg var usikker på tittelen selv, så jeg spør hva det betyr og om det er sant. Du må da slutt og tro det verste om folk her på forumet.
Sitat av Muradi
Jeg var usikker på tittelen selv, så jeg spør hva det betyr og om det er sant. Du må da slutt og tro det verste om folk her på forumet.
Vis hele sitatet...
Nåja. Du har tidligere skrevet at
"Jeg tror teorien om at de som døde i leirene var de som var syke eller sultet ihjel når tyskere ikke fikk inn mat og medisiner, enn at veltrente, disiplinerte soldater og offiserer tar livet av 6 millioner jøder bare på gøy."
,så det er åpenbart hva du tror og står for.

Overskrifta du linker til viser til forsøket på en jødisk boikott av tyske varer i 1933, altså en økonomisk "krig" og ikke noe annet.
Sitat av Saape
Jeg er enig i at man ikke skal ta all info om holocaust for god fisk. Det finnes selvfølgelig sleipe jøder som ville lyge på seg forskjellige ting for å tjene litt ekstra penger.
Vis hele sitatet...
Og dette har du selvsagt konkrete eksempler på? Navn og bevis for at løgnen er tilstede?