Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  37 3123
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Hei, jeg lager denne tråden som en liten spin-off fra diskusjonen i UFOER over Oslofjorden (film). I denne tråden ble jeg henvist til The Disclosure Project (Tusen takk Milligan!) og deres pressekonferanse som er tilgjengelig for nedlasting på nettsiden.

The Disclosure Project er en non-profit organisasjon som arbeider for å få deklassifisert absolutt all informasjon de Amerikanske myndighetene holder om UFOer og angående utenomjordisk liv generelt. De mener også at myndighetene holder på avansert teknologi som "zero-point energy propulsion systems" (enkelt sagt anti-gravitet), og teknologi som kan utrydde hele energikrisen og totalt utrydde bruken av fossile brennstoffer.

The Disclosure Project har samlet og intervjuet over 400 vitner, alle som stammer fra høytstående statlige organer som NASA, CIA, US Army, US Navy, med fler. I filmen som jeg linker til over forteller 40 av disse vitnene sin historie og "møte" med utenomjordisk liv. Det fortelles også om historier hvor UFOer har deaktivert atomvåpen og en soldat som har skutt et utenomjordisk vesen. Alle (eller de fleste) historiene er backet opp av klassifiserte og deklassifiserte dokumenter, tegninger og bilder.

Jeg råder dere til å bruke to timer av tiden deres til å se denne pressekonferansen. Om du mener du ikke har tid formoder jeg deg til å ihvertfall prøve å få med deg de ~15 første minuttene hvor Dr. Steven M. Greer kommer med en introduksjon til det kontroversielle temaet.

Nå over til drøftingen, og grunnen til at jeg startet en ny tråd spesifikt om dette:

Når du ser måten pressekonferansen er utført på, de prestisjetunge menneskene som vitner og bevisene som fremlegges så er det vanskelig å tvile på om dette er sant eller ikke. Allikevel bringer jeg frem dette spørsmålet: Er dette en eneste stor hoax? Lureri på høyt nivå? Muligens for å legge enda mer press på myndighetene?

Mitt neste spørsmål omhandler teknologien som det sies at Amerikanerne sitter på. Dette skal altså være teknologi som kan gi oss muligheten til å skifte ut fossile brennstoffer for evig og alltid og løse hele energikrisen. Den vil også blant annet gi muligheten til å utvikle nye transportmidler - noe som vil si at alle ville kunne kjøre i svevende biler og komme seg hvor enn de vil i lynhastighet (underdrivelse). ALT dette på 50-tallet! Personlig har jeg en fornemmelse om at dette bare er toppen av isfjellet. Hvor mye utenomjordisk teknologi er det som blir skjult for oss? Hvor mange topphemmelige forskningssentre med dypfryste utenomjordiske vesener finnes det nedgravd i den amerikanske ørkenen? Sitter de der nede og skyter med laserpistoler som er blitt funnet i romskipene? Sist men absolutt ikke minst, hvis det er så at man sitter på teknologi som kan løse mange av verdens problemer, hva er det de tenker på når de sitter der og holder det for seg selv?

En annen ting jeg fant veldig interessant var et av spørsmålene ved slutten av pressekonferansen, nemlig hvordan disse vesenene faktisk så ut. Dette ble besvart av det ene vitnet som tilsies å være en av de få som faktisk har sett en UFO crash-site med lik inni. Her blir det sagt at rundt 57 forskjellige "raser" har blitt dokumentert, hvorav mange av disse er humanoider. Hvorfor er det slik? Er den humanoide skapningen den ultimate? Er det plutselig ikke så rart med små, grønne menn?

Om noen av dere mot formodning fortsatt skal nekte for alt dette. Hvorfor? Er det fordi dette er noe så fremmed og annerledes? Er det fordi det er fundamentalt forstyrrende at noen faktisk har sittet på denne informasjonen og teknologien så lenge?

Jeg kan også si at jeg ikke har hørt om dette nevnt i norsk media noensinne, og jeg kjente faktisk ikke til The Disclosure Project før det ble nevnt for meg i dette forumet. Prøver myndighetene å begrave dette?

Jeg har så mange tanker, og så mange spørsmål at hjernen min snart eksploderer. Det er utrolig mange spørsmål jeg ønsker diskutert, men det får blir når jeg får samlet tankene mine mer.

(NB: Denne tråden ligger under 'Samfunn, etikk og politikk' da hovedtemaet er The Disclosure Project's arbeid deklassifikasjon)

Mer lesning:

http://www.ufocasebook.com/disclosureproject.html
http://www.topsecrettestimony.com/6monthsummary.htm (her kan du se hvert av vitnene som fremstod i pressekonferansen og deres historie)
Sist endret av ticks; 28. februar 2008 kl. 19:19.
Skjønte ikke helt hvor du ville med denne posten, men jeg er ikke i tvil om at det finnes intelligent liv andre steder enn her. Og hvor vår intelligens ikke kan sammenlignes med det som er utenfor jorda.

Jeg har nærmere 20 sider med relevant info og konspirasjoner om dette temaet(som jeg har sporet opp og skrevet ned og flettet sammen), men det blir for mye til å postes her.
Allikevel har jeg lyst til å få med litt av det første... Om ufoer før i tiden, og litt sånn...


Noen av de eldste ufoobservasjonene vi vet om i dag, skjedde allerede 1500 f.Kr.
Vandrehistorier, skrifter, vegginnskripsjoner og malerier forteller oss dette.

Vikingene her i "nord", visste også utrolig mye både om verdensrommet og jorda, ting som på den tiden ville vært umulig å finne ut slik "uten videre" og uten dagens teknologi. (Husk at på vikingtida fantes ingen form for slik teknologi som ville gjøre deres funn mulige).

Det som gjenspeiler seg over hele verden er at det blir skrevet om (for å ta ETT eksempel, hvorav andre er i nær slekt)
"En lysende gud som kom flyvende fra himmelen, og ut av den store guden, kom det mange gudesønner som fortalte informasjon om jorden og himmelen, og av og til tok med seg spebarn (som ble ofret TIL "den lysende guden").

Gud er i dag kjent som en mann med skjegg som sitter å overvåker oss.
Men er Gud det man tror? Er Gud en alien?
Og hva med jesus,var jesus et romvesen?
Mannen som var godhjertet og uførde mirakler for 2000 år siden som ingen mennesker den dag idag klarer var uten tvil overnaturlig... Men kan han ha vært et romvesen? La oss se på bibelen med andre øyne nå..

Over 3 millioner mennesker i USA hevder å ha blitt bortført av romvesen og vi må nok ti doble dette tallet om vi skal se på fenomenet på verdensbasis.
Historiene er nokså like,romvesenene utfører eksprimenter og i noen tilfeller har mennesker hevdet å blitt gjort gravide av de besøkende fra rommet.

Om vi tenker oss at historien der jomfru maria ble gjort gravid av en engel (les romvesen) så får bibel historien ikke bare en annen vri men også en moderne tolkning som kan være noe lettere å forstå.

Kvelden der Jesus ble født lyste en sterk stjerne,Betlehem stjernen,som viste de tre vise menn veien til Jesus barnet... Dette kan ha vært en ufo som fulgte de tre vise menn til Jesus som lå i krybben. En meget sannsynlig grunn om jesus barnet var halvt romvesen.

På Marias tid var ikke engler noe mer vanlig enn romvesen er idag for folk flest hvertfall... Jesus,marias sønn var en mann som var meget opprørsk på sin tid,han talte imot de jødiske prestene og romerne. Han utførde mirakler som ikke mennesker kan,men om han var halvt romvesen vil disse miraklene ha en noe bedre forklaring.

Jesus gikk på vannet,han helbredet syke bare ved å berøre dem,dette vitner utvilsomt om at våre jordiske problemer var små for jesus som viste at han kunne mestre dette. Han overvant også døden etter å ha blitt korsfestet,slått og spiddet med et spyd i siden...

Om vi leser bibelen som en science fiction historie eller profesi vil nok mange kunne forstå den bedre. Vi mennesker er under en Gud ifølge bibelen en Gud som kan gi mennesker evig liv og frelse fra det onde. Men hva om Gud er en annen sivilisasjon vi kallte gud som kan gi oss evig liv og frelse. At faktisk romvesen med en annen teknologi kan gi de mennesker som har fortjent det evig liv. At vi er overvåket av romvesen slik som det står i bibelen "Gud ser alt".

Gud skal komme fra himmelen (som moderne ufoer) og dømme både levende og døde.

Det er utvilsomt mye som kommer overens i dagens Ufo historier og bibelske skrifter,selv nesten 2000 år etter at den ble skrevet.

Bibelen er muligens en advarsel om hva som vil skje de siste dagene før romvesene kommer tilbake til planeten og en lærebok til mennesker om hvordan vi skal bebo denne planeten...

Hvis du leser bibelen en dag med andre øyne, vil du se enda flere ting som passer overens med moderne ufofenomener..

http://www.mt.net/~watcher/
http://www.carm.org/rael/Jesus.htm

___________________

Hvis det er ønskelig kan jeg legge ut mer om forskjellige avsnitt i den filen jeg har lagd for et par år siden..?
Andre avsnitt med mye godt lesestoff, mye gode teorier, mye hendelser osv er bla:

-Ufoer gjennom tidene (noe nevnt allerede)
-Roswell
-Møter mellom romferger og Ufoer
-Project BlueBook
-Er ufoene jordiske?
-Area 51
-Den russiske cyborgen
-Nazca mysteriene
-Philadelphia eksperimentet
-Ufoer i gammel kunst (VELDIG interessant!)
-Gamle sivilisasjoner (noe nevnt allerede)
-Bortføringer, hvem bortfører og hva skjer? (veldig interessant)
-Store personer uttaler seg om Ufoer (flott med kjente talsmenn!)
-Hvor mye visste vikingene (noe nevnt allerede)
-Bermuda triangelet
-Tilbakeholdelse eller trussel?
-Beskjeden i Hampshire (veldig interessant)
-Nazistene og ufoer (en liten tankevekker)
-Historien om de grå zetas
-Hvorfor vil USA ha våpen i verdensrommet?
-Kan pyramidene være utenomjordiske?

Det er ca 20 sider til sammen, så derfor får jeg heller legge ut om temaer som blir etterspurt. Kanskje prøve å få delt opp alle i hver sin fil og legge ut på nett, slik at jeg kan linke til de.. Har utrolig mye info om temaet, gjort mye research osv..
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Trådstarter
Takk for fin og informativ post - og spennende alternativ vinkling på kristendommen.

Jeg hadde ikke noe spesielt poeng jeg vil komme frem til i posten min. Jeg ønsker bare å høre folks generelle oppfatning om temaet, eventuelle konspirasjonteorier med mer.

Hadde det vært mulig om du kunne fått lagt ut dine dokumenter om Roswell, UFOer i gammel kunst, Bermudatriangelet, Nazistene...nei du, egentlig alt? Jeg er meget interessert!
Sist endret av ticks; 29. februar 2008 kl. 00:49.
Moderator: Kanskje jeg kan få en egen sticky??? :P Eller skal jeg prøve å få lagt ut dokumentene på nettet, og heller linke til hver og enkelt tema, så de som er interessante for enkelte kan trykkes på og åpnes, uten å trenge å åpne ALT det andre også?
Er det serigøst noe du tror på vacant? At jomfru Maria ble befrukta av aliens? Så vil aliens i senere år komme å dømme både levende å døde på jorda for å gi de som har fortjent det et evig liv? å dette ser du på som en mere realistisk vinkling på kristendommen? Hva med joseph? befrukta aliens mora hannes å, da de lagde pyramidene?

Jeg tror på anet liv i universet, men har litt problemer med det at aliens stadig besøker jorda. Det blir som med kristendommen/spøkelser, dere kan tro hva dere vil, men det hele blir litt rart når dere skal bevise det. Det med tegninger og veggmalierier fra vikinger å aztecere som arkologer trodde kunne være ufoer så jeg et program på discorvey, som viste at dette tydlig ikke var ufoer de tydet til.
Viss USA har tilgang til denne syke teknologien, hvorfor bruker de den ikke? De ville jo tjent mye mere penger enn olje, og i krigsamenheng hadde de jo vært uovervinnelige med slike våpen.
Å hvorfor skjer det så utrolig mye i USA? De fleste som har filmet, og de fleste som har hevedet de har blitt bortført er fra USA.

Viss dere har tid så kan dere se Alien Abduction av Penn and Teller, som har et anet å mere humoristisk syn på det. Så videoen har blitt fjernet fra google.video men dere kan jo laste ned. Det er episode 3 i sesong 1 med Penn and Teller - Bullshit. Evnt se den delt opp i 4 på youtube.
http://youtube.com/watch?v=DdfN10YLUGk
Sist endret av surre; 29. februar 2008 kl. 08:59.
Hvorfor komme med noe som er nytt å bedre, før man har melket det gamle for alt det er verdt?
Meget interresant, vacant. Jeg likte teorien godt, og vil gjerne lese mer
Sitat av surre
Er det serigøst noe du tror på vacant? At jomfru Maria ble befrukta av aliens? Så vil aliens i senere år komme å dømme både levende å døde på jorda for å gi de som har fortjent det et evig liv? å dette ser du på som en mere realistisk vinkling på kristendommen? Hva med joseph? befrukta aliens mora hannes å, da de lagde pyramidene?
Vis hele sitatet...
Det er en like sannsynlig teori som at Gud "tryllet" ett barn inn i magen til Maria. Det kan også gi en forklaring på hvorfor man hele tiden observerer antatte UFOer (når jeg sier en UFO, mener jeg ett flyvende objekt med intelligente ETs), da de overvåker og ser hvordan vi klarer oss.

Jeg tror på anet liv i universet, men har litt problemer med det at aliens stadig besøker jorda. Det blir som med kristendommen/spøkelser, dere kan tro hva dere vil, men det hele blir litt rart når dere skal bevise det. Det med tegninger og veggmalierier fra vikinger å aztecere som arkologer trodde kunne være ufoer så jeg et program på discorvey, som viste at dette tydlig ikke var ufoer de tydet til.
Vis hele sitatet...
I mine øyne kan det hverken bekreftes eller avkreftes. Den eneste formen for avkreftelse man har er, "Nei, det er for sprøtt", eller "FAKE!". Vel, opp min din FAKE, sier jeg REAL! Selvsagt, det finnes "beviser" som har blitt motbevist på gyldig grunnlag. Men det finnes også massevis av beviser som forblir uforklart. Det er for tynt å forkaste dette fordi man ikke forstår det, eller klarer å tenke utover realiteten vi kjenner i dag.

Viss USA har tilgang til denne syke teknologien, hvorfor bruker de den ikke? De ville jo tjent mye mere penger enn olje, og i krigsamenheng hadde de jo vært uovervinnelige med slike våpen.
Å hvorfor skjer det så utrolig mye i USA? De fleste som har filmet, og de fleste som har hevedet de har blitt bortført er fra USA.
Vis hele sitatet...
Veldig godt poeng. Og her kommer mennesketes grådighet inn i bildet. Om USA hadde brukt teknologien, ville det vært en fare for å miste den. Bruker de den, vil resten av verden bli oppmerksom på teknologien, og lure på hva det er for noe. Fossilt brennstoff er dyrt, og myndighetene tjener gode penger på den. Om energikildene USA (og muligens andre land) sitter på ble introdusert.. en energi som er selvfornyende og aldri går tom, sier det seg selv at de ville tapt penger på dette. Lenge leve grådigheten.

Viss dere har tid så kan dere se Alien Abduction av Penn and Teller, som har et anet å mere humoristisk syn på det. Så videoen har blitt fjernet fra google.video men dere kan jo laste ned. Det er episode 3 i sesong 1 med Penn and Teller - Bullshit. Evnt se den delt opp i 4 på youtube.
http://youtube.com/watch?v=DdfN10YLUGk
Vis hele sitatet...
Penn og Teller er idioter. De latterliggjør alt det som er overnaturlig og ikke kan forklares med vitenskap. Jeg har sett en episode av det, og selv om jeg lo, mistet jeg totalt respekten for det de driver med. Episoden jeg så omhandlet blant annet magnet terapi og lignene. De rigget sammen noen helt latterlige kostymer, med falske magneter på, og fikk mennesker med diverse fysiske problemer til å gå rundt med dette kostymet i noen minutter. Alle de involverte i prosjektet følte seg bedre etter å ha brukt kostymet.
Men det som var ett faktum var at menneskene FØLTE SEG BEDRE, til tross for at behandlingsmetoden var "falsk". Det jeg prøver å si her, er at 'samme hva det er, bare det funker'.

Selv om det ikke kan forklares med dagens vitenskap, kunnskap og tankesett, så betyr det ikke at det faktisk kan stemme.
Meget interessant tråd. Skal prøve å følge med på den.

Forøvrig tror jeg at vi har blitt besøkt av aliens/romvesener/utenomjordiske vesener - whatever you like to call it - flere ganger. Jeg tror, som dere allerede har vært inne på, at våre mindre teknologisk avanserte forfedre trodde det de så av UFOer og aliens var guder. Dette hadde nok vært en kjekk, hvit løgn fra aliens sin side også, da det hadde vært vanskelig å forklare for "relativt simple" mennesker hvem de egentlig var og hvordan kosmos hang sammen. Jeg tror også det kan være at vi gjennom gamle skrifter o.l. har tolket diverse ting som guder, mens det egentlig har vært aliens de som skrev dem mente.

Vi har en hel drøss med gamle mytologier her på jorda; egyptisk, gresk, keltisk, og ikke minst norrøn, bare for å nevne noen. Alle disse har guder, og særlig den egyptiske mytologien finner jeg interessant. Pyramidene i Giza er f.eks. nesten perfekt innstilt nord-sør og øst-vest. Det strides fortsatt om hvordan disse ble bygd - ingen har klart å finne ut av det, og aztekernes templer er en like stor bragd. Jeg tror rett og slett at mennesker ikke var i stand til å bygge slike bygg på den tiden, slaver eller ikke slaver.
Sitat av vacant
Laaangt innlegg om håp, tro og kjærlighet
Vis hele sitatet...
Jaha? Vis meg ett eneste vitenskapelig bevis som tilsier at utenomjordisk intelligent liv har besøkt oss.
Ingen har så langt bevist at de har blitt bortført av ufoer, snakket med aliens eller sett en ufo.
Litt rart att ingen av de millionene av bilder og vitner som mener de kan bevise at vi har besøk av aliens titt og ofte, så er det ikke ett eneste som holder mål vitenskapelig sett.

Det som ikke er så rart er at folk trenger noe å tro på og liker å føle seg spesielle og unike.
Samme for meg om du tror på gud, jesus eller små grønne menn, men ikke bland vitenskap og tro.
Sist endret av Mith; 29. februar 2008 kl. 11:08.
Pyramidene er indeed veldig interessante.

Disse videoene er artige å se på, og reflektere over.
http://youtube.com/watch?v=WvWkMxrWXMA
(Dette er linken til #1 av 3)
(Edit: Linken. Var feil. Legg merke til hvor presist pyramidene er bygget, og hvordan det ikke er mulig å lage like ting, med dagens teknologi)

Sitat av Mith
Jaha? Vis meg ett eneste vitenskapelig bevis som tilsier at utenomjordisk intelligent liv har besøkt oss.
Ingen har så langt bevist at de har blitt bortført av ufoer, snakket med aliens eller sett en ufo.
Litt rart att ingen av de millionene av bilder og vitner, som mener de kan bevise at vi har besøk av aliens titt og ofte, så er det ikke ett eneste som holder mål, vitenskapelig sett.

Det som ikke er så rart er at folk trenger noe å tro på og liker å føle seg spesielle og unike.
Samme for meg om du tror på gud, jesus eller små grønne menn, men ikke bland vitenskap og tro.
Vis hele sitatet...
Hele poenget er jo at vi ikke kan forklare slike ting med vitenskapen vår. Som jeg har nevnt flere ganger nå (i andre tråder), så er det opptil flere bilder og videoer som ikke har blitt avkreftet, snarere forkastet på det grunnlaget at de ikke kan forklares.
Det blir for simpelt å si "Nei, dette kan ikke forklares vitenskapelig, derfor er det falskt".

Selv TRENGER jeg ikke noe å tro på. Jeg har valgt å tro at aliens finnes, og at de besøker oss på grunnlaget av beviser og informasjon jeg har sett.
Sist endret av Java; 29. februar 2008 kl. 11:18.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Hovedgrunnen til at ting ikkje blir tilbakevist er at få seriøse vitenskapsmenn tar slik så seriøst at dei gidd å bruke tida si på det. Det er ikkje spor av hint om at det har vore aliens på jorda, og det er et par svært gode og trivielle måter å bevise at noko er alien, m.a gener, celleoppbygging e.l.

Forøvrig er dette et veldig enkelt spørsmål: det er *alltid* umulig å bevise at noko ikkje har skjedd. Eg kan aldri bevise at det aldri har vore aliens på jorda. Derfor er det vanlig å sei at det er den som kjem med en teori skal skaffe bevisa. I dette tilfellet er situasjonen slik at det *kan* bevisast om det har vore aliens, men det kan aldri motbevisast.

Kom med noko som *LIGNER* bevis...
Sitat av Mith
Jaha? Vis meg ett eneste vitenskapelig bevis som tilsier at utenomjordisk intelligent liv har besøkt oss.
Ingen har så langt bevist at de har blitt bortført av ufoer, snakket med aliens eller sett en ufo.
Litt rart att ingen av de millionene av bilder og vitner som mener de kan bevise at vi har besøk av aliens titt og ofte, så er det ikke ett eneste som holder mål vitenskapelig sett.

Det som ikke er så rart er at folk trenger noe å tro på og liker å føle seg spesielle og unike.
Samme for meg om du tror på gud, jesus eller små grønne menn, men ikke bland vitenskap og tro.
Vis hele sitatet...

Tja, denne kanskje ?

Edit: typo
Sist endret av 10goto10; 29. februar 2008 kl. 11:19.
Sitat av vidarlo
Hovedgrunnen til at ting ikkje blir tilbakevist er at få seriøse vitenskapsmenn tar slik så seriøst at dei gidd å bruke tida si på det. Det er ikkje spor av hint om at det har vore aliens på jorda, og det er et par svært gode og trivielle måter å bevise at noko er alien, m.a gener, celleoppbygging e.l.
Vis hele sitatet...
Det blir feil å si. Opptil flere vitenskapsmenn har prøvd å motbevise bilder, videoer og teorier, uten å ha kunnet klare det. Se blant annet videoen som det er linket til i tråden over.
Sitat av Milligan
Det blir feil å si. Opptil flere vitenskapsmenn har prøvd å motbevise bilder, videoer og teorier, uten å ha kunnet klare det. Se blant annet videoen som det er linket til i tråden over.
Vis hele sitatet...
Men det er vel ingen som har påstått at vitenskapsmenn kan trylle? Å motbevise noe som aldri har skjedd er jo helt håpløst. Derimot kan du få lov til å bruke alle de resurser du vil på å overbevise oss om at det du sier er sant, men ikke forlang å bli tatt seriøst før du har noe som ligner på et vitenskapelig bevis.

Det skjer uforklarlige ting overalt, hele tiden, men det betyr ikke at aliens har noe med saken å gjøre.
Men hva med telepati? Synske? Spøkelser? Tror du på det, bare fordi det ikke kan motbevises? Lever Hitler og Elvis på en strippeklubb i Brasil? Alt det her kan jo for alt vi vet bare være en lek aliens liker å leke med oss mennesker.

Jeg for min del velger å tro at videoen linket til over bare er piss laget av et tvselskap for å tjene penger på lettlurte idioter som tar alt for god fisk.
Sitat av Mith
Men det er vel ingen som har påstått at vitenskapsmenn kan trylle? Å motbevise noe som aldri har skjedd er jo helt håpløst. Derimot kan du få lov til å bruke alle de resurser du vil på å overbevise oss om at det du sier er sant, men ikke forlang å bli tatt seriøst før du har noe som ligner på et vitenskapelig bevis.

Det skjer uforklarlige ting overalt, hele tiden, men det betyr ikke at aliens har noe med saken å gjøre.
Men hva med telepati? Synske? Spøkelser? Tror du på det, bare fordi det ikke kan motbevises? Lever Hitler og Elvis på en strippeklubb i Brasil? Alt det her kan jo for alt vi vet bare være en lek aliens liker å leke med oss mennesker.

Jeg for min del velger å tro at videoen linket til over bare er piss laget av et tvselskap for å tjene penger på lettlurte idioter som tar alt for god fisk.
Vis hele sitatet...
Har heller ikke bedt dem om å trylle. For å spesifisere litt mer om hva man ikke har klart å motbevise, så finnes det opptil flere fotografier som bare har blitt forkastet som uforklarlige. Og siden det ikke kan forklares, har det ikke skjedd. I beg to differ.

Telepati tror jeg er noe mennesker har potensiale til å klare, men grunnet vår lave utvikling er dette en egenskap vi enda ikke har klart å hente ut. Telepati ville vært mulig å bevise om det var sant.

Når det gjelder synske, tror jeg det finnes mennesker med innsikt. Opptil flere registrerte "syn" har vist seg å skje i fremtiden, og enkelte mennesker har også klart å fortelle om fortiden med skremmende presisjon. Jeg tror ikke dette kan være tilfeldigheter.

Spøkelser, eller ånder, tror jeg finnes. Spesielt en opplevelse jeg har hatt personlig har bevist dette for meg. Du, og andre skeptikere tenker sikkert at jeg er en "nutcase" nå, men jeg kan garantere deg at selv om jeg er naiv og godtroende, så er jeg er veldig objektiv og skeptisk til slike ting, og tror ikke på noe før jeg har sett/opplevd nok beviser.

Tingene du nevner her derimot, tror jeg ikke har noe med aliens å gjøre. Selv om aliens muligens har berørt, og kanskje berører vårt levesett, betyr ikke det at alt vi opplever kan knyttes opp mot dem. Jeg ser heller ikke hvordan du helt kan avblåse videoene som er nevnt i trådene her som hoaxes for å tjene penger. Hvis du hører på det som blir sagt er det håndfaste beviser, og vitenskapelige ressonemang som tilsier at det meget mulig kan være sant.
Siden pyramidene ble nevnt her av en annen legger jeg ut litt om det også fra dokumentet mitt:


Pyramidene har fått mange forskere til å klø seg i hodet. Hvem bygget de? Hvorfor ble de bygget? Hvordan ble de bygget? Når ble de bygget? I det hele tatt,lite er sikkert rundt disse mystiske byggene.

Pyramidene rundt Giza området i Egypt er enorme. Khufu's pyramide (den største av dem) veier rundt 6,5 millioner tonn og er 146,5 meter høy!
Hver stein veier ca. 2.5 tonn men den største veier hele 9 tonn! Altså 2,5 tonn skal opp nesten 150 meter i luften... Dette er noe vi den dag i dag ville ha slitt med,selv med vår teknologi.

Pyramidene i seg selv er fantastisk men om man finner ut de små tingene rundt dem så vil de virke nesten umulige å bygge.
La oss starte med det grunnleggende. De er helt rette i hver vinkel,hver side er ca.230 meter på Khufu's pyramide og igjen,husk at dette går helt opp til 150 meters høyde.
Pyramidene i området i Giza passer perfekt med stjernebildet orion. Dette passer også med at sphinxen,den store skulpturen (57m lang og 20 meter høy) har en løve kropp med menneske hodet, for løven er symbolet til orion.
I tilleg så står solen opp akkurat mellom pyramidene på Vinter-sol dagen (årets korteste dag),noe som vitner om at de som bygget dem må ha visst eksakt hvor lenge et år varer.

Graham Hancock (skrevet boken "fingerprints of the gods") mener at mennesket engang hadde høyteknologi men at vi har mistet den i prossesen fram til i dag. Dette er en interessant teori,men det finnes flere og mer dramatske.

Mange mener at utenomjordiske vesen bygget dem eller at de hjalp mennesker med å bygge dem,muligens har de stått her før menneskene begynnte å bebo jorden, for ingen vet eksakt når pyramidene og sphinxen ble bygget.

En annen tankevekker er at pyramider finnes i sør amerika,Kina og i andre verdensdeler som ikke kunne ha hatt noen som helst kontakt med hverandre for de ble alle bygget før kontinentene begynnte å snakke sammen. Men de bygget de samme byggene,bare med noen små detalj forsjeller.

Vi vet ikke mer om hvem som bygget dem,men bare mer om hvem som ikke kunne ha bygget dem...

http://www.outerworlds.com/likeness/aliens/aliens.html

I tillegg vil jeg legge til at særlig lokaliseringa til egypterne og det aztetiske folket som lagde pyramider, er LANGT fra hverandre. Pyramidene var veldig like, dog ikke like store som i egypt, men var bygd opp på samme måte, og noen av innskripsjonene og tegningene var identiske. Hvordan hadde dette seg?
Begge folkeslagene hadde enorm viten om stjernene og astronomi og dette ble brukt til mange formål. Det også funnet kalandere som er helt riktig i forhold til dagens kalender. Begge bygde pyramider etter stjernekart og dette før stjernekikkerten var oppfunnet eller stjerne formasjoner satt i søkelys.
De mente sivilisasjonene sine var gitt dem av "vesner fra stjernene",som kom fra himmelen,også kallt guder.

Andre ting som er skremmende likt er netopp dette rundt offring av dyr i en enorm skala,hvem offret de alle disse dyrene til? Offringen var så stor at mangel på mat preget disse sivilisasjonene og menneskeoffring ble også tatt i bruk,mange spebarn ble offret på barbariske måter og lagt på en stein eller et annet monument for så å "bli hentet" av gudene.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
vacant, slutt å bullshitte. Å løfte 2.5 tonn 150m opp i dag er jo piece of cake, som en vilkårlig person med over 15000 i budsjett kan få til på dagen, uten planlegging tipper eg.

Og husk på at dei heile vegen hadde noko å stå på. 2.5 tonn er ikkje så fordømt mykje - om du antar at kvar person er i stand til å løfte 100kg (ikkje spesielt utenkelig for folk som er vandt med hardt fysisk arbeid) treng du ikkje meir enn 25 mann for å løfte den... I praksis treng du nok ein del meir for å få den høgt opp og på ei ok tid uten å slite folk ut, men det er på ingen måte så umulig som du vil ha det til. Gir du 50 mann to uker på å få det til med tau, trestokker og spader så har dei ei løsning.

Å bygge vinkelrett er heller ikkje så jævla stort problem. Hørt om pytagoras lov? Den gir deg mulighet til å garantere 90° vinkel.

Dei passer heller ikkje spesielt perfekt med stjernebildet. Om du sammenlikner så ligg det rimelig store skeivheiter. Det er forøvrig ikkje meir enn pytagoras, papir og noko å måle lengde med som skal til for å lage ei geometrisk avbilding av et stjernebilde.

Sett deg ned og les litt anna enn konspirasjonsteorier, og tenk sjølv for faen. Det du kjem med der er reinspikka pissprat fra ende til annen, og det er tilbakevist gang på gang på gang, og fleire av dei som proponerer aliens-teoriane har blitt tatt i løgn og svindel, gang på gang.
Såkalte UFO'er er ikke annet enn det våre forfedre refererte til som guder, engler og demoner. Dagens vitenskap har hverken bevist eller motbevist eksistensen av disse entitetene, den beskjeftiger seg ganske enkelt ikke med slike fenomener.

All virkelighet er en sinnstilstand, ikke noe ytre absolutt realitet, og rommet og tingene "i det", er ikke annet enn tilstander i det menneskelige nervesystem. Alt snakk om "besøk fra det ytre rom" er derfor grunnleggende nonsens. Det finnes ikke noe "ytre" rom, kun indre.

I vårt samfunn, hvor myten om en ytre absolutt verden er uhyre populær (på samme måte som middelaldermenneskene trodde på en flat jord), blir beretninger om møter med overnaturlige vesener som regel latterliggjort, men enhver som f.eks. har forsøkt å knaske tilstrekkelige mengder av et potent hallusinogen, eller har hatt en genuin religiøs opplevelse, vet at disse vesenene fortsatt kan kontaktes. Les f.eks. tråden om DMT-entiteter.
Sitat av Grønnkål
Såkalte UFO'er er ikke annet enn det våre forfedre refererte til som guder, engler og demoner. Dagens vitenskap har hverken bevist eller motbevist eksistensen av disse entitetene, den beskjeftiger seg ganske enkelt ikke med slike fenomener.
Vis hele sitatet...
Her har vi en som har forstått noe av det jeg skulle fram til. Hvordan en "gud" blir beskrevet, eller demon, eller engel, eller alien, eller whatever - er uhyre likt alt sammen. Kjært barn har mange navn


Og til vidarlo, jeg presser ikke på dere noe info og sier at slik er det. Jeg kommer med eksempler, og forskjellige utveier og løsninger etter hendelser jeg nevner, og sier at kanskje er det slik, eller kanskje er det slik. Veldig få vet.
Og forresten, hvor er det du har fått det fra at pyramidene ble bygd i dag med dagens "teknologi"? Tenk før du snakker

Og siden Grønnkål nevnte bla. disse DMT entitetene har jeg lyst til å ta med litt om forskjellige møter med "ufoer" osv. (eller alver, engler, guder, demoner, whatever, som jeg skrev - kjært barn har mange navn)

Zetaene er av mange som har hatt kontakt med dem beskrevet som følelsesløse og kalde skapninger. De tenker ikke som individer men som en gruppe,grunnen til at alle av rasens medlemmers utseendet er likt skal visstnok være at deres reproduksjon av rasen ikke forgår gjennom seksuell kontakt men kloning.

Fysikken deres er lett gjennkjennelig høyden varier fra 1 meter til 2 meter,men som oftest er de lave. Hodene deres er ovale og store i forhold til resten av kroppen,øyenene er dekket med svarte skinnende linser,under linsene er øynene deres stikkende blå (øynene er sentrale for deres kommunikasjon metode som er telepatisk. De har ikke stemmebånd.) Nesen er ikke synlig,bortsett fra to små hull i ansiktet på samme sted der mennesker har nese. Huden på kroppene deres er hard og gråaktig,hardheten kommer visstnok fra herding fra solen som ligger nærme deres planet. De har ingen synlige kjønnsorgan.

Mange som er blitt kidnappet hevder de har drømmer der de ser planeten og får besjeder igjennom søvne... De store svarte øynene er sentrale i drømmene,med de sender de beskjedene. Dette er også gjennkjennelig i DMT tripper(eller andre tripper eks meskalin) hvor man møter på "vesener". De snakker ikke, og de prøver villt å få øyekontakt med deg, og ved å se dem i øynene, blir hodet ditt lasset på med masse informasjon som disse vesnene febrilsk prøver å forklare deg.

Men hvorfor er de her? mange mener at de er her for å hjelpe mennesket i videreutvikling i evulosjonen mens andre sier de er her for å stjele menneskelige gener. Deres egne gener har blitt svake etter mange generasjoner med kloning,de trenger rene menneske gener for å videreføre rasen.

Mange mennesker hevder de er bortført av merkelige vesen,verden over skjer dette. For mange høres dette merkelig ut men for offeret er dette en skremmende opplevelse.
Mange er avslørt som løgnere og juksemakere men de som ikke blir fokussert på er de som sliter sosialt og psykisk etter sine hendleser.

Hvert år raporteres det om nye hendelser om borføringer der bortførerene er ikke menneskelige. Dette er ikke noe nytt men kan dateres(skriftlig dokumentasjon) tilbake til 1970 tallet. Hvorfor skjer dette?

Fysiske bevis? vel det er her det ofte bli vanskelig for allmenheten å tro på hva folk sier,fordi mennesker er av den natur at de gjerne vil se klare bevis for at en hendelse skal ha tatt plass. Men enkelte ganger er det funnet uforklarlige sår og skrammer på offrene. Som håndavtrykk med tre fingre eller små hull som ser ut som er borret inn. Som oftest befinner disse sårene seg i hodet. Flere leger hevder også ha opperert ut små metal gjenstander ut av ofrene sine kropper. (Kritikere sier at om dette er tilfelle så er de plassert der av offrene selv noe som avvises av ofrene som har hatt disse i sine kropper.)

Hvem bortfører? Ikke alle husker sine hendelser. De føler ofte bare ubehag og husker kun små detaljer fra sine bortføringer. Derfor er hypnose ofte et virkemiddel for å finne ut hva offeret husker. Her kommer det ofte frem tegninger av bortførreren. Bildene viser ofte små,grå vesner med ovale hoder og store svarte eller blå øyne men det hender også at bortføreren har menneskelignende utseendet. De "grå" kalles for Zetas i ufo miljøene.
Leger peker på at meget onde hendelser eller unaturlige hendelser ikke blir oppfatthet av mennesker og må tvinges frem igjennom transe.
Det offeret ofte husker er at han eller henne blir studert i en medisinsk form i sterile sølvaktige omgivelser.

Uansett hva man mener om dette temaet så er det ingen tvil om at flere mennesker har opplevd noe unaturlig. om det er innbildning eller om det er en realitet er ikke sikkert.

http://www.ufoabduction.com/
http://www.crystalinks.com/zeta.html
http://gordii0.tripod.com/ALIEN_IMPLANTS.HTM


Det man vet med tanke på Ufobortføringer, er at ofrene som oftest opplever dette når de sover. DMT(som grønnkål nevnte) utløses i kroppen visstnok når man drømmer.
I begge tilfeller, møter man vesener som er ekstremt inteligente. Under en DMT tripp, vil man ha fått mye informasjon man aldri kunne tenke seg ut selv. Mens under en Ufobortføring vil man oppleve det som mer skremmende, og føler seg som prøvekanin.
Kan disse forskjellige "trippene" sammenlignes? (Ikke i seg selv, men med tanke på vesnene)
Noe som også har vekket min oppmerksomhet når det gjelder bortføringer, er at veldig mange bli tuklet med i underlivet. Sperm blir trekt ut av mannens kjønnsorgan, og kvinner har opplevd noe som forbindes med å bli frastjelt eggceller.
Begge kjønn har våknet opp i sin seng, med blodflekker i trusene, og uforklarlige blod-prikker på kjønnsorganet eller i nærheten av det(som kan sammenlignes med foreksempel flere nålstikk i strategisk plassering i nærheten av hverandre)


Jeg syntes det er veldig interessant i hvertfall, og at folk fra hele verden, skal kunne komme med samme type "sår", samme type "symptomer"... Vel... For meg er det ingen tvil..
Sist endret av vacant; 29. februar 2008 kl. 18:10.
Det er verd å legge til at langt de fleste UFO-erfaringer (f.eks. den over Oslofjorden, som diskuteres under den andre tråden), kan gjøres rede for på "naturlig" vis, mao. vha. naturvitenskapens forklaringer. Tildels uutforskede astronomiske og atmosfæriske fenomener, samt satelitter og rom-skrap belyst av solen, er opphavet til majoriteten af slike observasjoner. Det er først ved "close encounters" at vi kan snakke om reelle møter med noe utenomjordisk.
Selvfølgelig, selvfølgelig. Vi er på samme bane
hmmm vi får bare vente å se da.. hvis aliens finnes(noe jeg tror) så kommer de sikkert til planeten vår en eller annen gang...men jeg tviler på at de kommer til å være så venligsinnede... det ender vel med at de dreper oss og tar planeten vår.....(det vill jeg gjort iafall... tror jeg)..

alle andre ganger to forskjellige "kulturer" har møttes har det jo endt med at de sloss og den ene vant og drepte den andre....hvorfor skulle det være anerledes med oss og aliens?
Sitat av artemiz
hmmm vi får bare vente å se da.. hvis aliens finnes(noe jeg tror) så kommer de sikkert til planeten vår en eller annen gang...men jeg tviler på at de kommer til å være så venligsinnede... det ender vel med at de dreper oss og tar planeten vår.....(det vill jeg gjort iafall... tror jeg)..

alle andre ganger to forskjellige "kulturer" har møttes har det jo endt med at de sloss og den ene vant og drepte den andre....hvorfor skulle det være anerledes med oss og aliens?
Vis hele sitatet...
Dersom forskere på vår klode, en gang i tiden klare og komme oss til en annen planet med liv, trur du vi kommer til å utrydde planeten? Hvorfor skulle dem tenke annerledes enn oss?
Just a reminder.
Sist endret av Restyle; 29. februar 2008 kl. 23:19.
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Trådstarter
Sitat av 10goto10
Tja, denne kanskje ?

Edit: typo
Vis hele sitatet...
Hvorfor var det ingen som kommenterte denne? Her har vi tydelig bevis (til den grad en TV-dokumentar kan være bevis) for at utenomjordiske materialer har kommet seg inn i kroppen og i tillegg koblet seg til nervesystemet. Hva er den "logiske" og vitenskapelige baserte forklaringen på dette som -ikke- inneholder aliens på noen måte?

Det skal merkes at også flere slike implants har blitt fjernet.

Mer interessant: http://www.youtube.com/watch?v=eHPfQDCIskc
Sist endret av ticks; 1. mars 2008 kl. 13:51.
Sitat av Restyle
Dersom forskere på vår klode, en gang i tiden klare og komme oss til en annen planet med liv, trur du vi kommer til å utrydde planeten? Hvorfor skulle dem tenke annerledes enn oss?
Just a reminder.
Vis hele sitatet...
Tja, kanskje hvis de er superintelligente og ser etter en ny planet å bo på, at de bare ser på oss som noen uintelligente dyr som bare kan utryddes. Men mest sannsynlig ville de nok ikke det.
Sitat:
Opprinnelig skrevet av 10goto10
Tja, denne kanskje ?

Edit: typo
Sitat av ticks
Hvorfor var det ingen som kommenterte denne? Her har vi tydelig bevis (til den grad en TV-dokumentar kan være bevis) for at utenomjordiske materialer har kommet seg inn i kroppen og i tillegg koblet seg til nervesystemet. Hva er den "logiske" og vitenskapelige baserte forklaringen på dette som -ikke- inneholder aliens på noen måte?

Det skal merkes at også flere slike implants har blitt fjernet.

Mer interessant: http://www.youtube.com/watch?v=eHPfQDCIskc
Vis hele sitatet...

Takk ticks, klippet gikk meg forbi, men sett på begge nå.
For å si det på en kortfattet måte så har en meget nær beslektning av meg opplevd flere merkelige ting. Ut i fra opplevelsene(særlig en spesifikk), og funn av metallgjenstand, gjør at man til slutt ikke har noe å argumentere MOT hendelsen(e) mer.
(Gjenstanden ble funnet i nakken, etter at vedkommende oppdaget en kul der. Mens vedkommende lå på operasjonbordet ble han spurt om han hadde operert der før - fordi han hadde et operasjonsarr der. Han har aldri operert i nakken, og eller ei blitt skutt eller whatever. Da gjenstanden ble funnet, ble flere andre tilkalt med en eneste gang, og hun som opererte ble nervøs. I løpet av veldig kort tid ble den hentet av noen andre, og vedkommende som ble operert fikk hverken lov til å se på den, eller vite hva det var.)
Senere kom det fram at metallbiten var av en stoffblanding som så å si ikke finnes på jorda, så saken er fortsatt et mysterium.

Man kan jo spørre seg selv(til skeptikerne), hvis dette skjer med deg, og du har blitt bortført av ufoer, eller drømt, eller kanskje bare hatt en merkelig opplevelse med uforklarlige lys - klarer du da å sette sammen bit etter bit? Det burde du..
Det her er hvertfall noe av det mer overbevisende jeg har sett innenfor UFO og konspirasjonsteorier.
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Trådstarter
Unnskyld barskutenkarsk, men du har tydeligvis ikke lest startposten. Dette er hva hele tråden handler om.
De fins jeg har sett dem, kall meg gal og sjuk men jeg driter i om dere tror på meg eller ikke, men jeg vet hva jeg så selv....

Legg merke til Hva ho dama med det store hvite håret sier (1 time og 30 min inn i filmen), klarer ikke gjenta hva ho sier, men iallfall legg også merke til at dette var i mai 2001, for et sammentreff at Bush senior ble snakket om, og for et sammentreff at 11 semtepber 2001 skjedde, under Bush junior. Dette er større en noen av oss noensinne vil tro på. Kanskje 11 september bare var for å ta bort oppmerksomheten fra dette emnet. Jeg er redd vi blir lurt. Jeg vil ha sannheten! Vekk med Bush begge 2 og vekk med Hillary C. ho er ikke til å stole på heller, Noe muffins her..........(Til dere som overvåker, you can kill me butt you can't kill all of us, united we stand!)
Sitat av ticks
Unnskyld barskutenkarsk, men du har tydeligvis ikke lest startposten. Dette er hva hele tråden handler om.
Vis hele sitatet...
Aha. Men for å prøve å svare på et av spørsmålene dine:
Sitat av ticks
... Sist men absolutt ikke minst, hvis det er så at man sitter på teknologi som kan løse mange av verdens problemer, hva er det de tenker på når de sitter der og holder det for seg selv?
Vis hele sitatet...
En av grunnene til at de amerikanske myndighetene holder tilbake denne teknologien som kan erstatte fossilt brensel er verdensøkonomien.
Verden er enda ikke klar for total endring og omfordeling av energiressursene.
I flere år har energiressurser vært med på å styrke økonomien og er en stor inntekt i flere land. I Norge for eksempel, har oljen styrket økonomien og gjort oss til et betydningsfullt og rikt land. Fra da vi først oppdaget oljen i årene i oppbygningsfasen av velferdstaten Norge har vi boret stadig grådigere i takt med teknologiens utvikling.

Ved en evt. avsløring av nye miljøvennlige ressurser ville de fossilebrenslene bli satt til side og flere land ville fått problemer.
Men nå som oljeutvinningen har nådd toppen og i løpet av de kommende årene vil minke, tror jeg snart tiden er inne for en avsløring av alternative energiressurser. Allerede neste år vil vi merke at oljeutvinningen ikke er på topp.

Jeg har en følelse av at de neste 50 årene vil bli veldig spennende.
Sitat av barskutenkarsk
Aha. Men for å prøve å svare på et av spørsmålene dine:

En av grunnene til at de amerikanske myndighetene holder tilbake denne teknologien som kan erstatte fossilt brensel er verdensøkonomien.
Verden er enda ikke klar for total endring og omfordeling av energiressursene.
I flere år har energiressurser vært med på å styrke økonomien og er en stor inntekt i flere land. I Norge for eksempel, har oljen styrket økonomien og gjort oss til et betydningsfullt og rikt land. Fra da vi først oppdaget oljen i årene i oppbygningsfasen av velferdstaten Norge har vi boret stadig grådigere i takt med teknologiens utvikling.

Ved en evt. avsløring av nye miljøvennlige ressurser ville de fossilebrenslene bli satt til side og flere land ville fått problemer.
Men nå som oljeutvinningen har nådd toppen og i løpet av de kommende årene vil minke, tror jeg snart tiden er inne for en avsløring av alternative energiressurser. Allerede neste år vil vi merke at oljeutvinningen ikke er på topp.

Jeg har en følelse av at de neste 50 årene vil bli veldig spennende.
Vis hele sitatet...
Jeg både gleder meg og gruer meg samtidig!
Det finnes romvesner, og vi er en av rasene. Det observeres UFOer hver eneste dag, men blir latterliggjort av media og jordens "skylapper". Hvorfor kaste bort teorier når vi ikke vet en dritt om universet vi selv er "aliens" i? Våkne nå, barn.
Sist endret av rcW; 2. mars 2008 kl. 04:56.
Les om profeten Esekil i bibelen, og se på gudene til egypterne. passer perfekt med hvordan de ser helt like ut som de som som presenteres i bibelen
Som jeg har sagt i et lignende innlegg:

Av alle de utallige bildene, videoene, og menneskene som hevder de har sett ET's/UFO'er, så er det helt sikkert mye juks og fanteri, men sålenge EN av alle hendelsene er autentisk er det egentlig ingenting å diskutere lenger.
Ufoer i gammel kunst
Studier av gamle malerier viser mange snodige gjenstander. Mye minner de om moderne ufo'er. Særlig rundt jesu korsfestelse viser ufoene seg hyppig på himmelen på maleriene som er datert lenge før 1900 tallet...

Bilder som er malt med ovale objekter på himmelen i gamle kunstverk vekker skepsis hos mange,hva skal de forestille? De minner helt klart om moderne ufo'er og de foretar seg det samme som i Science fiction filmer fra Hollywood som lages den dag i dag.

Lysstråler og en "gudommelig" følelse vekkes når man ser hvordan de er malt. De overvåker jesu korsfestelse i maleriet "korsfestelsen" som henger i Visoki Decani klosteret i kososvo. Øverst på bildet synes to objekter med et vesen i hver "ufo",de kjører over himmelen og holder tydelig spaker inne i det flyvende objektet. Maleriet er fra tiden rundt 1350!
Et annet maleri er et der moses mottar de ti bud,dette er malt for lenge siden. Bortenfor moses synes tre store objekter som lyser,de er ovale og moses ser på dem mens han holder tavlene med de ti bud.
Det finnes utallige marier som vise ting på himmelen som ikke "bør" være i maleriet for at det skal gi mening... Hvorfor det? Mnage peker på overtro i gamle dager og at himmelen hadde en sentral plass i mystikken. Men hvorfor male objekter med piloter inne i en cockpit!? Det er nok vanskeligere å svare på... SE LINKENE!!

http://www.etcontact.net/AncientAstronauts.htm
http://www.marsearthconnection.com/ancientart.html
http://www.dudeman.net/siriusly/ufo/art.shtml
http://www.bibleufo.com/anaintro.htm
Sitat av vacant
For å si det på en kortfattet måte så har en meget nær beslektning av meg opplevd flere merkelige ting. Ut i fra opplevelsene(særlig en spesifikk), og funn av metallgjenstand, gjør at man til slutt ikke har noe å argumentere MOT hendelsen(e) mer.
(Gjenstanden ble funnet i nakken, etter at vedkommende oppdaget en kul der. Mens vedkommende lå på operasjonbordet ble han spurt om han hadde operert der før - fordi han hadde et operasjonsarr der. Han har aldri operert i nakken, og eller ei blitt skutt eller whatever. Da gjenstanden ble funnet, ble flere andre tilkalt med en eneste gang, og hun som opererte ble nervøs. I løpet av veldig kort tid ble den hentet av noen andre, og vedkommende som ble operert fikk hverken lov til å se på den, eller vite hva det var.)
Senere kom det fram at metallbiten var av en stoffblanding som så å si ikke finnes på jorda, så saken er fortsatt et mysterium.
Vis hele sitatet...
Interessant historie.

Her kan man jo spørre seg:
1. Hvorfor har ikke pasienten fått vite noe mer om gjenstanden?
2. Hvorfor fikk han/hun ikke se den, ta den med hjem?
3. Dersom den var av ett stoff som ikke finnes på jorden, hvorfor ble ikke dette ett nyhetsoppslag? (Kan det tenkes at vi utsettes for sensurering, uten at vi vet det?)

Denne historien har mangfoldige med samme innehold. Materiell som ikke kan identifiseres som noe fra jorden blir funnet inne i mennesker. Ofte koblet til nervesystemer eller på andre måter knyttet til verten. Lukter litt sjokolademuffins spør du meg!

http://www.ufoevidence.org/photograp...t/photo427.htm

Takker for denne linken vacant .. ufattelig mange bra bilder i albumet der. Noen her som kan gå gjennom alle de og si at alle sammen er fake?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av ticks
Mitt neste spørsmål omhandler teknologien som det sies at Amerikanerne sitter på. Dette skal altså være teknologi som kan gi oss muligheten til å skifte ut fossile brennstoffer for evig og alltid og løse hele energikrisen. Den vil også blant annet gi muligheten til å utvikle nye transportmidler - noe som vil si at alle ville kunne kjøre i svevende biler og komme seg hvor enn de vil i lynhastighet (underdrivelse). ALT dette på 50-tallet! Personlig har jeg en fornemmelse om at dette bare er toppen av isfjellet. Hvor mye utenomjordisk teknologi er det som blir skjult for oss? Hvor mange topphemmelige forskningssentre med dypfryste utenomjordiske vesener finnes det nedgravd i den amerikanske ørkenen? Sitter de der nede og skyter med laserpistoler som er blitt funnet i romskipene? Sist men absolutt ikke minst, hvis det er så at man sitter på teknologi som kan løse mange av verdens problemer, hva er det de tenker på når de sitter der og holder det for seg selv?

En annen ting jeg fant veldig interessant var et av spørsmålene ved slutten av pressekonferansen, nemlig hvordan disse vesenene faktisk så ut. Dette ble besvart av det ene vitnet som tilsies å være en av de få som faktisk har sett en UFO crash-site med lik inni. Her blir det sagt at rundt 57 forskjellige "raser" har blitt dokumentert, hvorav mange av disse er humanoider. Hvorfor er det slik? Er den humanoide skapningen den ultimate? Er det plutselig ikke så rart med små, grønne menn?
Vis hele sitatet...
Amerikanske myndigheter vil ikke bruke denne teknologien fordi den er "verdiløs". I dag er USA det rikeste og mektigste landet på hele vår planet! Hvorfor???penger. Hvor kommer pengene fra???Våpen og Energi!
La oss si de hadde publisert og begynt å bruke maskiner som gjorde Energi 0verdt! fordi det bare var å produsere, uten at man trenger å kontrollere noen olje-plattformer eller kullreservater eller no slikt! alle kunne fått den energien de trengte og ingen trengte å kjøpe energi lenger! USA har ikke monopol på strømproduksjon, men de tjener mye på det, som alle andre. og hvis de da ikke tjener mer på det lenger vil det bli uorden i dagens system.
Det ville helt klart vært best for VERDEN om denne teknologien ble gitt ut... Men USA er ikke hele verden, desverre

Til den andre tingen du nevner, om utsende på de små grønne... Det er nok rett og slett fordi dette er den beste formen å ta. Hva skal man se ut som en "alien" for, med en arm på ryggen og et bein i kjeften når det er mye mer praktisk å ha 2 på tastaturet? Dette kommer av evulusjonen, og hvordan kroppen har forandret seg for å tilpasse seg den verden.
Noe som derimot kan få dem til å se litt forskjellige ut er temperatur og tyngdekraft. Er det sterk tyngdekraft på en planet vil de bli mye mer sammenpressa (eller bli langstrukket når de kommer hit :P, kommer jo ann på skjellet). Temperaturen vil foreksempel forandre tykkelsen på huden dems tenker jeg

En ting til, om hvorfor USA ikke sier noe om det...
Du spurte om hvorfor de som ikke trodde på dette..hvorfor det var sånn. Vel det spiller ikke så mye rolle, når så utrolig mange mennesker hadde bokstavlitalt DØD av frykt hvis vi hadde sagt at vi hadde kontakt med utenomjordiske som var 10x så smarte som oss, kunne bryte naturlovene og reise til oss på et par minutter, og at de hadde teknologi som kunne ødlegge oss totalt ved å knipse i fingere.
Folk ville ikke sett at de ikke hadde ønske om å ødlegge oss, da hadde de jo gjort det for så utrolig lenge siden. Folk vil bli livredde og det vil bli fylt kaos. Det er nok noe av grunnen til at de ikke sier det...

Men alt i alt, ganske teit av USA!

Takk for kjempefin post! masse fine linker som jeg kommer til å ta en titt på KP