Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  61 7392
Sitat av Parkett
Hvis homo er et skjellsord er leverpostei også
Vis hele sitatet...
Hadde du likt å blir kalt en leverpostei?
Sitat av confuser
Hadde du likt å blir kalt en leverpostei?
Vis hele sitatet...
Nei, men ville ikke kalt det et skjellsord



Men som andre påpeker her så er ikke Homo et skjellsord, men mer en betegnelse på en "type" mennesker eller deres legning.
"Jeg har en kompis som er homo" = Ikke skjellsord.
"Kan du se til å komme deg til helvete vekk, din homo" = Skjellsord.

Så enkelt er det egentlig.
Det er som med neger. Negre har lov til å kalle hverandre for neger, men en hvit fyr kan ikke kalle en svart fyr for neger. Mao, homser kan kalle hverandre for homo, men en heterofil fyr kan ikke kalle en homse for homo.

Enkelt å greit. Dette er noen av verdens merkelige normer. Vi kan vel ikke gjøre annet enn å følge dem?
Sitat av confuser
Hadde du likt å blir kalt en leverpostei?
Vis hele sitatet...
Bedre at folk tror du er en leverposti enn en homo
Jeg sier "gay", "homo" og "homse" til alle Homofiler, ingen tar seg nær av det...
Sitat av DonTomaso
"Jeg har en kompis som er homo" = Ikke skjellsord.
"Kan du se til å komme deg til helvete vekk, din homo" = Skjellsord.

Så enkelt er det egentlig.
Vis hele sitatet...

Sitat av Worldwide Kjell
så greit kan det sies
Vis hele sitatet...
Uenig med begge.. Det kan bli sett på som en fornærmelse, men homo er ikke ett skjellsord...
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av confuser
Hadde du likt å blir kalt en leverpostei?
Vis hele sitatet...


Hvis jeg var en leverpostei så ja, da ville jeg likt og bli kalt det.
Sitat av marsboer
Hva med "fitte"? Er det et skjellsord egentlig? Det er jo et fantastisk kjønnsorgan som enhver mann (og kvinne) burde nyte, og jeg skjønner meg ikke på folk som bruker "fitte" som skjellsord.
Vis hele sitatet...
Fitte nå blir brukt som sterkere ord for "pingle".
Akkurat som kødd (som egentlig betyr kuk) blir brukt istedet for ordet "tull".

Har du virkelig trodd at folk har gått rundt og kalt folk fitte, og ment ordet i den betydning at de er en vagina? Kom deg vekk fra pcskjermen mann. Eller er du virkelig det det står i nicket ditt?

Sitat av DonTomaso
Pisspreik! Ikke lat som om du snakker for fler enn deg selv! Jeg gir fullstendig blanke i om folk tror jeg er homo eller hetero.
Vis hele sitatet...
Vis alle jentene tror du er homo får du deg jo aldri noe :P

og enda værre vis alle guttene tror det....
Sitat av Bokka
Fitte nå blir brukt som sterkere ord for "pingle".
Akkurat som kødd (som egentlig betyr kuk) blir brukt istedet for ordet "tull".

Har du virkelig trodd at folk har gått rundt og kalt folk fitte, og ment ordet i den betydning at de er en vagina? Kom deg vekk fra pcskjermen mann. Eller er du virkelig det det står i nicket ditt?
Vis hele sitatet...




Dette var noe av det dummeste jeg har hørt på lenge... Hvor har du hørt at fitte blir brukt som et sterkere ord for pingle? Etter det jeg har hørt er det et mer slibrig ord for vagina, og har til og med hørt at det er finsk for "våt myr". Det er du som burde komme deg vekk fra pc skjermen...

Sitat av Bokka
Vis alle jentene tror du er homo får du deg jo aldri noe :P

og enda værre vis alle guttene tror det....
Vis hele sitatet...
Det er den holdninga der som har gjort at du ikke har fått deg noe.
King of the world
PolkagrisLaila's Avatar
Sitat av robhol
Uansett, "homo" er slett ikke noe skjellsord.
Vis hele sitatet...
Så om du en kveld på byen helt uprovosert fikk slengt "Homo!" eller "Jævla homo!" i fjeset så ville du sett på det som helt normalt og ingenting å hisse seg opp for?

Det er rett som rejolo sier, det er måten det blir brukt på.

I Amerika er "nigger" et skjellsord, men ikke om negerene slenger nigger til hverandre seg i mellom, slik som om en homo sier han selv er "homo".
Sitat av Scr0tum
Dette var noe av det dummeste jeg har hørt på lenge... Hvor har du hørt at fitte blir brukt som et sterkere ord for pingle? Etter det jeg har hørt er det et mer slibrig ord for vagina, og har til og med hørt at det er finsk for "våt myr". Det er du som burde komme deg vekk fra pc skjermen...
Vis hele sitatet...
Ok. Kanskje det ikke er slik der du kommer fra. Men her i norge/europa er alle som f.eks. ikke hopper fra 3 meteren noen "jævla fitter"..

Det er den holdninga der som har gjort at du ikke har fått deg noe.
Vis hele sitatet...
whatever makes you sleep at night..