Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  64 7539
Men så e det allment kjent at trønderske lunga tåle my mer enn søringa sine lunga!
Ser at det er en del her som ikke har spess peiling på stoffet THC.

THC kan ikke løses i vann, men er alkohol oppløselig, Så vist du bruker et eller annet alkohol basert i bongen vill ca 45-65 % av THC bil oppløst i alkoholen....så da blir det bare sløs
Sist endret av Malakian; 24. april 2007 kl. 13:35.
Det er veldig fint å bruke saft eller kullsyre fri brus som vann i en bong, men vann med plenty is er absolutt det deiligste etter min smak. Slush er fornuftig da du får kjølt ned røyken til de grader. 1 liters flaske i 1 1/2 liter flaske er veldig brukervennelig da du kan ha den på fanget eller mellom bena, og du kan sende den rundt. Slipper å røyse deg for å ta deg et trekk. Vannis er veldig fint og er veldig enkelt å lage. Kan være en fordel å bruke en glass down pipe, noe som bare koster 30 spenn eller noe sånt. Mange fine informasjonsvideoer på www.everyonedoesit.com
Bøtta er veldig fin dersom du har lite å røyke på da dette smeller ganske fort. Personlig foretrekker jeg en feet jonas.

Hva er egentlig farlig med aluminiumsfolie? har søkt litt rundt og har ikke funnet noe konkret svar. Regner med det må være noen gasser som blir frigjort i så fall, men hadde vert fint å fått bekreftet.
Sitat av Kaptein Snus
Hvis du er ekstremt innrøyket kan jeg anbefale bøtte i badekar.
Ta en tilliters bøtte og skjær ut høl, legg en liten flasketut oppi og teip godt rundt.

ADVARSEL : JÆVLI KRAFTI
Vis hele sitatet...
Eller bare putt mer hasj i mekket, eller skaff noe bedre hasj?

DYRK SELV FOR HELVETE!!!!
Hva er egentlig farlig med aluminiumsfolie? har søkt litt rundt og har ikke funnet noe konkret svar. Regner med det må være noen gasser som blir frigjort i så fall, men hadde vert fint å fått bekreftet.[/quote]

http://www.freakforum.nu/forum/showt...luminiumsfolie

det er gutten sin som kan søke det.. kopierte ditt ord og søkte og fant, merkelige greier.

morsome røyke metoder dette var noe jeg lerte en av di første gangene jeg røyket man sitter i ring og sender jointen rundt regelen er og ikke miste aska og den som eventuelt gjør det må få en straff som og stikke på buttikken ,lage mat, mekke osv..hva den eventuelle strafen skal være må man jo selfølgelig finne på før man starter. lykke til.
Det så jo virkelig fantastisk ut
Sitter å lager meg en egen pipe nå, kan se om jeg får lagt ut bilde av den senere.
En røykemetode jeg ofte bruker når jeg røyker joint er å ta et trekk også blåse halveis ut når du kjenner at du må puste, så trekker du bare litt mer luft inn. Fortsett slik et par ganger. Funker ganske fint. Hvis du er litt hardcore så kan du selfølgelig erstatte ren luft med et trekk fra jointen noen ganger før du puster ren luft. Men det kommer til å bli hardt hvis du ikke er vant.
litt OT kanskje
men anbefaler alle å kjøpe "wizard pipe" fra everyonedoesit.com
drigdigg lang pipe som fenger som en bong omtrent og billig er den og. Kjøper 3 om gangen og kaster istedenfor å rense de ...
Er som å trekke fra loom bare mye heftigere
Om jeg røyker noe, blir det joint eller bong. Prøvde å røyke ut av en gammel bensinkanne en gang. Det funka, men det var ... underlig.
Hvis man har et vannkjølingsett så kan man jo alltids ta pumpa å lage pipe
hva med pipe, bong og joint?
Ble litt keen på å lage meg en fet bonge etter å ha lest alt dettesnakket
Her er det masse fotografier av alternative måter å røyke på: www.jointen.dk (Begynn f.eks. med å klikke på menyvalget "hash fun.)
Har sikkert vært postet før, likevel: oldie but goodie...
haha.. det er altså en fet side skulle laget seg en sånn "earthbong"
selv om det kansje er litt mye arbeid