Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 704
Jeg fikk høre på irc at telenor sku få opp hastigheten 20% hos de som hadde ADSL.


[00:30] <Marius24> alle med telenor adsl, gled dere
[00:31] <Marius24> Selv om vi har tatt høyde for dette i vilkårene ser vi at dette oppfattes
[00:31] <Marius24> svært negativt hos våre kunder. For å imøtekomme dette har vi bestilt 20%
[00:31] <Marius24> mer kapasitet på alle våre hastighetsklasser og håper å ha dette på plass i
[00:31] <Marius24> løpet av kort tid.
[00:31] <Svonna> hvor leste du det Marius24?
[00:32] <Marius24> på news, en som hadde fått mail fra kunderservice


Noen andre som har fått denne mailen? Og vet om dette stemmer? Hadde jo vært morro med den hastigheten vi med telenor skal ha!
ja det skader akkurat ikke med litt raskere ADSL...
JIIIPIII, nå skal det feires.

men kan det hende noe av dette er bullshit?
tror det ikke før jeg ser det!
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
kan tenke meg at Marius24 henger i #telenor @ efnet...
Det er jo gode nyheter. Men hvis det blir noe av, så kommer det sikkert til å bli den samme, trege 128kbps opp....
nso på ferde?
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
JIPPI!! eller....eh...

20% øking, stemmer dette så vil da min 704 linje bli ca 848 linje da eller??Hmmz, anyway så spørs det jo om det er sant og om det gjelder både opp og ned hastighet, greit nok med 20% økning på en 128 ut linje..
Trådstarter
Er sikkert bare ned hastigheten den skrur opp... Blir overraska hvis telenor er så gavmilde at dem skrur opp up hastigheten....