Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 930
Hei!

Jeg prøver å få tak i en person som har flyttet til Trondheim, og trenger noen ideer på hvordan jeg kan få tak i adressen hans.

Har Navn,fødsels dato, Gammel adresse, Mob.tlf. (netcom contant).

Har prøvd på posten, men han har ikke meldt adresse endring.
Folkeregisteret, gir de ut slike opplysninger?

Alle tips mottas med takk!

PS. Er det noen fra trondheim her, i nærheten av Heimdal eller Flatåsen? Kanskje dere kan hjelpe???? Regner med personen befinner seg i dette området. Dusør loves!
vet ikke om det er det nå lenger, men før på ba.no (og flere andre plasser) var det det sånne skattelister du kunne søke på, da kan du jo skrive inn navnet og søke på hele landet... da skal det komme opp riktig addresse tror jeg...

hmmm... leser nå at du har mobilnummeret... hvorfor slår du ikke på tråden? eller ihvertfall sender en tekstmelding?
Trådstarter
42 1
Personen tar ikke telefonen, eller svarer på sms.
Han vil ikke snakke med meg, men jeg med han..... :-)

Skattelister:
http://www.api.no/skatt/rb_helelandet.html

Hammer
Sjekk www.telefonkatalogen.no og www.gulesider.no , der finner man endel adresser, telefonnumre o.l.
Better than thou.
Nå ble jeg så jævlig nyskjerrig at jeg bare må spørre, hvorfor vil du ha tak i denne personen hvis han ikke vil snakke med deg?
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Får jeg litt info kan jeg prøve
Bor i Trondheim.
skylder han deg penger, knabba dama di eller vraka bilen din?
Samme gjør jeg... bor faktisk midt i mellom Flatåsen og heimdal...

Har du fått tak i ham?
Opprinnelig postet av cavey
skylder han deg penger, knabba dama di eller vraka bilen din?
Vis hele sitatet...
eller kanskje det er mr. hammer som har knabba dama hans
hoho.. veit ikke om det er no vits jeg, men kanskje opplysninga av en eller annen grunn har det - 1881
Trådstarter
42 1
Takker for alle ideene, men han svarte faktisk på en av SMS'ene mine idag. Fikk ikke adressen, men får vente til han får en offisiell adresse og ringe posten!
Posten var faktisk det beste, de slo opp på navnet hans og sa de ikke har fått noen ny adresse!

Og ja, han skylder meg penger. Og stjålet dama mi.
Har ingen bil desverre.....

Hammer
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Opprinnelig postet av hammer
Takker for alle ideene, men han svarte faktisk på en av SMS'ene mine idag. Fikk ikke adressen, men får vente til han får en offisiell adresse og ringe posten!
Posten var faktisk det beste, de slo opp på navnet hans og sa de ikke har fått noen ny adresse!

Og ja, han skylder meg penger. Og stjålet dama mi.
Har ingen bil desverre.....

Hammer
Vis hele sitatet...
wtf? Er det deg Flagger?
ring opplysninga! /me har faktisk fått hjelp der før! =)
Opprinnelig postet av hammer


Og ja, han skylder meg penger. Og stjålet dama mi.
Har ingen bil desverre.....

Hammer
Vis hele sitatet...
Wow... Poor thing han duden i Tr.hjem dah..
Opprinnelig postet av hammer


Skattelister:
http://www.api.no/skatt/rb_helelandet.html

Hammer
Vis hele sitatet...
Takker for denne jaffal...
Fant plutslig ut at fammen er rike
Da blir det lån til bil utewn renter dah