Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1441
Jeg lurte på om noen har hørt om en liten Blå pille som det står Adrin på?

Jeg fikk tak i noen i går, og jeg har aldri prøvd noen form for piller, men var desperat siden det ikke har vært mulig å få tak i hasj i så å si hele rogaland i nesten en uke nå.

Søkt på google og i forskjellige Pill Identification å fant nesten ingen ting om dem. Noen mente det var Diazepam og andre mente det var noe helt annet. Noen sier de er produsert i pakistan og andre sier øst europa.

Jeg tok først 1 å kjente jeg ble døsig, muskleslapphet og litt uklar i tankegange og hadde en tendes til å fokusere på et punkt. Etter ca 45 min etter den første regnet jeg med at jeg var på "peak" nivå og tok 1 til så la jeg meg i senga å så på TV. Det er det siste jeg husker, så jeg regner med at når den 2' begynte å kicke in sovna jeg. Idag når jeg våkna, og enda føler jeg meg ganske uklar i hodet og trøtt. Som sagt var dette første gang med noen som helst form for pille "misbruk"

Noen som har erfaringer med disse pillene?
Sitat av Malakian
Jeg lurte på om noen har hørt om en liten Blå pille som det står Adrin på?

Jeg fikk tak i noen i går, og jeg har aldri prøvd noen form for piller, men var desperat siden det ikke har vært mulig å få tak i hasj i så å si hele rogaland i nesten en uke nå.

Søkt på google og i forskjellige Pill Identification å fant nesten ingen ting om dem. Noen mente det var Diazepam og andre mente det var noe helt annet. Noen sier de er produsert i pakistan og andre sier øst europa.

Jeg tok først 1 å kjente jeg ble døsig, muskleslapphet og litt uklar i tankegange og hadde en tendes til å fokusere på et punkt. Etter ca 45 min etter den første regnet jeg med at jeg var på "peak" nivå og tok 1 til så la jeg meg i senga å så på TV. Det er det siste jeg husker, så jeg regner med at når den 2' begynte å kicke in sovna jeg. Idag når jeg våkna, og enda føler jeg meg ganske uklar i hodet og trøtt. Som sagt var dette første gang med noen som helst form for pille "misbruk"

Noen som har erfaringer med disse pillene?
Vis hele sitatet...

Jepp! de er 10mg Diazepam, åsså står det ardin på, med en delestrek på baksiden
Hadde du søkt etter "Ardin" så hadde du nok funnet mange svar
Er en ny tråd om blå valium omtrent hver dag.
Malakian's Avatar
Trådstarter
85 1
Jeg søkte Ardin på både google, og mange andre sider inkludert denne, men fant ca bare 3-4 artikler om de som alle motsa hverande....

Men uansett...Er det vanlig bli litt "tåkete" I hodet etter 20mg? Har aldri tatt noen Benzo. preparater før så då er du jo "overfølsom" for det, sies det ihvertfall i legebøker....
Ja, det er vanlig å bli "tåkete" i hodet etter 20mg.. Iallefall for en som ikke har brukt disse før.

Og som en advarsel: Benzoer er helt klart blant de stoffene som gir de styggeste abstinensene og avhengighet... Vær forsiktig..

Disse pillene gjør lite annet enn å roe deg ned. I kombinasjon med alkohol kan du fort miste all kontroll. De tar også knekken på mye av dine hemninger og kan føre til idiotiske beslutninger..

Ardin = Blåvalium (Blå pille ikke sant?) Gjerne smuglet fra thailand.
Dette er et legemiddel, veldig lite poeng å hive i seg legemidler uten at du trenger det..
Malakian's Avatar
Trådstarter
85 1
Jeg brukte da disse pillene som medikament og ikke ruse meg på, siden jeg har vært storrøyker å røykt så å si hver dag i 2 år nå, så når tørken kom prøvde jeg i 2 dager å såve med så å si ingen nytte. Fikk rundt 3-4 timer søvn de 2 nettene. Å jeg prøvde virkelig å få sove, jeg jogget meg en tur, spiste god mat før jeg la meg, drakk en urtete som gjør at kroppen produsere mer av det hormonet som gjør deg søvnig med ingen lykke.

PS: Jeg hater medikamenter som rusmiddler siden de er som regel mye farligere og avhenginghets skapende en de fleste ulovlige narkotiske stoffer, så dette blir kun et en gangs tilfelle for søvnproblemer til tørken er over.
Sist endret av Malakian; 24. april 2007 kl. 14:16.
Sitat av Malakian
Jeg brukte da disse pillene som medikament og ikke ruse meg på, siden jeg har vært storrøyker å røykt så å si hver dag i 2 år nå, så når tørken kom prøvde jeg i 2 dager å såve med så å si ingen nytte. Fikk rundt 3-4 timer søvn de 2 nettene. Å jeg prøvde virkelig å få sove, jeg jogget meg en tur, spiste god mat før jeg la meg, drakk en urtete som gjør at kroppen produsere mer av det hormonet som gjør deg søvnig med ingen lykke.

PS: Jeg hater medikamenter som rusmiddler siden de er som regel mye farligere og avhenginghets skapende en de fleste ulovlige narkotiske stoffer, så dette blir kun et en gangs tilfelle for søvnproblemer til tørken er over.
Vis hele sitatet...
1. Får du ikke sove på blåvalium burde du seriøst vurdere å kutte cannabisrøykinga en stund.. Blåvalium SKAL få deg til å sove :P

2. Får du ikke sove uten nattings? Prøv å døgne en dag, så legger du deg til å sove til riktig tid neste kveld istedet. (Uten å røyke noe.) Du vil sikkert slite med søvnen de første dagene men det vil gå seg til ganske kjapt.. Sliter med å sove selv uten nattings, har begynt på en periode uten røkings nå for å få orden på det der... Evt kontakt lege og fortell om dine søvnproblemer.. (Dog ikke nevn why da leger har en tendens til å bare gi deg crap hvis de tror du er "narkoman")

Lykke til
Malakian's Avatar
Trådstarter
85 1
Vist du hadde lest litt nøye Forconin så står det at jeg slokkna med en gang etter 2 blå, det var bare umulig for meg å sovne uten noen form for hjelpemiddler siden jeg ikke hadde hasj....de blå funka som bare det....Men et spørsmål forestten, vist jeg tar 1 tab i ca 3-4 dager før jeg legger meg for å kunne såve, vill jeg bli "avhengig" av de blå for å sovna da, slik som med hasjen?
Sitat av Forconin
1. Får du ikke sove på blåvalium burde du seriøst vurdere å kutte cannabisrøykinga en stund.. Blåvalium SKAL få deg til å sove :P
Vis hele sitatet...
Skal vel i bunn og grunn roe nervene dine. Kjedelig om folk som bruker valium skulle sovnet over alt.
Selvfølgelig finner du roen og sovner etter en neve, men ville prøvd mye annet før jeg begynte på valium!

Sitat av Malakian
Men et spørsmål forestten, vist jeg tar 1 tab i ca 3-4 dager før jeg legger meg for å kunne såve, vill jeg bli "avhengig" av de blå for å sovna da, slik som med hasjen?
Vis hele sitatet...
3-4 dager burde gå greit, men vær forsiktig. Før du aner det sitter du i saksa. Det er fort gjort å kjøpe inn for mange.
Mye heller hasj en det blå helvete! Du blir fort avhengig av dette dritet, og å kutte dem ut er 10 ganger værre enn hasj!

edit:
Det som vanligvis skjer når folk skal bruke benzoer for å kutte ut rev er at de i stedet ender opp med begge delene, og da føler jeg at man er ute å kjører litt!
Sist endret av Ben Reddik; 25. april 2007 kl. 03:02.
Malakian's Avatar
Trådstarter
85 1
Hva er det med folk å bare lese siste inlegget på dette forumet.....Pagan, jeg bruker ike blå/somadri/imovane må dt måtte være for å kutte ut røykinga, men å få sove. For det er en ekstrem tørke her som har nå vart i 1 uke, og sies at det kommmer til å vare ca 2 til...jeg kjenner de fleste dealeren I Stavanger/sandnes området å ingen har...skal jeg ha hasj må det til med 5-8 timer kjøring en vei, noe som ikke blir akktuelt


Edit: det spørsmålet med om jeg blir avhenging av de blå, var ikke ment som bli avhengig må ha de. Men om jeg slutter etter de 3 dagene at jeg sliter med å få sove, slik som det blir med hasj vist det brukes regelmessig
Sist endret av Malakian; 25. april 2007 kl. 12:21.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
nFF er ikke kvalifisert helsepersonell, men vi kan gjette, og vi har gjetta.

Om du ikke klarer å ta deg sammen på egen hånd i løpet av disse 3 ukene og heller bruker benzoer for å sove så kommer du til å få et problem. At du er mer interessert i om de kommer til å ødelegge søvnen din mer enn om de kommer til å ødelegge livet ditt er bekymringsverdig.

Vi har allerede tråder om dette tema som du kan dra nytte av, og før du leser litt i de er vi ikke videre interesserte å diskutere ditt rusproblem.

Lykke til.