Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1716
På boksen jeg har står det at en kapsel inneholder: 833mg ephedra sinica extract PTE 10%. Dette blir tydeligvis ikke oppgitt på samme måte som på: http://www.erowid.org/chemicals/ephe...ine_dose.shtml
lurer derfor på hvor mye en kapsel inneholder etter erowid sin måling?
10% av de 833 mg'ene er ren efedrin.
Hver kapsel inneholder da 83mg efedrin
Trådstarter
14 0
vill ikke dette være ganske mye da når en heavy dose etter erowid sin regning, er 50 mg+ ? kjenner ikke akuratt at jeg er veldig rusa når jeg har tatt en for å si det sånn
Hvis du er ute etter å bli rusa på en tab effe så blir du skuffet. Men 80mg effe vil vel være nok til å gjøre deg litt gira og distré.
Hva skal du egentlig bruke efedrinet til?
Trådstarter
14 0
takker for svar, hørtes bare mye ut når en heavy dose var 50 mg, pillene brukes i sammen med trening for å få opp fett forbrenningen.
Sitat av lennis
takker for svar, hørtes bare mye ut når en heavy dose var 50 mg, pillene brukes i sammen med trening for å få opp fett forbrenningen.
Vis hele sitatet...

el Tigre du har kjøpt eller ? eller stack II?
eller rett og slett bare hjemmelaget..
Trådstarter
14 0
pillene heter "tnt kick", trodde el tigre kun inneholt 25 mg efedrin per pille.
Sitat av lennis
pillene heter "tnt kick", trodde el tigre kun inneholt 25 mg efedrin per pille.
Vis hele sitatet...

trukke det engang er så mye effe i el tigre altså...
meeen i stack 2 er det nok en god del mere...

har aldri hørt om tnt kick.. hmm