Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 8341
Noen som vet hvordan man kan lage DMT i Norge? I så fall, om du vet, hvordan? Hørt at såkalte strandrør har liten dose med DMT, men er ikke helt sikker på om jeg skal tro på det.

Også lurer jeg på om det er så sjukt som de sier, at man kan få kontakt med utenomjordiske vesner og sånt.
Sist endret av Mullah; 16. april 2007 kl. 11:59. Grunn: Pusset opp språk og gjor posten i overensstemmelse med reglene
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Nei, DMT er så og si umulig å få tak i hvis du ikke ekstraherer det selv. Det er ikke-eksisterende på det sorte markedet. Det finnes et par webshopper i utlandet som selger n,n-DMT, og en del flere som selger 5-MeO-DMT, men i Norge så er eneste muligheten du har å ekstrahere fra f.eks. strandrør som du selv nevner, eller andre urter som du kanskje kan få bestille på nettet fra utlandet.

Såvidt jeg vet er ikke dises urtene ulovlige, så sjekk ut hvilke urter du trenger på erowid.org

Det skal dog merkes at strandrør du finner viltvoksende i Norge sansynligvis har svært lave nivåer DMT.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
I Tihkal har Alexander Shulgin et helt kapittel, "DMT is Everywhere", hvor han prater om en lang rekke dyr, planter, etc, hvor man kan finne n,n-DMT eller derivat av dette.
Her finnes det en ganske grei guide for ekstrasjon som kanskje kan være behjelpelig.

En person med samme innstilling til stoffet som du har og som faktisk har som intensjon å innta dette stoffet kunne komme til å skade seg selv. Pass på å lær deg det du kan om dette før du evt. setter deg i en sånn situasjon.
du må jo ha MAOI også da, får å få kroppen til å ta opp DMT'en.. Å det er faktisk i solbærsaft, så i teorien kan du gå å spise strandrør å drikke solbærsaft å få en DMT rus Hehe Lykke til
Sitat av wiftah
du må jo ha MAOI også da, får å få kroppen til å ta opp DMT'en..
Vis hele sitatet...
MAOI trenger du bare hvis du skal innta dmt oralt..


Phalaris Tuberosa/Strandrør inneholder hovedsakelig 5-MeO-DMT, og gir en ganske annerledels opplevelse enn det n,n-DMT gjør. Det er ikke mye n,n-DMT å utvinne her.

Det finnes DMT-kliss til salgs her til lands, plante ekstrakt. Men du skal lete lenge etter en kontak på dette.. Eller ha veldig flaks.. Den beste sjansen du har er å bestille for eksempel Mimosa hostilis over nettet og utvinne det selv. Det er ikke komplisert, men krever litt engasjement.

Og ja, det er så sprøtt som som de sier =)
noen som kan få opp noen triprapporter på DMT på norsk?
Står litt her:
http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=67749

Har ikke skrevet så utfyllende da, det er så sykt vanskelig å sette ord på det.. Pluss at det meste av detaljene går fort i glemmeboka, sånn som med drømmer.. Men jeg får forespørsler fra flere kanter om dagen, så jeg skal sette meg ned snart og skrive det jeg klarer...
Sitat av mentalmelt
MAOI trenger du bare hvis du skal innta dmt oralt..


Phalaris Tuberosa/Strandrør inneholder hovedsakelig 5-MeO-DMT, og gir en ganske annerledels opplevelse enn det n,n-DMT gjør. Det er ikke mye n,n-DMT å utvinne her.

Det finnes DMT-kliss til salgs her til lands, plante ekstrakt. Men du skal lete lenge etter en kontak på dette.. Eller ha veldig flaks.. Den beste sjansen du har er å bestille for eksempel Mimosa hostilis over nettet og utvinne det selv. Det er ikke komplisert, men krever litt engasjement.

Og ja, det er så sprøtt som som de sier =)
Vis hele sitatet...

Jeg trodde de skulle ta det oralt jeg hehe.. Vet du ikke trenger det om f.eks røyker syntetisk.. Får snart ayahuasca eller hva det heter, husker ikke navnet i farta =p
Hehe, i og med at de ikke har det så skal de vel ikke ta det i det hele tatt
Det heter Ayahuasca ja, helt riktig.
Kult da, ønsker deg en dypt livsendrende opplevelse =)
Sist endret av mentalmelt; 17. april 2007 kl. 01:09.
Har aldri skjønt hva den dumma MAOI greia er, kan noen forklarer det? btw hva er MAOI forkorttelse for??
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Det står for Monoamine Oxidase Inhibitor. Foreslår du leser den linken.

I tillegg kan du på norsk lese om hvorfor en har i seg MAOIer når man inntar DMT oralt her (under "Oralt Inntak"), i tilfelle det er manglende engelsk kunnskaper som gjør at du ikke klarer å finne svar på egen hånd.



Edit: Mullah er alltid raskest.
Sist endret av Mullah; 17. april 2007 kl. 19:29.
spankingguru
Worner's Avatar
http://en.wikipedia.org/wiki/MAOI Står vel endel her.


Mullah var raskere enn meg ja...

Sitat av Mullah
Edit: Mullah er alltid raskest.
Vis hele sitatet...
Ikke skryt på deg for mye nå
Sist endret av Worner; 17. april 2007 kl. 19:42.
Sitat av Amanita Muscari
Har aldri skjønt hva den dumma MAOI greia er, kan noen forklarer det? btw hva er MAOI forkorttelse for??
Vis hele sitatet...

It's the MAOI that's stupid, not you right?

Neida, bare tøyser.. Men for alle som er interessert i dmt-raffinering, så vil jeg anbefale å titte innom http://dmt-nexus.com

på forumet der har de litt forskjellige sub-forumer. blant annet et som heter Extraction Teks.