Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 813
Ikke for å være frekk i kjeften,men med det blide du har valgt av deg selv kunne du ha blitt en perfekt make til denne "Apekvinnen"Beklager...men jeg måtte bare si det!
Opprinnelig postet av sir_anubis
Ikke for å være frekk i kjeften,men med det blide du har valgt av deg selv kunne du ha blitt en perfekt make til denne "Apekvinnen"Beklager...men jeg måtte bare si det!
Vis hele sitatet...
loooooooooooooool
din frekke jævel
man gjør ikke narr av en av vår tids største fysikere...
Better than thou.
For ikke å glemme forfattere.
Det som var det beste lesestoffet der var ikke selve artikkelen, men kommentarene...

Visste ikke at norge fortsatt var full av slike... overtroiske folk... Uff...
Reeper's Avatar
Trådstarter
95 0
Opprinnelig postet av sir_anubis
Ikke for å være frekk i kjeften,men med det blide du har valgt av deg selv kunne du ha blitt en perfekt make til denne "Apekvinnen"Beklager...men jeg måtte bare si det!
Vis hele sitatet...
Nå skal du få lære noe.
http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/d165319.htm
Opprinnelig postet av sir_anubis
Ikke for å være frekk i kjeften,men med det blide du har valgt av deg selv kunne du ha blitt en perfekt make til denne "Apekvinnen"Beklager...men jeg måtte bare si det!
Vis hele sitatet...
HAHAHAHAHAHA... Joggu stemmer det da - han ligna jo max på en ape.. No offence da, glup som et uvær han da men, han ser jo ikke helt god ut.. Stakkars mann
Better than thou.
Han har tross alt en meget alvorlig sykdom. Syntes det ikke er noe særlig gøyt å se folk 'mobbe' ham på den måten.
Det kan umulig være gøy og være kjendis p.g.a det stygge utseende du har.
Ikke gjør narr av Steven Hawking, han er utvilsomt en av vår tids suverent største genier. *Respect, MC* Les Hawkings "A history of time", det er en utrolig bra bok i tilegg til være i særklasse om du har problemer med å få sove. Don't mind the exterior, det er det indre som teller!