Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 640
Er det mange som lever i slaraffenland her ? Eller er jeg den eneste, har foreløbig ikke tatt i et spadetak på lenge nå siden jeg slutta i jobben min for ca to mnd siden. Begynner å bli så lat nå at jeg snart ikke orker å sitte foran pcn.. kommer til å sovne inn.. znork
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
vel, som du vet så består jo mitt student-liv mest av å drikke + røke en liten rev i ny og ne, og ellers henge sammen med dama. det er ganske læxx
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
usj, hadde ikke takla å værken jobba eller gått på skole, det hadde bare blitt alt for kjedelig
Det blir litt kjedelig i lengden, d skal jeg ærlig inrømme. Men denne livstilen venner man seg til sinnsykt raskt. Og fy for et helvete det er å begynne å jobbe igjen. Kan si d sånn at jeg har det som plommen i egget så lenge jeg har penger
Gleder meg til og finne meg en jobb jeg, men det er forde jeg er drittlei skole og mini stipend... Gleder meg til og få cash
Ellers noen som har et forslag til en skiklig læxx jobb, der man tjener grovt??
noob killer
elukS's Avatar
Joa... Går nå hjemme å trør hele dagen, er ganske kult til å begynne med, men etter et par måneder blir du GANSKE lei