Hehe, her får du sikkert like mange svar som det finnes mannfolk.
F.eks:
Sitat av
Revbatim
Ha bra stil. Ikke joggebukse og sneakers. Boots og sko med litt hæl er alltid mer sexy enn joggesko.
Dette er jeg litt uenig i. Boots og sko med litt hæl kan vere fint det. Men har 0 problem med joggesko heller! For da tenker jeg at dette er en chill person som ikke er så høytidelig, det liker jeg.
Mens dette er jeg enig i:
Sitat av
Revbatim
For mye sminke er ikke pent. Drit i fillers og botox, da ser du fake ut, naturlig er best.
Merker at jeg kan få litt "fordommer" om noen er alt for pynta og sminka, det blir litt stivt liksom.
Men når det er sagt, så kjenner jeg damer som går både pynta og for hardt sminka etter min smak, men som er verdens kuleste personer og som jeg digger likevel.
Kommer helt an på hvem du spør.
Jeg har og troa på at du bør være deg selv og ha din egen greie og kjøre din egen stil. Ikke fordi at "alle" liker deg da. Du får nok ikke "alle" til å like deg uanset. Men da er det mer sansynelig at du tiltrekker deg din type folk som du passer sammen med. Om du prøver å være noe annet som ikke er deg, så er det "ingen" som liker slikt. Egt er folk flinkere enn du skulle tro til å gjennomskue slikt, uten at de alltid tenker over det selv en gang.
Og så må jeg få kalle en spade for en spade, selv om jeg kanskje tråkker på tær. Flesteparten av oss gutta liker nok ei som ser någen lunde bra ut. Trenger ikke være supermodell, men prøv å ikke vær voldsomt overvektig. Kom deg ut og trim deg selv, og puss tenner og alminnelig personlig hygiene og vedlikehold.
Om det skal være noe som vekker interesse slik någen lunde generelt hos alle, så må det nok være å smile og være åpen og vise at du er interessert i kontakt. Møt blikket og smil, ikke se vekk og løp av gårde lol.
Og så har jeg en gang sett i avisa at de hadde forska på at det som funker best, for begge kjønn i grunn, er humor. Og det har jeg troa på! Jeg liker værtfall at ei dame har bra humor.
Om du kan få han til å le så han grynter som en liten gris, da har du nok kommet langt. Oink Oink!
Sist endret av Sarv_2; 31. mars 2024 kl. 20:18.