Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 592
Kjørte i 107 forbi 70, og 114 forbi 70 dagen etter.. (Boks)

Fått 21500 i bot, eller 22 dager i fengsel.
(12mnd tap av førerkort)

Virker som at det er vanskelig å få sonet de 22 dagene?

Hvilke lovbrytelser som feks 15g med amfetamin i lomma eller lignende kan jeg gjøre så jeg faktisk kommer i buret?
Jeg savner uansett militæret.

Ufør, ikke råd til å betale det der, prøver de å trekke meg fra nav sier jeg opp trygda.
Det skal mye til for å kunne velge fengsel. Nærmest umulig. Lønnstrekk kommer lenge før, hvis du er i jobb.

Ellers så kan du jo ringe og spørre da. Politiet er mer kvalifisert til å svare enn oss på freak.
Sist endret av IneartheDx; 4 uker siden kl. 14:57.
Sitat av omg Vis innlegg
Ufør, ikke råd til å betale det der, prøver de å trekke meg fra nav sier jeg opp trygda.
Vis hele sitatet...
Bare å si opp så blir det mer på oss andre.

Som over her så er ikke dette noe du bare kan be om. Ja de kommer til å trekke deg først. Hvis ikke de klarer det gjennom trekk så kanskje fengsel ja hvis du ikke har noe annet, bil/eiendom.

Bare å få en avtale med Statens Innkrevingssentral.
Har vært i den situasjonen og tolket det som at jeg kunne velge å sitte inne i x dager, eller betale. Men, det er ikke tilfelle. Det er heller ikke gitt at hvis du blir tatt for noe annet, så kan du bare legge til 22dager i fengsel og ordne opp på den måten.
De bøtene kan du betale ekstremt lite på hver måned. Det handler om å ta kontakt, forklare din situasjon og hva du har mulighet til.
Selv med uføretrygd burde være mulig å betale noen hundrelapper i måneden.
Jeg får ihvertfall til slikt på den laveste satsen av aap, noe som er mindre enn den laveste satsen på uføretrygd så vidt meg bekjent.
Tar du dumme valg så får du dumme konsekvenser. Live with it