Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1785
Så ble den forrrige tråden misforstått og slettet. My mistake!

Ønsker sosialt samvær med noe likesinnede, altså noen som har havnet litt på skråplanet som jeg har noe til felles med i Oslo.

Det admin tenkte var noe helt annet enn poenget. Jeg tviler på noen helt nyktre freaks vil treffes for å henge med en som har rusproblemer. Selv om jeg ikke akkurat ser så preget ut av misbruket enda.

Jeg nevnte jeg skulle prøve å få til å fikse LAR medisinen i Oslo iom at jeg ikke rekker det her før jeg reiser. Ikke gå rundt å fikse knark. Trodde det ble forstått når jeg skrev at jeg IKKE skulle til brugata. Om jeg vil fikse knark, klarer jeg det fint selv der.

Jeg tenker vise meg rundt til forskjellige hjelpeapperater der man kan få noe å spise osv.

Håper noen med rusproblemer som ønsker å treffe en som skal til Oslo uten å gå meg vill, det er en ganske stor by for meg + sosialangsten så det hadde hvert kjekt med noen å henge med de timene jeg er Oslo. Jeg forstår trådtittel ble litt misvisende.
Jeg sliter selv med rusproblemer og derfor vet jeg at ingen nyktre mennesker gidder å henge med meg.

Når jeg har hvert i Oslo tidligere stresser jeg med å ikke gå meg vill og ta t-banen uten å vite hvor jeg skal av osv.
Så det blir til at jeg går opp og ned Karl Johan for å hele tiden vite hvor Oslo S er så jeg kommer meg hjem igjen.

Om noen er ensom i morgen så har du hvert fall selskap i meg og vi kan ta en pils eller tre på en pub, my treat.
Vet ikke om du rakk å se det siste innlegget mitt, men ja, jeg vet om noen sånne type steder, eller kan klare å finne dem. Jeg bor en halvtimes busstur unna byen, og er det jeg vil kalle halvkjent.
Jeg har svære bøtter med angst selv, men jeg kjenner jeg har veldig lyst til å å prøve dette. Du er i Oslo ca 15, sant? Jeg skal prøve! Send meg gjerne en PM med nr.