Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 689
Har begge deler liggende.
Tenker å begynne tidlig på dag med 250 mg ibogaine ekstrakt oralt og fylle på hver 3. time til jeg er oppe i 1 gram. Dette er ca halvparten av flood dose. Så ta ketamin på kvelden.
Har en følelse av av disse to blir en meget god kombo. Får ofte afrika-vibber av ketamin
Hva tror dere?
Hva ønsker du å oppnå?

For min del er Iboga medisin, ikke underholdning. Å blande med ketamin føles i mitt hode litt respektløst. Det spørs på intensjonene dine. Typiske plantepsykedelika med en klar ånd reager negativt på en underholdnings approach (at du ikke får breakthrough, ikke slipper inn, evnt en badtripp, evnt kan det hende du får det gøy uten noensomhelst substans (som kanskje er målet?)).

Av tenkelige effekter tipper jeg synergieffekter iallefall på den dissosiative biten. Av bivirkninger enda mindre kontroll på kropp enn ved Iboga, muligens også enda mer kvalme.
Hei. Takk for svar.

Jeg bruker ketamin og psykedelia mot depresjon/angst og for å få åndelig påfyll. Tar dette alltid alene, og gjerne etter meditasjon/yoga eller lignende. Altså ikke underholdning, selv om jeg syns det er spennende og til tider gøy.

Tanken var å få litt en baseline med iboga, (den skal ha bra healing effekt på det rent fysiske i hjernen) for så å drifte litt ut på ketamin
etterpå. Tanken er at ibogaen skal få ketaminen til å vare lenger og bli enda mer psykadelisk. Også et poeng at ketaminen har en en veldig avslappende effekt, som skal gkøre det mulig å kjenne mer på ibogaen. Men mulig det er en dårlig kombo. Kommer uansett til å prøve meg frem...
Hva med det kjemiske, noen som har peiling på det?

Men for all del ikke ment som noe disrespekt til ibogaen. Mer for å få en myk start. Har nok til flood dose senere uansett, når jeg har tid og føler meg klar for det/ føler at jeg trenger det.
Sist endret av iamafreak; 19. desember 2019 kl. 21:02.
Har du erfaring med Iboga fra før? Iboga er jo bra dissosativt i seg selv og på mindre doser nokså behagelig. Jeg vil tippe på en synergieffekt og forsterkning av både Iboga og ketaminrus. Det er hva om pleier å være normen med ketamin iallefall.

Iboga virker på en mengde receptorer. Fellesnevneren for både Iboga og ketamin er iallefall nmda antagonisme som forsåvidt er ganske spennende sånn rent kjemisk. Tipper du finner noen trip rapporter om du googler litt
Min første reaksjon til dette var at du begir deg ut på idioti, men det gav etter for en følelse av nysgjerrighet.

Jeg får vel uansett ikke overtalt deg til å la være.
Jeg har tatt begge deler opp gjennom ( hver for seg vel og merke ) - mye ketamin, 48 timers flood dose trip på Iboga samt en del Iboga mikrodosering, og ville aldri livet gjort det du har tenkt til å gjøre.
Du vet noen dør av Ibogain alene?
Men kjenner som sagt jeg er nysgjerrig og vil gjerne at du skriver litt om hvordan det var, om du overlever
Sist endret av SpiritLion; 19. desember 2019 kl. 22:41.
Takk igjen. Hyggelig med innspill.

Har googlet dette, men finner faktisk ikke en eneste trip-report på ket +iboga, noe som i seg selv kanskje bør være et rødt flagg
Er ikke ute på suicidemission på noen måte. Hvis ibogaen gir effekt på halv dose er det ikke noe vits med kombo.
Tanken var heller at hvis jeg ikke kjenner noe av ibogaen, i min vanlige (u)bevisste tilstand, kan jeg snorte litt ket for å sjekke om det skjer noe
Jeg har aldri prøvd iboga før.

Har ikke funnet så mye info om små doser iboga heller, så kom gjerne med inspill om hva en kan forvente, hvordan dosere osv...
Høres planen med en kapsel hver 3.time grei ut?
Sist endret av iamafreak; 19. desember 2019 kl. 23:06.
Jeg støtter pionér-ånden, men det er vel ikke mulig å få overtalt deg til å prøve bare ibo først slik at du er kjent med temperaturen i vannet før du stuper uti?
Håper om du ikke poster en full rapport at du hvertfall komponerer et kort sammendrag av dine opplevelser.
Ta vare, og lykke til