Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2855
Hei er det damer her inne som har erfaring med bruk av steroider?

Da tenker jeg på anavar, nolvadex, clenbutterol og melanotan?

Bivirkninger, Under kur? Lengde på kur? Doseringer? Hvordan var det når du gikk av kur?

Er det noen som har prøvd andre type steroider som er bedre enn de jeg nevner?

Styrke? Fettprosent? Psyke? Kviser? Stemme endring? Grovere hud? Forstørret klitoris? Søvn ?

Alle erfaringer som deles blir godt tatt i mot.

Og merke på varene ?
Sist endret av Byggejente; 27. august 2019 kl. 19:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du kommer til å bli mere kåt, mange avskum der ute som doper ned damer med diverse bol for å gjøre de mer villige til å gå til sengs med dem
Google: Steroid Clitoris haha.
Vill ikke tatt steroider viss jeg var jente.
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er ikke kvinne selv så kan ikke komme med så mye. Men anbefaler denne videoen hvor hun intervjuer en dame som har erfaring med steroider. https://youtu.be/zaj6eYbT3j4
melanotan er ikke et steroide, tho.
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Synes de aller fleste kvinner som har brukt roids har fått høyere hårfeste, men det er nå bare min ukvalifiserte mening. Det ser uansett helt jævlig stygt ut.
Jeg ble kjørt av en dame som bolte i natt.

Jeg ønsker å hjelpe deg. Jeg skal kontakte henne senere og se om jeg får henne til å komme bort hit for å drøfte med meg. Det blir kjekt. (Still henne spørsmål om klitten,knis) Typisk at det er samme dame. Da får jeg vel juling...

Men generelt sett:

Anavar, deca, turanabol er ok.

Testo,mast,winstrol,eq,tren,halo,dianabol etc er ikke. Overhodet ikke.

Sitat av Byggejente Vis innlegg
Hei er det damer her inne som har erfaring med bruk av steroider?

Da tenker jeg på anavar, nolvadex, clenbutterol og melanotan?

Bivirkninger, Under kur? Lengde på kur? Doseringer? Hvordan var det når du gikk av kur?

Er det noen som har prøvd andre type steroider som er bedre enn de jeg nevner?

Styrke? Fettprosent? Psyke? Kviser? Stemme endring? Grovere hud? Forstørret klitoris? Søvn ?

Alle erfaringer som deles blir godt tatt i mot.

Og merke på varene ?
Vis hele sitatet...
De verste bivirkningene vil for de fleste jenter oppleves å være hårvekst, dypere stemme, klitt som vokser og generell aggresjon. Det som er særlig viktig å merke seg med disse bivirkningene er at de ikke referseres. For hver gang du kjører en kur som inneholder androgene reseptorstimulatorer, vil du ende opp med grovere stemme, mere hår, større klitt og kortere lunte. Hver eneste mg, uten unntak. Ingen vei tilbake (utover fancye operasjoner du aldri vil ha råd til. Ingen rike mannfolk hooker opp med damer som har tommel for klitt og hår på ryggen. Ingen kvinnelige bb-konkurranser belønnes med nok penger til flyreisen dit engang.)

Mannfolk i BB har i det minste high-end gay prostitution å snu seg til for penger til vekst og slikt, på damesiden derimot er det bare elendighet. Og store klitter. Sa jeg det?

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Synes de aller fleste kvinner som har brukt roids har fått høyere hårfeste, men det er nå bare min ukvalifiserte mening. Det ser uansett helt jævlig stygt ut.
Vis hele sitatet...
Hårfeste tar laaang tid å flytte seg gjennom hormonbehandling.

Det der er med all sannsynlighet det ordet som beskriver det å finne det man tror man vil finne enda det ikke er der.
Sist endret av Tøffetom; 28. august 2019 kl. 07:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Primobolan kan også brukes
Heller vurdert å prøve SARMS? Mye mindre androgener bivirkninger enn Steroider.

Skal sies at det er lite forskning på de forskjellige SARMSene og at du ofte ikke får like god effekt som vanlige steroider.
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Damen har tatt et par anavar kurer.

Kan jeg spørre deg TS hva målet ditt er? Hvis det er å bli verdensmester i noe, kan jeg forstå at du potensielt vil ødelegge kroppen for å komme dit, men for å hobbybole?

Uansett, 10-15mg Anavar hver dag i 6 uker. 5 om morgenen, 5 om kvelden. Du trenger ikke PCT. Du trenger ikke noe annet i det hele tatt. Denne kuren vil du nok ikke få noen bivirkninger av. Men jeg regner med at du ikke kommer til å slutte å trene etter disse ukene, så du må ha en langsiktig plan på hva du vil.

En fin tommelfingerregel er at du kan tenke deg at bivirkninger er proporsjonalt med mengde hormoner. Også gir lavandrogene steroider minst bivirkninger.

Jeg vil også råde deg til å finne informasjon på et boleforum enn freak.
Nei. Det er mannlige kjønnshormoner og kvinner bør ikke ta det. Vekst er eneste som er innafor å gi ei jente