Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2058
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har noe ganske rent amfetamin, men lurer på hva jeg kan blande inn for å få et bedre rush når det injiseres? Kun til eget bruk.
Har vært borti mange forskjellige typer rush, og det er jo avhengig av hva folk blander inn. Magnesium sulfat? Hva finnes?
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei! Er det første gang du injiserer? isåfall ber jeg om at du lar være.

Jeg angrer hardt på at jeg gjorde det. Er nå rusfri.
Bedre "rush"? Mener du å blande inn et annet rusmiddel i tillegg? Ser ikke for meg at å blande inn mineraler som magnesium skal gi noe effekt.
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei! Er det første gang du injiserer? isåfall ber jeg om at du lar være.

Jeg angrer hardt på at jeg gjorde det. Er nå rusfri.
Vis hele sitatet...
Har injisert lenge. Angrer også.

Sitat av Diamondlamp Vis innlegg
Ser ikke for meg at å blande inn mineraler som magnesium skal gi noe effekt.
Vis hele sitatet...
De som vet, de vet. De som har peiling + erfaring vil kunne svare meg på akkurat det jeg spør om
Sist endret av Veggen; 27. juli 2019 kl. 20:11. Grunn: Slo sammen innlegg
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
De som vet, de vet. De som har peiling + erfaring vil kunne svare meg på akkurat det jeg spør om
Vis hele sitatet...
Jeg har ihvertfall peiling. Så jeg kan fortelle deg at magnesium ikke gir noen rus, verken alene eller i kombinasjon med amfetamin.
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Diamondlamp Vis innlegg
Jeg har ihvertfall peiling. Så jeg kan fortelle deg at magnesium ikke gir noen rus, verken alene eller i kombinasjon med amfetamin.
Vis hele sitatet...
Ja, er klar over at det ikke gir rus. Men å SKYTE Magnesium sulfat skal gi et rush. Amfetamin gir jo rus, så jeg leter etter noe å blande inn for et bedre rush
R.i.p 23.04.2021
Ta deg en sniff amyl nitrate mens du setter skuddet så får du både rush og velbehag
Hvis du har så ren amfetamin som du sier, så skjønner jeg ikke helt hvorfor du skal blande inn noe annet crap. Jeg ser ikke helt nødvendigheten. Du kan jo nyte den som den er.
Lana del Rave
AndraDay's Avatar
Da jeg var i miljøet pleide de å blande inn startgass.
Skal jo ikke trenge å blande den med noe hvis den er så rein som du sier? Jo reinere den er jo mer rush.
Prøv og fiks noe meth og bland oppi speeden. Det vil gi den de hestekreftene det trenger for et kick