Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2143
Det finnes mage land som lager cola og det finnes jo noen navn på de vet ikke om alle dere som leser dette er kjent med disse navene men uansett hvem av dem er det jeg burde velg hvis jeg skulle kjøpt mye og brukt over lang tid på meg selv.
Trådstarter
7 1
Tennker mere på Fishscale osv
Sitat av JegErHan Vis innlegg
Tennker mere på Fishscale osv
Vis hele sitatet...
Navn, bilde osv har ikke så jævli mye å si. Må nesten snorte det selv for å teste hvor bra den er.
Har ikke noe å si i Norge, utblanda alt isammen uansett
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Sitat av freebird Vis innlegg
Har ikke noe å si i Norge, utblanda alt isammen uansett
Vis hele sitatet...
Det er ikke sant. Hvorfor smulge inn noe som er halnde ut til 100.000 kroner kg, når.man kanskje kak gi 180.000 kroner for et kilo som er helt reint og blande det til 2 kg. Da sparer man 20.000 kroner i dette eksemplet og risikerer å bli tatt med ett kilo mindre..


Rent økomisk er rene varer hest og har fått mye god kola i Norge, men spør hvor og hvem du kjøper av.


Gate kola er fort kede på 50%. Men har fått noe som skulle være 80-90% og føltes sånn.

En justering på 0.05g ga meg heftig øresus.

Mens gstekola kan man kanskje ta 0.1-0.2g for å føle noe i nærheten av øresus av et skudd.

Har aldri målt annet enn ved å koke opp og da får man en god indikasjon på renhetren, men resultat kan lyve litt ettersom hva det er blandet med.

Betaler gjerne xxxx kroner for sånn kola.for et enkelt gram. Vanlig Kokain i egg burde koste max xxxx for ett egg på 5 gram. Evt ca xxxx for 10gram...

Er en stund siden så vet ikke hvor vanlig de "Neger eggene" er lengre.

Men d kaltes de siden det var sorte teip egg, som ofte ble kjøpt av afrikanske eller andre mørkhudetet.


Ikke helt PK navn, heh,e, men ikke jeg som fant opp navnet.


Sikkert fler som har hørt om de fra Oslo tenker jeg
Sist endret av Veggen; 8. juli 2019 kl. 20:17. Grunn: Pris
Var en gang jeg betalte xxxxkr grammer for 5g pga den var så sinnsyk. Trengte bare mini liners for å bli råtent. No regrets
Sist endret av Veggen; 9. juli 2019 kl. 16:39. Grunn: Pris
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Sitat av dnbalex Vis innlegg
Var en gang jeg betalte xxxxkr grammer for 5g pga den var så sinnsyk. Trengte bare mini liners for å bli råtent. No regrets
Vis hele sitatet...
Ja finnes mye bra her.

Tror det lønner seg å smugle inn reint stoff.

Samme straff om det er rein eller blanda.

Større straff for 2 kg 50/50 blanda enn 1 kg med reint tenker jeg.

Aner ikke, men ville tro det.

Aldri smuglet selv.
Sist endret av Veggen; 9. juli 2019 kl. 16:40. Grunn: Pris
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Med mindre du reiser ned til Sør Amerika er alt allerede 90% på det reneste... Det meste som kommer til Norge kommer jo fra mange andre ledd ergo blanda ut og type 50% I det det passerer grensa her.
Ble så mye synsing og ting ut av løse luften her, så jeg fant ut jeg måtte sjekke.

Sitat:
Kokain – auke i beslagstalet, betydeleg høgre reinleik
Første halvåret er det beslaglagt 29,8 kg kokain fordelt på 705 beslag. Medan det dei siste åra har vore ein nedgang i talet på beslag for dei aller fleste stoffa, har talet på kokainbeslag vore aukande. Jamført med fjoråret har det vore ein auke på 10 % i talet på beslag. Beslaglagde mengder er likevel lægre enn på fleire år. Det er store forskjellar i styrkegraden på beslaga, frå under 20 % til om lag 95 %. Det er stadig oftare beslag med svært høg reinleik, og den gjennomsnittlege styrkegraden for kokain har auka til 66 % i første halvåret av 2018. Det er den høgste gjennomsnittlege reinleiksgraden sidan 2002.


Kilde (PDF):
https://www.google.com/url?sa=t&sour...irr0A407rXVkJv