Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 476
For påpekningens del vil jeg meddele at dette ikke omhandler slike oljer som blir brukt til medisin, eller lignende helseformål (mulige helseformål).

Det gjelder rett og slett å bli bli høy.
Finner flere oppskrifter på nettet om hvordan en selv kan lage en slik olje, det virker ikke nevneverdig vanskelig og ingrediensene er cannabis og en olje, som jeg etter lesning har skjønt kan være rapsolje e.l.
Så kommer det store spørsmålet, eller flere spørsmål.

Vil mye gå til svinne? Det vil nødvendigvis gjøre det om det røykes, så mer om er det mye mer, mye mindre eller?

Så til en noe mer innfløkt problemstilling, dosering og hvordan det kan la seg vite. Er dette noe som må testes? Starte med en dråpe og fortsette? Vil det være noen forskjell på effekten av denne oljen til eksempel en joint?


På forhånd takk for svar.
Disclaimer: Ja, google har svaret på det meste; sannsynligvis til dette spørsmålet og - det er nettopp derfor jeg lette der først.
Så ja, en form for svar har jeg da, men ingen tråd hvor eventuelle oppfølgingsspørsmål kan bli stilt.
Jeg har halvert innhalering av cannabis. Kutta tobakk helt.

Bruker selv kokosfett og kapsler størrelse 0 fra eBay.
5 gram brunt med ca 22-22gram kokosfett gir kapsler x 0,1g pr kapsel. Dvs ca 50 kapsler.

Putt kokosfett og cannabis sammen i en ildfast skål på ca 140 grader i 50-60 min. Rør hvert 5 min.

Går ikke tilbake til smør o.l etter kokosfett ble innkjøpt. Kjøp en som koster litt. Ikke digert glass på Coop til 60kr. Coscosa er en fin en feks.

Skaff deg pipette skal du bruke kapsler. 3 kapsler for min del fungerer 4-6 timer. Men ofc avhengig av hva du sitter på.

Oralt gir en mye tyngre rus. Spesiellt på den måten jeg beskriver. Aldri hatt samme effekt av edibles etter man starta bake det i ovnen med kokosfett. Heller lite forsvinner. Bruker du ikke for høy tempratur.

Pipette pluss 500 kapsler koster under en 50lapp på eBay.
Sist endret av Tilbaketrukket.; 7. januar 2020 kl. 22:07.