Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1201
Anonym bruker
"Stø Gjedde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gjorde akkurat et forsøk med litt GHB.

Fordelte det utover et stekebrett med bakepapir, satt ovnen på 120°C og ventet litt.

https://imma.gr/81179x741f4

Det kan lett knuses til pulver.

Er det trygt og innta dette?

Jeg er helt klar over at jeg må begynne med minimale doser, og forsiktig øke underveis.
Er formålet og sniffe eller spise det?
Anonym bruker
"Stø Gjedde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Formål er usikkert, annet enn at jeg hadde spist Imovane.

Må vel til med noen svære kapsler.
Evt kan jeg jo prøve å skyte en minimengde å se hvordan det går.
Ren ghb i pulverform er å foretrekke over ferdig blandet. Her vet du hva du kan ta også ikke. Finner det ikke igjen men fant doseringsguide på saltformen til ghb og ble lettere overrasket da det viste seg at ghb kan man ta opptil 10 g før det blir farlig og man slutter å puste.
Anonym bruker
"Rik Skoglemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av 420master Vis innlegg
Ren ghb i pulverform er å foretrekke over ferdig blandet. Her vet du hva du kan ta også ikke. Finner det ikke igjen men fant doseringsguide på saltformen til ghb og ble lettere overrasket da det viste seg at ghb kan man ta opptil 10 g før det blir farlig og man slutter å puste.
Vis hele sitatet...
Men ta det pent og start rolig. Ikke ta dette som noe grønt lys på å tylle i deg grammevis med GHB. Ville gått for 1-2g til å begynne med.
Anonym bruker
"Rik Skoglemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vil forøvrig legge til at det ikke er verdt å skyte eller snorte!