Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1788
Anonym bruker
"Ekstravagant Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skal til kreta i august i noen dager, må ha med 3/4g amf fra norge for å "overleve" dagene siden dette er noe jeg dessverre inntar daglig, har ikke mulighet til å kjøpe nedi der selv om det selvfølgelig hadde vært det letteste.

Erfaringer? Putte i koffert/ha det på seg? For "lite" til at det merkes?
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Flere ganger tatt med meg ting å bare sĺengt de oppi kofferten,Ghb,beroligende i vanlig vival boks eller vitaminboks og 3-4g kokain til spania,hellas,tyskland uten noe problemer.Alltid tenkt at ingen smulger med noe fra norge men man vet aldri,kan bare ha hatt flaks også.
Anonym bruker
"Oppmerksom Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du det vil jeg ikke anbefale deg. Skulle du bli tatt så får du et helvete i Hellas. Det blir lukt i fengsel. Du får skaffe det du trenger der nede. Det er jo ikke slik at det ikke finnes på Kreta. Du får svelge en dose i en sånn depot-kapsel før du reiser så har du litt i systemet første døgnet. Så ordner du resten på Kreta.
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg tar aldri med meg torsk til Lofoten.
Hellas har ekstremt strenge straffer knyttet til narkotika, jeg tror det er det strengeste i europa. Det er lov med medisinsk cannabis der nå. Kun mindre mengder hardere stoffer kan gi deg livstid i fengsel. Søk opp info om dette selv, gjør for all del litt research før du reiser.

Om du i det hele tatt burde dra, er du 100% avhengig av pepper og narkoman, er det kanskje best å styre unna stedene med hardest straff relatert til personen du er for øyeblikket
Sist endret av Mrsprettball; 23. juli 2019 kl. 18:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Seriøst?Må begynne å lese meg mer opp skjønner jeg,sist jeg var i hellas i fjor hadde jeg med.0.5l med ghb å noe koks.rett i baggen!Snakk om idioti egentlig,lærer vell ikke før man blir tatt.Eneste landet jeg har vært redd for er thailand liksom.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Bikkjene kan lukte om du har trukket i snøen få mg speed under skoene.

Er det hunder ved tollen der er du sannsynligvis screwedm

Tror 4 gram er nok til å lage en sak der.

Vet ikke hvordan de takler turister med brukerdoser der, men regner med tollerne er såpass kåte på skryt at de aldri vil la deg slippe inn med 4 grsm så konsekvenser må du regne med.

Er det værdt det?

Hva med. Gå på darknet å bestille et par gram adressert til hotellet ditt en uke før fra Kreta.

Si fra til hotellet du forventer brev før ankomst og om de kan gi det til deg.

Evt sjekk post restante inhs hotellet.

Har selv gjort dette med H o Tyskland og Sverige og det har ligget klart i resepsjonen ved ankomst.