Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1739
Vil 12,5mg seroquel (kvetapin) tatt kvelden før, påvirke en syretrip dagen etter? Vet halveringstiden er ca. 7 timer, men ikke hvor mye det vil påvirke
Sist endret av Chillipølse; 4. februar 2018 kl. 05:26.
http://www.bluelight.org/vb/threads/...ore-taking-LSD

F.eks. Google is your friend.

Ps. QUETIAPIN. Kvetapin hørtes ut som en rar ost.
Antatt autist
Chillipølse's Avatar
Trådstarter
Ja, og google har vist meg f.eks. den siden før. Vedkommende der skal ta 50-100mg, jeg har bare tatt 12,5, vil det ha noe å si?

(Om noen har erfaringer, selvfølgelig )
Sist endret av Chillipølse; 4. februar 2018 kl. 18:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Antatt autist
Chillipølse's Avatar
Trådstarter
Kan rapportere at kvetapin vil dempe effekten av LSD, selv i små doser.
Hadde ca 3mg kvetapin i systemet (regnet ved hjelp av halveringstid) og tok ca. 150ug lsd (var nok en overdryppet sukkerbit).

I starten av turen følte jeg på et vis at lsd-en gav effekt, men alt føltes rart og litt "blast" i forhold til tidligere opplevelser. Var i tillegg ganske slapp av kvetapinen (tror jeg).

Alle rare bieffekter av komboen ga seg riktignok etterhvert, så jeg var nok i grenseland når jeg droppet syra.
Til andre: anbefaler sterkt å minst vente 3-4 halveringstider, gjerne mer.
Dette er med samme doseringer vel og merke. På større doser kvetapin må du regne med å vente minst 5 dager (ville ventet 1 uke for å være sikker).
Sorry for att jag var en dick Chilipølse. Nervesmerte kan ta frem det jevligeste i en.
Jeg var mest på stavningen sånn att hvis noen søker i fremtida finner de de ne tråden.

Kult att du rapporterte tillbake!

Igjen, beklager.
Antatt autist
Chillipølse's Avatar
Trådstarter
Hehe, du er tilgitt Kvetapin/quetapine er litt i "poteto/potato " land for min del xd