Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 3012
Tips til noen kule adventure spill, evn platform og mmorpg? Vil ha flere chille spill (og evn sosiale) er så lei av pang pang som Skyrim, Cod, bf og Far Cry osv
Journey? 10 tegn
Trine 1 og 2 . Nydelig grafikk og morsomt
Hva med walking dead serien?
Sitat av Trollegutten Vis innlegg
Trine 1 og 2 . Nydelig grafikk og morsomt
Vis hele sitatet...
Er ikke Trine 3 ute nå?
Sist endret av Pope; 3. september 2015 kl. 20:23.
Sitat av 4pekatt1 Vis innlegg
Er ikke Trine 3 ute nå?
Vis hele sitatet...
Jo men et sted må man starte, og 1 og 2 er de eneste jeg har erfaring med
Sitat av 4pekatt1 Vis innlegg
Er ikke Trine 3 ute nå?
Vis hele sitatet...
Det er ute og jeg har det. Liker det veldig godt hittil.
Savner et par elementer fra toeren, men det vokser på meg.

Anbefales på det sterkeste.

To the Moon er også et spill jeg vil anbefale. Et Indiespill med veldig god historie og fin musikk
Sitat av Pope Vis innlegg
Det er ute og jeg har det. Liker det veldig godt hittil.
Savner et par elementer fra toeren, men det vokser på meg.

Anbefales på det sterkeste.

To the Moon er også et spill jeg vil anbefale. Et Indiespill med veldig god historie og fin musikk
Vis hele sitatet...
Har selv ikke spilt Trine 3 enda, men så en video som vekket stor interesse for det iallefall hvis man har 2 kompiser å spille med

https://www.youtube.com/watch?v=IaU3IdvOg9Q
"Øko-Terrorist"
Du kan jo gå litt oldschool og prøve Monkey Island serien? Evt Kings Quest, Police Quest, Indiana Jones, Zach McCracken, LOOM... mye gammelt gull innen adventure sjangeren
Sitat av tr80r Vis innlegg
Du kan jo gå litt oldschool og prøve Monkey Island serien? Evt Kings Quest, Police Quest, Indiana Jones, Zach McCracken, LOOM... mye gammelt gull innen adventure sjangeren
Vis hele sitatet...
For å ikke glemme Day of the Tentacle og [url=https://youtu.be/qj_1s_X3I-0]Full Throttle[url], som også er noen bra point-and-click fra de gyldne tider.
Sist endret av Lanjelin; 3. september 2015 kl. 23:26.
Brothers - A Tale of Two Sons (Eventyrspill. Krever håndkontroll)
Braid (Plattformspill)
Anbefaler på det sterkeste The Witcher serien, 1 2 3. Bøkene er også verdt å lese for å sette seg sikkelig inn i det
et annet spill kunne jo vært å laste ned en ps2 emulator å prøve kingdom hearts, elsket det før å spilte det om for rundt 2 år siden, kjempe bra spill
Sitat av 4pekatt1 Vis innlegg
et annet spill kunne jo vært å laste ned en ps2 emulator å prøve kingdom hearts, elsket det før å spilte det om for rundt 2 år siden, kjempe bra spill
Vis hele sitatet...
Kingdom Hearts 3 kommer i år

Finnes utrolig mye bra eventyrspill der ute.
Kom på et til, som kanskje er det jeg anbefaler mest.
Begynn med Den Lengste Reisen. Gammelt spill, men fantastisk story.
Deretter kan du spille deg gjennom Den Lengste Reisen: Drømmefall, for deretter å avslutte med DLR: Kapitler.

Da har du Mange timer med moro
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Anbefaler "Life is strange". Fantastisk historiefylt spill som lar deg gjøre valg som påvirker historien.
Må det være helt nye spill? Husker to av mine favoritter på PS var Rayman og Heart of darkness, fikk nesten litt lyst til å fyre opp Ps1 for litt nostalgi
Dersom du har en PS2 eller PS3, skaff deg Jak and Daxter (PS2 og PS3 remastered) og Ratchet and Clank-serien (PS2 samt noen spill til PS3, kommer også nytt spill til PS4). Litt pang pang i Ratchet and Clank-serien samt Jak 2 og Jak 3, men veldig avslappede og humoristiske spill som jeg har brukt evige mengder av både barne-, ungdoms- og studenttiden min på.

EDIT: På PC kan du laste ned PCSX2-emulatoren for PS2-spill og bruke en hvilken som helst kontroller med dette.
Sist endret av Deadlock Radium; 25. november 2015 kl. 16:14.