Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 3800
Hey!

For rundt et år siden ble jeg bannet på tinder. Tror dette var fordi jeg ikke hadde bilde av meg selv, men en svart bakgrunn (?). Tinder opplyser ikke om hvorfor de banner deg. Brydde meg ikke så fryktelig mye, men nå føler jeg aldri jeg kommer til å få dame om ikke dette oppheves. Visstnok kommer ikke tinder til å unbanne deg uansett hvor mye du trygler og ber så lurer egentlig på om noen har tips.
Eneste mulighet er kanskje å bytte tilf nr, men det er upraktisk. Har noen en bedre ide?
Bitter og sur.
Hydra's Avatar
Kan du ikke benytte deg av en av de andre appene som kombinerer bruk av GPS-teknologi og knulling av fremmede?

Badoo, Hot or not etc?
Lag deg en ny Facebookprofil kun for å opprette ny tinderbruker.
Er så mye mindre folk på de andre appene.

Det med ny fb bruker funker heller ikke. De krever tilf nr uansett.
Sitat av Mr. Millennial Vis innlegg
Er så mye mindre folk på de andre appene.

Det med ny fb bruker funker heller ikke. De krever tilf nr uansett.
Vis hele sitatet...
Spør om å få låne mora di sin
Har du prøvd å kontakte kundeservice og spurt om hvorfor du er sperret?

Tips: Å bare ha et svart bilde tiltrekker vel neppe damer. Jeg feier iallefall forbi alle damer uten bilde.
Ja, men de kunne ikke fortelle meg hvorfor. Det de kunne si var at de ikke åpner igjen sperrede profiler

Haha, det skjønner jeg også. Hadde det bare i et tidsrom hvor jeg prøvde å skaffe meg noen ok bilder

Antar det eneste jeg kan gjøre er å kjøpe et sånt sim-kort på butikken hvor det ligger for eks 100 kr (husker ikke hva disse heter) da får jeg vell et nytt nr også bruke det i registreringen
Sist endret av Mr. Millennial; 18. august 2020 kl. 22:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Mr. Millennial Vis innlegg
Ja, men de kunne ikke fortelle meg hvorfor. Det de kunne si var at de ikke åpner igjen sperrede profiler

Haha, det skjønner jeg også. Hadde det bare i et tidsrom hvor jeg prøvde å skaffe meg noen ok bilder

Antar det eneste jeg kan gjøre er å kjøpe et sånt sim-kort på butikken hvor det ligger for eks 100 kr (husker ikke hva disse heter) da får jeg vell et nytt nr også bruke det i registreringen
Vis hele sitatet...
Startpakke kontantkort.
Et sånt et ja! Da er det tid for meg å få må dame, haha. Takk for hjelpen eller ihvertfall forsøket
startpakke fra telia koster 29 kroner tror jeg