Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 5991
Hei, har fått tak i 2 sukkerbiter på ca 100mikrogram hver som jeg skal dele i tilsammen 20 nøyaktige doser å ta hver 3 dag, hva kan jeg gjøre for å få dette så gjevnt som mulig, kan jeg knuse dem å veie dem på vekt eller er det best å løse dem opp i noe ?
Sist endret av freebird; 31. august 2020 kl. 12:42.
Bland det ut i sprit, helst uten smak/krydder; vodka. Det vil gi deg nøyaktige doseringer om du bruker en sprøyte eller lignende for å måle antall ml.
Vil anbefale å bruke sterilt vann som du får kjøpt på apoteket. Koster ca 35kr for 1L, bruker det selv og det funker helt supert! Lykke til!
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Jeebuddy Vis innlegg
Vil anbefale å bruke sterilt vann som du får kjøpt på apoteket. Koster ca 35kr for 1L, bruker det selv og det funker helt supert! Lykke til!
Vis hele sitatet...
hvordan doserer du da? med sprøyte?
Hadde sukkerbit på 150ug, tok denne i 1L med sterilt vann, da blir hver dl 15ug. Så måler da bare enkelt ut i desilitermål hver 3 dag.
Tusen takk for gode svar folkens, kommer til å starte en tråd med erfaringene mine når jeg setter i gang