Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1049
Dere som har eller soner en dom med elektronisk fotlenke, hvordan fikk/får dere dagene til å gå?

Nå som det er så varmt ute, hvordan skjuler dere lenken? Jeg går i bukser, men kunne godt tenke meg å gå i shorts nå som det er så varmt. Er kjempe kjedelig å sitte inne hele dagen etter jobb. Skulle ønske jeg kunne dratt på stranda med barna mine.

Var de innom dere på hyppige kontroller? Jeg er på dag 5 av 30, og ikke sett snurten av dissa folka på døra her. (bor litt avsides til)

Ellers noen tips mot slik soning?
Forslag til å skjule fotlenken; Kjøp gasbind på apoteket, surr rundt fotlenken og la det fremstå som at du har skadet foten.
Kan jeg foreslå gummistøvler?
Trådstarter
6 0
Sitat av supercali Vis innlegg
Kan jeg foreslå gummistøvler?
Vis hele sitatet...
Hehe, kanskje litt varmt nå

Sitat av Stingray Vis innlegg
Forslag til å skjule fotlenken; Kjøp gasbind på apoteket, surr rundt fotlenken og la det fremstå som at du har skadet foten.
Vis hele sitatet...
Det var lurt, kanskje prøve det For jeg vil ikke at noen på jobben skal vite om det.
Sist endret av wildcats; 29. juni 2018 kl. 18:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
30 dager er ingenting, mann deg opp å son tiden du må sitte i husarrest. Det skal ikke være artig å sone, viss det hadde vært mange kriminelle til lands.

Du kan sikkert begynne å game, da går jo tiden fort. Les bøker, start på en hobby, les deg opp på noe. Er ett haug av muligheter der ute.
Sist endret av kimmy9gga; 29. juni 2018 kl. 18:56.
Trådstarter
6 0
Sitat av kimmy9gga Vis innlegg
30 dager er ingenting, mann deg opp å son tiden du må sitte i husarrest. Det skal ikke være artig å sone, viss det hadde vært mange kriminelle til lands.

Du kan sikkert begynne å game, da går jo tiden fort. Les bøker, start på en hobby, les deg opp på noe. Er ett haug av muligheter der ute.
Vis hele sitatet...

Må nok gå til innkjøp av noe lesestoff. Disse fem dagene har gått fort, så håper resten går like fort.