Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 8570
Hei,

Jeg går et ganske vanskelig studie, og har en dealer som selger adderall og helt ren kokain (ja, jeg bor i utlandet). Har bare brukt kola et par ganger under leseøkter, men det føles litt mer narkis og jeg har ofte tatt litt for mye for å sitte stille og lese, hehe. Noen som har erfaring med veldig små doser kola i motsetning til adderall for å studere?

Grunnen til at jeg spør her er fordi 2x20mg adderall (ca. 4 doser) koster meg like mye som 1g rent kola...

Hva anbefales?

Takk
Sist endret av Spirituell; 6. februar 2015 kl. 04:38.
Jeg blir SÅ høy av kokain at jeg umulig kunne kombinert dette med studier, kokain er ikke et studiedop, mer noe man tar når man skal ut å rage.
Jeg har meget god erfaring med sentral stimulrende midler og studering. Jeg brukte masse forskjellig når jeg tok Bachelor graden min(som også var vanskelig). Jeg brukte ritaliner, concerta, met amfetamin og kokain. Concertaene syntes jeg ikke var noe særlig, ritalinene funket som bare det, men ikke i lengden, da ble hjernen bare helt gjørme. Kokain må snortes hvert 20 minutt, så det er ikke spesielt gunstig heller, så da, hvis du får tak i "ice", der i utlandet ville jeg brukt det, HVISxdu skal eller føler du må bruke noe av det. Det hjelper jo unektelig noe fryktelig til examener, og generell lesning, uten tvil. Men det skal sies at jeg tror nok at hvis det ikke kontroleres ganske sterkt, så vil det gå til helvete en eller annen gang. Jeg ville nok bare brukt adderal, og bare i examens perioder, men hvis du klarer deg uten, så gjør det. Og til slutt, hvis og når du merker at det er bare svada og tull du begynner og skrive på examen, full stop.
Kokain for å lese er bare idioti, hvis du ikke har adhd burde det holde lenge med 5mg adderall per økt hvis du henger etter og trenger å få kontroll på pensumet. Selv for oss som har dextroamfetamin på blåresept er viktig å passe på så vi ikke blir utbrent etter perioder med mye lesing, rapportskriving og annet arbeid som krever mye og dyp konsentrasjon. Bare som en advarsel, hvis du blir utbrent på sentralstimulerende kan du regne med å være ute av spillet for en periode.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Min mening er at "form linere" altså små streker du tar et par ganger i timen trenger ikke nødvendigvis være så dumt i forhold til lesing.

Husker at denne bruken gjorde meg våken, "ikke ruset", klar og beredt!
Ville ambefalt amfetamin det funker bedre til skole, du er lysvåken og du har heftig konentrasjon. Sniffed også ritalin knuste pillene og tok meg noen stiper, det gjør susen det også. Du blir utrolig konsentrert, men dagen derpå kjenner du øya dine føles tørka inn, ikke noe jeg ville lagt meg ut på i lengden


-420
Sitat av Grass Vis innlegg
ot men

har aldri skjønt hvorfor folk må dy til kokain og pepper for å klare studier, jobb osv
da studerer de noe utenfor sin rekkevide, hvis du spør meg

og hva skjedde med en kanne kaffe til leksene??
Vis hele sitatet...
Fordi koffein gir en så fryktelig twitchy følelse når du tar for mye, og fordi at selv hodet ikke føles klarere ift et amfetamin.
Modafinil er tingen. Bor du i østblokken er det et par andre ting du kan sjekke ut.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av nikita Vis innlegg
Modafinil er tingen. Bor du i østblokken er det et par andre ting du kan sjekke ut.
Vis hele sitatet...
Slenger meg på her. Modafinil er forøvrig blitt temmelig enkelt å få tak i her til lands også.
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
Sitat av Carmex Vis innlegg
Min mening er at "form linere" altså små streker du tar et par ganger i timen trenger ikke nødvendigvis være så dumt i forhold til lesing.

Husker at denne bruken gjorde meg våken, "ikke ruset", klar og beredt!
Vis hele sitatet...
Og da snakker vi amf? Eller? Vennligst utdyp.
Sist endret av aeon_illuminate; 4. mai 2015 kl. 23:57.
Sitat av Spirituell Vis innlegg
Hei,

Jeg går et ganske vanskelig studie, og har en dealer som selger adderall og helt ren kokain (ja, jeg bor i utlandet). Har bare brukt kola et par ganger under leseøkter, men det føles litt mer narkis og jeg har ofte tatt litt for mye for å sitte stille og lese, hehe. Noen som har erfaring med veldig små doser kola i motsetning til adderall for å studere?

Grunnen til at jeg spør her er fordi 2x20mg adderall (ca. 4 doser) koster meg like mye som 1g rent kola...

Hva anbefales?

Takk
Vis hele sitatet...
'

jeg tok alle eksamene mine på amf og fikk 4-6 på alle.. så jeg vill anbefale og prøve adderal, jeg har adhd, det har mye og si som jeg har skjønt
Du kan jo tømme en nesespray, og fylle på med saltvann/Kokain, eller amfetamin. Slik kan du holde deg oppe med microdoseringer.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Du kan jo tømme en nesespray, og fylle på med saltvann/Kokain, eller amfetamin. Slik kan du holde deg oppe med microdoseringer.
Vis hele sitatet...
Har du en guide på hvordan du fyller på en nesespray?
Til studier synes jeg faktisk gate-kokain er mye bedre enn ren kokain. Jeg blir stort sett bare stein på god kvalitet kola.

Men jeg vil også holde fingeren på adderall når det kommer til studier, mer energi enn rus i moderate doser..
Hvor er det du studerer? Om det er i USA kan jeg kanskje komme med noen råd Fikk selv Adderall der borte for ADHD, og karakterene mine gikk fra å nesten stryke til nesten A i snitt. Jeg ville i alle fall ikke anbefalt kokain til lesing. For lange studie sessions trenger du for mye, hvor EN adderall pille kan holde deg gående hele kvelden. Det er heller ikke helt stas å begynne å blå neseblod på biblioteket, eller bli tatt med kokain i forhold til Adderall. Er du flink klarer du kanskje snike deg unna å bli tatt med Adderall.

Du sa at du kunne få tak i "2x20mg adderall (ca. 4 doser)", er dette Adderall IR eller XR, og hva mente du med 4 doser (går ut ifra at dette er 2 piller som hver er 20mg, men om det er IR bryter du dem kanskje i 10mg)? Hvordan er prisene på det du betaler? Men ja, for studering, Adderall hands down! Er du i USA er ikke en ADHD diagnose det vanskeligste å få tak i heller, så kan du kjøpe pillene selv. Har lang erfaring med Adderall og andre ADHD medisiner, så om du har noen litt mer spesifikke spørsmål, fyr løs! Kan hjelpe deg med hvordan du får mest ut av Adderall og hvordan/når det burde tas Evt. bare send meg en PM også.
Sitat av dronepungen Vis innlegg
Har du en guide på hvordan du fyller på en nesespray?
Vis hele sitatet...
-Kjøp eller finn en nesespray og tøm den
(en flaske med otrivin inneholder 10ml)
-Ta ønsket mengde amfetamin og bland med ca 10ml vann
-Trekk denne vesken opp i en pumpe (sprøyte)
-så sett på en sprøyte spiss og press denne gjennom plasten på nesepray flasken og tøm innholdet inni. (plasten er ganske hard, så det kan være lurt og svekke punktet litt med noe annet først)
Og tett igjen med ett eller annet.

-Tada!
- rist flasken før hver dose.
-Kast sprøyten!!

Er litt usikker på hvor mye veske som kommer ut per "sprøyt" men dette kan regnes ut
For det vekker ikke mistanke, at du pumper 10 ganger i hvert nesebor med "nesespray", og får pupiller som en kjempeblekksprut av "nesesprayen" din?..
Du kan muligens også knuse opp pillene og legge dem under tungen for å få det raskere inn i blodstrømmen. Har også lest at et par spiseskjeer med bakepulver en 30min før du tar pillene skal hjelpe med optimale syrenivåer.

Fra et innlegg av Cherie i en tidligere Freak post:

"Høyere pH gir bedre effekt en lav, drikk et glass utblanda bakepulver eller natron før inntak, eller syrenøytraliserende tabletter"

http://freak.no/forum/showthread.php?t=190386

Her er også litt mer stoff om dette

https://drugs-forum.com/forum/showthread.php?t=168992