Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1120
På Kriminalomsorgen sine nettsider så står det at man skal be institusjonen om hjelp til å søke, og at legen skal slenge på en legeerklæring. En sosionom her på gården sier at under paragraf 12 soning, så er det ikke lov å flytte fra en institusjon til en annen.

Jeg er nå på Rus/Psykiatri posten og etter 5-6 uker så skal jeg videre for å fullføre dommen jeg fikk om 6 mnd behandling. Sosionomen må vel ha feil om at jeg ikke kan få paragraf 12'en min her videreført til neste stoppested, det permanente behandlingsstedet?

De sier også at det er advokaten min som må søke, det stemmer jo tydeligvis ikke men jeg skulle hatt noen argumenter. Noen som har erfaring med dette? Takk på forhånd!
▼ ... over en uke senere ... ▼
her kan du laste ned informasjonsbrosjyre. http://www.kriminalomsorgen.no/straf...237880.no.html