Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 1518
Jeg satt å lurte litt på om det finnes noen motstandsbevegelse mot Laila Dåvøy (KrF)? I så fall er det flere her en bare jeg som kunne tenke seg å starte en?
For de av dere som ikke vet hvem Laila er, så kan jeg forklar at hun er ei av de største bitch`ene vi har på stortinget. For de av dere som fortsatt ikke vet hvem hun er....hun som startet debatten om hvor utrolig "voldelige", å skummelt gta 3 er, hun som mente av spillet skulle vekk med [umiddelbar virkning] etter å ha blitt hvist et par av de verste senene i spillet. Jeg har sett henne forferdlig mye på tv`n i det sist, der hun forbyr alt og ingenting....Jeg mener ei som før var leder i det Norske sykepleierforbund, ikke har noe som helst kompetanse eller rett til å sitte å bestemme over hvordan spill som skal forbys eller ikke!

Så er det bare meg....eller er det flere som mener det samme som meg her?
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Politiker er jo det eneste du ikke trenger utdannelse eller peiling for å drive med. Du kan jo hva vært hva som helst fra før av. Og med og forby slike ting blir for dumt, da blir det sinnsykt mye som egentlig skulle vært forbudt.

Nei jeg sier mere makt til mannen i gata! Man må få lov til å bestemme til en hvis grad iaffal, hva man og hvordan man vil bruke sin egen tid!
Nettopp....men når vi da lar slike som Laila styre lande, da blir det i grunn VELDIG liten makt til mannen i gata!
Jeg mener, hva gir henne rett til å nesten stenge ut et av verdens mest populære spill....bare etter å ha sett et av de verste senene i spillet liksom!
-"kast henne av stortinget!" Mulig dette er litt smålig, men noen er nøt til å si det!
Sist endret av sir_anubis; 25. oktober 2002 kl. 06:45.
la oss smøre henne inn med syltetøy og kaste henne i en mauertue!..... eller bare kaste henne av stortinget
stemme ved valget er jo en start da....
som zalderach sier er det jo en logisk at en start er å bruke stemmeretten sin.

på en måte er det greit at det er sånne personligheter som denne dama her på stortinget, fordi hun skaper opprør. hun skaper engasjement blant folka som setter seg på bakbeina når de hører hva hun mener, og jeg tror det er viktig for at folk skal gidde å engasjere seg i politikk. de må være uenig, og da må man bli litt provosert.

don't get me wrong, jeg er ikke fan av dama jeg heller. men hun får folk til engasjere seg, om ikke enn imot henne, så engasjerer de seg hvertfall. og det er ingen dum ting når antall prosent som stemmer ved hvert valg aldri har vært lavere enn det var ved sist valg.
Jeg er heller ingen stor fan av Dåvøy, men ærlig talt så bryr jeg meg ikke stort. Det finnes mange større idioter på stortinget, som jeg gjerne ville ha fjernet. Men hvis man fjerner Dåvøy, og resten av KrF, så ville det vært en god start...

Inn med FRP
heller en motstandsbeveglese mot dagfinn høybråten....snart får vi vell ikke lov til og røyke hjemme engang, eller en 20 pak. koster 150 kr.>(
Nyhetsoverskrift: ”NERDER FORETAR TERRORANGREP PÅ STORTINGET”

”Væpnet til tennene med skarpe CD-plater, skrujern, diverse datadeler og hjemmelagde plumbo-bomber inntok en gruppe nerder stortinget. De kaller seg for Nowegian Freak Forum og er kjent på nettet blant annet fra www.freakforum.nu . ”maktkuppet” ble foretatt på lyse dagen mens politikerne på stortinget ante fred og ingen fare. slagord som ”ph33r my n33d phor pr0n” , ”phr33 GTA3”, ”p0w3r 2 d4 P30pL3” er blant de tingene de skriker ut mens de springer rundt og kaster CD-plater og data deler etter skremte politikere som prøver fortvilt å komme seg i dekning.”

errr.... eller kanskje ikke...
Væpnet revolusjon med CD plater? Kansje det....?
Jeg har lest mange av begrunnelsene som ble lagt frem for stortinget om HVORFOR I SVARTESTE de vil kutte vekk et av tidenes kuleste spill, og en av dem er at spillet ikke handler om noe annet en å smøre innvolder utover gaten. HVEM har de fått til å vise seg dette spillet egentlig? Til og med navnet sier jo hva det egentlig handler om (Grand Theft Auto, altså å stjele biler). Det spillerens eget valg om han vil slå ned gamle damer med balltre, og til og med bibelen sier jo at mennesker ble utstyrt med evnen til å velge mellom det gode og det onde....
I rest my case.....inn til videre...
Det politkerne ikke skjønner er at folk som blir påvirket av voldspill/filmer er psyke i utgangspunktet. Så det er tilfeldig hva som vil få personen til å begå sine handlinger. I noen tilfeller er kanskje GTA det som utløste, mens for noen kan det være noe helt annet.

Er sikker på at Laila Dåvøy aldri har spillt et dataspill i hele sitt liv, og har hun det så er det garantert kabal.
Opprinnelig postet av trident
Væpnet revolusjon med CD plater? Kansje det....?
Jeg har lest mange av begrunnelsene som ble lagt frem for stortinget om HVORFOR I SVARTESTE de vil kutte vekk et av tidenes kuleste spill, og en av dem er at spillet ikke handler om noe annet en å smøre innvolder utover gaten. HVEM har de fått til å vise seg dette spillet egentlig? Til og med navnet sier jo hva det egentlig handler om (Grand Theft Auto, altså å stjele biler). Det spillerens eget valg om han vil slå ned gamle damer med balltre, og til og med bibelen sier jo at mennesker ble utstyrt med evnen til å velge mellom det gode og det onde....
I rest my case.....inn til videre...
Vis hele sitatet...
Bra sakt! "det er spillerens eget valg om han vil slå ned gamle damer med balltre "Så lenge Laila ikke har prøvd gta3, så mener jeg at hun ikke kan uttale seg om det heller!
Ingen kan dømme et spill osv bare av å se en rask demo på noen få sek, der gamle damer blir slådd ned på gata! Seriøst, Laila og KrF må bort!
Strengt tatt så var det Valgerd Svarstad Haugland som ville bannlyse GTA3
Opprinnelig postet av kermit-
Strengt tatt så var det Valgerd Svarstad Haugland som ville bannlyse GTA3
Vis hele sitatet...
jaha....mulig hun også mente det, men det var Laila Dåvøy som startet debatten/saken om hvor grusomt HUN mente gta3 var!
Ser for meg en skummel fremtid med kun kortspill, og sjakk og lignende... Alt annet er blitt forbudt

"PAC-MAN is the face of 3V1L..."
(slagordet til Laila Dåvøy's kampanje mot "voldsspill" i år 2005 )
Opprinnelig postet av s1rR34L
Ser for meg en skummel fremtid med kun kortspill, og sjakk og lignende... Alt annet er blitt forbudt

"PAC-MAN is the face of 3V1L..."
(slagordet til Laila Dåvøy's kampanje mot "voldsspill" i år 2005 )
Vis hele sitatet...
Hohoho! Tviler ikke et sek på det nej!
s1rR34L kan få rett hvis vi fortsetter med kristne mennesker i regjeringen

Var vel Valgerd som starta det hele men det var Dåvøy som anmeldte spillet til politiet. (eller produsentene om du vil )

Det ser ut som VG har skylden for styret rundt GTA3. Bare les denne artikkelen ...
Quote: Valgerd Svarstad Haugland
- Vi har gutter som sitter time etter time og plaffer ned folk, eller slår ned folk. Man er jo litt enfoldig hvis man tror at det ikke har noen påvirkning, sier Svarstad Haugland til VG Nett.
Vis hele sitatet...
Tror Valgerd har rett jeg...

Digger Gta though. Men man blir påvirket og får lavere terskel for voldsbruk, dette gjelder dog sannsynligvis mest for "barn" som er i ferd med å utvikle sin personlighet. Nekter dere for at barn blir påvirket av det de ser gjør og opplever i hverdagen?

Heh, tenk at jeg netopp har forsvart en Krf-politiker. *stolt*

Men som sagt, digger Gta. Det eneste jeg prøver å si er at man som barn i aller høyeste grad blir påvirket av det man tar inn i hverdagen.
Req: naken bilde av laila dåvøy

er det noen som har?

Scha
Opprinnelig postet av Scha
Req: naken bilde av laila dåvøy

er det noen som har?

Scha
Vis hele sitatet...
Nej! Måte på trøvmatisk opplevelse da! *kvalm..*
PlumRad, hadde vært enig med deg hvis grafikken og opplevelsen hadde vært mer naturtro enn den er med dagens teknologi. Jeg tror de fleste "barn" ser et klart skille mellom et spill og virkelighet.