Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 3128
Noen som vil finne på noe ikvled?
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det ikke greit å skrive litt info om deg selv og hva du er hypp på å gjøre? Sikkert litt lettere for folk å melde seg da Ligger paddeflat på sofaen, ellers skulle jeg lett vært med ut på noen øl sammen med en med-freak
Noen pils ute på byen, er i tyveåra og veldig open-minded. Ikke ute etter sex e.l. da jeg har kjæreste. =)
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Bra initiativ, hadde dagen vært i morgen så skulle jeg slengt meg på. Hvor ferdes du som regel når du drar ut r?
Jobber som regel, drar som regel ut med folk fra jobben, eller dama's venner ifra skola. Var på gamle major igår, ellers har jeg vært på billabong, gregers, og omtrent 20 andre steder hvor jeg ikke husker hvor jeg har vært.
Sist endret av Relevant; 11. januar 2019 kl. 22:23.
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Å ja, så det ble såpass;p? Vel kanskje neste gang, det hadde vært spennende å møte enkelte her inne, du inkludert. Jeg har på mange måter tenkt å dra igang noe selv, men det er kanskje bedre å ta opp til sommeren, når varmen kommer og folk trekker seg ut
Jeg er av og til på The Broker, hyggelig sted og spennende mennesker som oppholder seg der.
Så denne tråden akkurat for sent. Er alltid med på å spontant møte fremmede da jeg synes det er fascinerende med like åpne mennesker som meg selv. Håper du fikk orden på kjedsomheten
Hadde gjerne vært med jeg. Dessverre er jeg for tiden i Halden.
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
hm.. hvis man som 50ish (mann, men tenåring i sinnet), open minded, legger ut en slik forespørsel om man vil finne på noe i f.eks follo/oslo området, ville det vært mulig at noen her inne da hadde svart? og det er heller ikke sex realtert men sosialt, nettverksbygging og hygge seg med øl++
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
hm.. hvis man som 50ish (mann, men tenåring i sinnet), open minded, legger ut en slik forespørsel om man vil finne på noe i f.eks follo/oslo området, ville det vært mulig at noen her inne da hadde svart? og det er heller ikke sex realtert men sosialt, nettverksbygging og hygge seg med øl++
Vis hele sitatet...
Selvsagt er det mulighet for det. Hvis du ikke er en aktiv bruker som folk føler de "kjenner" litt, er sjansen kanskje litt mindre. Med mindre du skriver noe om deg selv som gjør at folk tenker "For en fet fyr! Han hadde jeg likt å bygge nettverk over en øl med!"

Jeg hadde lett møtt folk her inne, men det er helt klart en god del brukere jeg absolutt ikke har ønske om å møte også. Kommer an på personlighet og felles interesser. Anonyme folk går automatisk ut for min del, brukere som virker veldig ustabile og farlige likeså. Hvis du framstår som en hyggelig dude, er ikke alder kjempeviktig.
Sist endret av Svartbak; 12. januar 2019 kl. 09:55.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
hm.. hvis man som 50ish (mann, men tenåring i sinnet), open minded, legger ut en slik forespørsel om man vil finne på noe i f.eks follo/oslo området, ville det vært mulig at noen her inne da hadde svart? og det er heller ikke sex realtert men sosialt, nettverksbygging og hygge seg med øl++
Vis hele sitatet...
Jeg er 56 (snart 57) og føler meg overodet ikke gammel. Er igrunn med på det meste, men ikke narkotika. Har følt meg hjemme de gangene jeg har truffet folk her fra freak. (Men hvordan dere oppfatter meg er kanskje en annen sak? :-) ). PS. Er det noe uteliv i Follo? Jeg var i Ski en gang, og fant bare nattklubben Børst. Da er det faktisk bedre i Lillestrøm og Drammen.
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Jeg er 56 (snart 57) og føler meg overodet ikke gammel. Er igrunn med på det meste, men ikke narkotika. Har følt meg hjemme de gangene jeg har truffet folk her fra freak. (Men hvordan dere oppfatter meg er kanskje en annen sak? :-) ). PS. Er det noe uteliv i Follo? Jeg var i Ski en gang, og fant bare nattklubben Børst. Da er det faktisk bedre i Lillestrøm og Drammen.
Vis hele sitatet...
Var ute alene en kjapp tur sist helg. Startet med en øl på bowlers i Ski, tittet oppom Jams. Tog toget til Oslo, en øl på Scotsman og en på Winstons, tilbake til Ski og en øl til på Bowlers, så en øl på Børst. Drit kjedelig, tror det var 6 stk på børst, 4 som spilte og 2 som satt oppe og så på TV. Dette var en lørdag, nå var ikke klokka så mange da, men utrolig lite folk ute i Ski da i hvertfall. Det positive med Ski er at men rekker toget tur retur Oslo og ett par øl der på samme billett ;-) Skjønner det er lenge siden man har vært ute når man får sjokk av 103,- for en øl. Tar heller ikke narkotika, men nå går ikke f.eks sopp og grønt som narkotika i mitt hode ;-)
Er jo et bra initiativ Relevant, men ett slags sommer treff for freaks blir sikkert artig, mange som har noen innlegg her og der i en stand som hele innlegget er glemt .Det sagt, det er utrolig mange mennesker her inne som sitter på kummskaper, medmennesklighet og spennende personligheter, så er mange her som jeg gjerne ville møtt å snakket med. Jeg hadde lett tatt ei øl med deg jeg, men blir voldsomt langt bare for ei øl. (å kjøre mener jeg, eller måtte vel bli buss eller tog, men okkesom )
Jeg er ikke i området fortiden, men er defintivt med på noe i oslo-området i sommer!
Høres spennende ut. Jeg er med!