Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 3128
Noen som vil finne på noe ikvled?
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det ikke greit å skrive litt info om deg selv og hva du er hypp på å gjøre? Sikkert litt lettere for folk å melde seg da Ligger paddeflat på sofaen, ellers skulle jeg lett vært med ut på noen øl sammen med en med-freak
Noen pils ute på byen, er i tyveåra og veldig open-minded. Ikke ute etter sex e.l. da jeg har kjæreste. =)
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Bra initiativ, hadde dagen vært i morgen så skulle jeg slengt meg på. Hvor ferdes du som regel når du drar ut r?
Jobber som regel, drar som regel ut med folk fra jobben, eller dama's venner ifra skola. Var på gamle major igår, ellers har jeg vært på billabong, gregers, og omtrent 20 andre steder hvor jeg ikke husker hvor jeg har vært.
Sist endret av Relevant; 11. januar 2019 kl. 22:23.
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Å ja, så det ble såpass;p? Vel kanskje neste gang, det hadde vært spennende å møte enkelte her inne, du inkludert. Jeg har på mange måter tenkt å dra igang noe selv, men det er kanskje bedre å ta opp til sommeren, når varmen kommer og folk trekker seg ut
Jeg er av og til på The Broker, hyggelig sted og spennende mennesker som oppholder seg der.
Så denne tråden akkurat for sent. Er alltid med på å spontant møte fremmede da jeg synes det er fascinerende med like åpne mennesker som meg selv. Håper du fikk orden på kjedsomheten
Hadde gjerne vært med jeg. Dessverre er jeg for tiden i Halden.
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren