Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 1877
Denne tråden er om hvem parti som er best..!

Frp Høyre Venstre osv osv

Off-topic "chit chat" vil bli automatisk sletta.

[COLOR=DarkSlateBlue]Åssen setter jeg opp poll??[/COLOR]
Sist endret av Duffo; 7. juli 2007 kl. 14:47.
uten og nesten følge med en plass vil jeg si frp

religion fører bare til problemer.
Min mening: religion skulle vert forbudt
Chit chat.
Frp
Btw: Er det noen partier som er for legalisering av cannabis?
Utrolig tåpelig tråd. Det finnes ikke noe parti som er best, det går fullt å helt på individuelle meninger. Evelen synes frp er best, jeg liker høyre, nestemann liker arbeiderpartiet. Du legger heller ikke opp til noen diskusjon.
Sett opp en poll, med spørsmålet "Hva ville du stemt dersom det var valg i dag?" eller noe i den duren, så slipper vi en milelang liste med hvilket parti folk "synes er best".
Jeg stemmer ikke på noe parti, før vi får et Piratparti i Norge.
Sist endret av zorro; 7. juli 2007 kl. 14:47.
Trådstarter
72 0
[poll]Arbeiderpartiet, frp, høyre, venstre, [/poll]
Unge venstre er for legalisering av cannabis.
Det er ingen partier som er bedre en andre. Noen partier har dårlige ledere og noen partier har pollitik som passer for deg.
FRP er for å fjerne arbeidsmiljø loven, og de fleste lover som beskytter arbeidere. De er mot streikeretten og vil ha lavere skatter (som fører til dårligere skoler, sykehus osv). De er også for en bisssard version av private skoler, hvor du får like mye penger til skole uansett om du går på privat skole eller ikke, sånn at Norge vil bli et slags klassesamfunn når det gjelder skoler. De vil gjøre det samme med sykehus og eldreomsorg. Så med mindre du er steinrik så er ikke FRP noe for deg. Ledelsen dems er også helt på trynet. For en stund siden var nest lederen pedofil. Det Siv Jensen gjør da er at hu går ut i media og griner på TV, selv om hu visste godt om forholdet. Skal sies at forholdet var helt lovlig i og med at hu var 16 og med på deg selv, men poenget er at Siv Jensen lyvde seg til å gråte på TV. Og du som stemmer FRP fordi "relgion skulle vært forbudt" er jo helt på trynet. Det er ingen andre enn FRP som er for å gi mer støtte til speisa religioner. Og du som vil legalisere cannabis og stemmer FRP har bomma ekstremt stygt. FRP er for høyere straffer og mener at cannabis
er roten til allt ondt (dvs at er du avhengig av cannabis kommer automatisk heroin om et par år. De har sånne søte eksempler de kommer med i skoledebatter.)
Jeg stemmer for øyeblikket Rødt. Og til deg som sier vi ikke har et piratparti: Les partiprogrammet til Rødt, damnit. Folk må begynne å abbonomere på Klassekampen
Sist endret av Propaganda; 7. juli 2007 kl. 14:57.
Sitat av zorro
Jeg stemmer ikke på noe parti, før vi får et Piratparti i Norge.
Vis hele sitatet...
http://www.piratpartiet.no/
Hvem parti? seriøst...jeg dør litt inni meg

og hvordan har du tenkt å slette alle offtopic-innleggene når du ikke er moderator?

Lær deg norsk, lær deg å sette opp en avstemming og innse at det ikke finnes noe parti som er best.
Trådstarter
72 0
Sterke ord der Propaganda. Dette er noe vi absolutt må ta i betrakning når man stemmer.
Denne tråden er om hvor få som klager over feilen i tittelen/posten. Hvem - Hvilket

Og hvor idiot du er for å lage en slik tråd. Dette er en diskusjon som aldri vil komme til et enstemt svar.

Og hvem har forresten gitt deg løftet om at "chitchat" blir automatisk sletta?
Ja, men jeg må seriøst få bytta nick.. folk kan missforstå
Sitat av Duffo
Sterke ord der Propaganda. Dette er noe vi absolutt må ta i betrakning når man stemmer.
Vis hele sitatet...
Dette er det mest morsomme jeg har lest i hele dag. You made my day. Takk.
Trådstarter
72 0
Visste du at:

* Frp gikk i mot forslaget om lukkede asylmottak, fremmet av Demokratene. (2004)
* Frp stemte i mot forslaget om å fjerne kvantumsrabatten på strafferabatt, fremmet av Demokratene. (2005)
* Frp stemte i mot forslaget om å øke straffene til kriminelle gjengangere, fremmet av Demokratene (2005)
* Frp stemte i mot forslaget å gjeninnføre Kr.dom faget fremmet av Demokratene, Frp ønsket i stedet KRL med undervisning om Islam.(2005).
* Frp stemte i mot forslaget om gratis ferjer, fremmet av Demokratene. (2005)
* Frp stemte i mot forslaget for å gjøre Norge bompenge fritt, fremmet av Demokratene. (2005)
* Frp har latt seg ”smøre” av muslimske terrorister. Flere fremtredende stortingsrepresentanter har reist på betalte turer fra Mujahedin e-kalc for å demonstrere mot USAs og EUs terror vedtak om denne gruppa som hjelp Komeini til makten i 1979 og hvor flere amerikanere ble drept. (2004)
* Morten Høglund reiste til Bagdad og feiret profeten Muhammeds fødselsdag sammen med terroristene. (2004)
* Frp inviterte Skandinavias talsmann for de muslimske terroristene på stortingets åpning 2004 uten å informere de sikkerhets ansvarlige.
* Frp stemte for intoduksjonsloven i stortinget som gjør at nye innvandrere får nå 15.000 kr mer pr år enn de norske minstepensjonistene får. (2002)
* Frps representant Roar Bredvold tjener gode penger på drive asylmottak.
* Frps Alvheim ønsker en større penge støtte til koranskoler drevet av fundamentalister i Bangladesh. (2001)
Visste du at:

* Frp er populistiske svin som sier/gjør nær sagt hva det skal være så lenge det har en positiv innvirkning på meningsmålingene

Det er nesten så jeg får lyst til å la de sitte fire år i regjering bare så alle tilbakestående trailersjafører i Norge skal innse hvor jævlig på trynet det går an å gå på så kort tid.
Visste du at we don't give a shit?

Hva er poenget ditt med denne tråden? Hetse FRP med copy/paste opplysninger som du neppe har sjekka kilden til?

Vil du ha svar på hvilke parti/saker brukerne på nFF foretrekker bør du konstruere en bedre formulert tråd. Gi oss noen spørsmål å tygge på, eller ta for deg en sak du brenner for. Spør om synspunkter, forslag til løsninger og lignende.
Og hiv gjerne med en avstemning, for den delen av brukerne som kun ønsker å bidra med å svare på partipreferanse.

Prøv på ny.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Og ikkje minst: i prinsippprogrammet sitt går FRP inn for avskaffing av heimfallsretten. Når heimfallsretten vart felt i ESA-domstolen går FRP brått inn for å behalde den... Få politiske parti som greier å bryte slik med sitt eige prinsippprogram.
Det er litt spesielt å hetse Frp for at de ikke er like rasistiske som Demokratene, men det er jo alltid gøy når de høyreekstreme slåss internt. Det blir omtrent som en boksekamp mellom Hitler og Mussolini.
Sist endret av DonTomaso; 7. juli 2007 kl. 15:12.
Til trådstarter: Ta testen på http://www.politicalcompass.org/ så vet du i alle fall hvilken grunnideologi du støtter, så kan du velge parti fra høyre- eller venstresiden etter hvem du er mest enig med.

Sitat av vidarlo
Og ikkje minst: i prinsippprogrammet sitt går FRP inn for avskaffing av heimfallsretten. Når heimfallsretten vart felt i ESA-domstolen går FRP brått inn for å behalde den... Få politiske parti som greier å bryte slik med sitt eige prinsippprogram.
Vis hele sitatet...
For ikke å nevne at de ønsker å fjerne Lånekassen, en instans som jeg vil anta at svært mange her inne holder nær. De hadde i alle fall det i prinsipprogrammet sitt ved sist Stortingsvalg.

Sitat av zorro
Jeg stemmer ikke på noe parti, før vi får et Piratparti i Norge.
Vis hele sitatet...
Å stemme på noe sånt som et Piratparti er så kortsiktig, egoistisk og idiotisk at jeg har ikke ord for det. "Fjern opphavsretten og åndsverkloven helt http://img520.imageshack.us/img520/9038/untitled1nt4.gif!"
Sist endret av mongeland; 7. juli 2007 kl. 15:19.
Trådstarter
72 0
Et spørsmål: Ville dere likevel stemt på frp om siv jensen lå i koma for 3 måneder?
2. Høyre, er respektufult partti, men vor mye respektfullt ville det vært om en av medlemmene som skulle holdt tale ikke møtte opp fordi han/hun var fyllesjuk?
Sitat av Duffo
Et spørsmål: Ville dere likevel stemt på frp om siv jensen lå i koma for 3 måneder?
2. Høyre, er respektufult partti, men vor mye respektfullt ville det vært om en av medlemmene som skulle holdt tale ikke møtte opp fordi han/hun var fyllesjuk?
Vis hele sitatet...
Hæ? Jeg hadde ikke stemt Frp under noen omstendigheter, og jeg synes ikke at troverdigheten til Høyre hadde blitt svekket av det du nevner, poengløst som det er.
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Sitat av Duffo
Denne tråden er om hvem parti som er best..!

Frp Høyre Venstre osv osv

Off-topic "chit chat" vil bli automatisk sletta.

[COLOR=DarkSlateBlue]Åssen setter jeg opp poll??[/COLOR]
Vis hele sitatet...
Automatisk sletta? I såfall vil jeg gjerne vite hvordan du har tenkt å utføre det mesterstykket. Det har du rett og slett ikke rettigheter til. Men jeg har derimor både rettigheter til både å slette innlegg og stenge denne tråden.