Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 858
Hva er det den norske regjeringen driver med? de klager om et gjennomsnittlig barn i Norge er overvektig, og samtidig fjerner flere gymtimer på skolen? Hvorfor ikke satse mer på sport å få fram talenter fra hele norge? da vill norge få et godt landslag og turister vill komme for å se på sport og ikke bare på fjell og daler! samtidig vill norsk ungdom få aent å gjøre en å stå å henge på gatehjørne eller sitte å hjemme forran pc'en! norsk undomg vill bli sunnere og mer ansvarlige! norges regjering SUGER!
Om norsk ungdom har så jævla lyst å bli sunnere så hjelper det ikke så mye med et par timer i uka om du eter som en gris og ikke gjør en dritt på eget initiativ i tillegg. Skal man være sunn så må man balansere kostholdet og trene regelmessig.

Er da masse sport man kan gå på, men ikke alle som gidder.
Det er da helt og holdent mitt eget ansvar å ta vare på kroppen min.
Det er vel kanskje det som også forklarer min nåværende tilstand
Jeg tror ikke at gymtimer bør være førsteprioriteten når det gjelder skolepolitikk, men de er selvsagt viktige. Det er her viktig å se at gymmen ikke er et fag som skal skape sportstalenter, men heller gi den enkelte elev en overfladisk innføring i forskjellige sportsgrener, og evt. vekke ny interesse. Når det er sagt, vil jeg mye heller se at det kommer inn flere matematikk- og andre viktige, lignende, teoretiske fag-timer, da dette faktisk er et punkt der den norske skolen sliter kraftig. Samtidig tror jeg at en økt spesialiseringsmulighet kan være med på å skape en sterkere og bredere landsomfattende kunnskapsmengde. Slik vil det også være mulig for de enkelte som måtte ønske dette å spesialisere seg innen sport.
Trådstarter
3 0
komman da feite jævler! kostholdet mitt er ikke det beste, men når jeg går på fotball og håndball er jeg i god form og ølmagen holder seg inne! kostholdet har kansje mer å si hvis du ikke trente som liten, men ikke viss du har trent siden du var liten synest jeg!
Jeg ser bare en person som suger i denne tråden.

Og forresten, vet du hvem som satset på sport? JA DET ER SANT DET VAR ADOLF HITLER LEDER FOR DET TREDJE RIKET ARGUMENTASJONEN MIN ER FANTASTISK
Sist endret av ivioyner; 27. oktober 2006 kl. 23:33.