Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 817
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Eg har tenkt å hive til brukerhåndtering på ei side eg driver på med, og har vurdert å skrive sjølv, men har meir lyst til å finne ei ferdig løsning som kan syaast på plass. Det eg er ute etter mao. eit brukarsystem som har eit kontrollpanel for kvar brukar, eit adminpanel og mogelegheiter for nyregistrering. Det bør også kunne overtalast til å lage session-variablar uten alt for mykje knoting, men det burde vere piece of cake.

Det treng ikkje vere noko polert shizzle, er bare ute etter funksjonaliteten.

Er det nokon som veit om noko? Eller endå betre, nokon som har erfaring med noko? Har forsåvidt vurdert å stjele phpBB2 sin brukermodul, men den blir litt overkill.

Om nokon lurer så er det til bruk på nff.bitsex.net slik at folk kan holde styr på sine egne bilder enkelt.
Jeg har ikke titta noe videre på det siden jeg klokelig holder meg så langt som mulig unna alt av programmering, men det er noe virkelig fancy greier som har dukka opp i dreamwaver cs3 (med dev toolbox), ser ut som det blant annet er noe mer eller mindre ferdige greier for brukerinnlogging ++. Men som sagt - nå aner jeg fint lite om den slags, så det kan hende det bare er crap.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Trådstarter Donor
Takk atomet Endte opp med å skrive min egen, som er stygg som et helvete, men funker og er kjapp

(og med stygg så tenker eg på koden )
Såg på Norsk Webforum og fant et lignende skript som PHPBB bare dette heter PunBB. Det er et script helt uten bilder og kan sys akkurat som du vil. Har ikke prøvd det enda, men det står så i teksten :P

Ta en titt her: http://norskwebforum.no/viewtopic.php?t=21098

Edit: Det er linker til mange andre ferdige systemer også der.
Sist endret av marfo; 31. mai 2007 kl. 10:47.