Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1458
Hei, jeg klarte å miste min kjære iPhone 3GS i snøen idag, alt ser ut til å virke, bortsett fra høytalerne, altså, de indre høytalerne funker(når man bruker headset f.eks). Men høytalerne er døde hvis jeg ikke har headset koblet til, men det som er så rart er at de vanlige høytalerne funker når noen ringer meg, men for at jeg skal kunne høre hva de sier må jeg ta på høytaler-funksjonen. Og en siste ting; når jeg skrur opp volumet uten headset kobla til står det "Høytaler(hodetelefoner)" akkurat som om headet er kobla til, noe det som sagt ikke er.


Så til spørsmålet, enkelt og greit; er det NOE jeg kan gjøre for å få liv i høytalerne, eller er det meningsløst? Jeg takker for alle svar, kjerringråd tas også godt imot, hehe
PS: Sorry for en rotete tråd, vet at jeg kunne puttet trådeb under Mobiler, men syntes den passet bedre her
Førrhelvett.
Lovegame's Avatar
Heisann

Samme skjedde med min 3GS - det vil si - jeg fikk masse sny/sørpe på den da jeg pratet i telefon utendørs.
Akkurat samme feil som det du oppgir.

Hva min løsning var? Tørke telefonen. Skru den av, og la den ligge varmt og tørt i ett døgn.
Dette gjorde jeg og den funka perfekt etterpå!
Trådstarter
Tusen takk, skal prøves

Ey, det funka jo! Tusen hjertelig takk