Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1750
Hei. Har en iPhone 2 generasjon 16 GB
Når jeg går innpå WiFi finner den trådløse nettverk, og noen ganger klarer den å logge seg på, men etter en stund detter det ut, og jeg må bruke edge. Men som oftest virker det ikke å logge seg innpå en gang. Har prøvd å slette alt på iPhonen og installert programvaren på nytt gjennom iTunes flere ganger, men det virker fremdeles ikke.
Har nyeste versjon av programvare: 2.2.1

Noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre?
Sist endret av femtiåttitre; 14. april 2009 kl. 16:44.
Kan jo skyldes dårlig WiFi signal.
Skjer dette på alle WLAN?
Sitat av hedningen Vis innlegg
Skjer dette på alle WLAN?
Vis hele sitatet...
Ja. På skolen, hjemme, og på andre offentlige WLAN.
men hvis du er et sted du vet det eg godt wlan, og du kan koble deg godt med en laptop, så bør du ringe apple og høre, eventuellt sende den inn på service, og da dette selvfølgelig dekkes av garantien.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av hermanoo90 Vis innlegg
men hvis du er et sted du vet det eg godt wlan, og du kan koble deg godt med en laptop, så bør du ringe apple og høre, eventuellt sende den inn på service, og da dette selvfølgelig dekkes av garantien.
Vis hele sitatet...
Har kjøpt telefonen fra utlandet før den kom til Norge, så det kan bli litt vanskelig, siden jeg ikke har noen garanti