Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2664
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Og da tenker jeg på både rekreasjonelt bruk og den type bruk når man er avhengig. Og hva koster det i mnd når man er avhengig?

Finnes det en amfetamin tråd? Ønsker å lære mer om stoffet. (Har ingen interesse i å ta det selv).

Hvor vanlig er det? Cannabis er det mest brukte illegale rusmiddel i Norge, hvor på lista tror dere amfetamin ligger?
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bruker ikke lenger, men brukte daglig i ca 8 år.
I snitt 1g per dag, så det kostet i de minst ustrukturerte periodene nesten 9000kr/mnd.
I bedre tider med større innkjøp kunne jeg gjerne klare meg på 3000kr.]
For å svare på det siste spm. ditt: Amfetamin ligger på andreplass.
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Brukte ca 0.5g hver dag i 1 mnd før jeg slutta. Skjønte at det var alt for skadelig for meg selv. Kosta meg ca 3600 kr på 1 mnd. Så da kan du jo regne ut hva det kostet per dag når det er 30 dager i 1 mnd

Tar det her og der i ny og ned fremdeles, men det er max 1x annenhver uke
Anonym bruker
"Avhengig Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Litt under ett gram per år.
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
1-2 ganger i året.
Bruker vel i snitt 70-100mg i uka. Tar det hver dag og det koster meg nesten 4000kr i måneden.
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Speilvendtned Vis innlegg
Bruker vel i snitt 70-100mg i uka. Tar det hver dag og det koster meg nesten 4000kr i måneden.
Vis hele sitatet...

Mister du fort vekt og får poser under øynene når du bruker hver dag? MTP appetitten som minkes og søvnløshet?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Mister du fort vekt og får poser under øynene når du bruker hver dag? MTP appetitten som minkes og søvnløshet?
Vis hele sitatet...
Kan ikke svare for han over, men det er veldig lett å se på en person om de har vært på kjøret en stund, spesielt amfetamin. 70-100mg i uken er ikke mye.

Nå vet jeg ikke om han bruker apotekvarer, det har jo litt å si. Men når jeg brukte ett gram om dagen i en måned kunne du se det veldig enkelt, huden begynner å henge på en rar måte og man får en litt gul tone i huden. Hule kinn og svarte poser under øynene. Svetten får en rar lukt og kloakk-ånde er også kjennetegn. Daglig bruk er ikke noe å lengte etter i det hele tatt, de aller fleste er enig i at det er et søppelstoff.

Alt med måte.
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Speilvendtned Vis innlegg
Bruker vel i snitt 70-100mg i uka. Tar det hver dag og det koster meg nesten 4000kr i måneden.
Vis hele sitatet...
4000 kr i mnd for 70-100 milligram per UKE?
Jeg bruke 0.5g (500mg) per DAG og det kostet meg 3600 kr i mnd.


Om vi sier du brukte 100mg per uke = 400mg i mnd
1000 kr per 100mg?

Ikke noe skrivefeil der eller?

Bare lurer for det var da jææævla dyrt, 10 000 kr per gram så må vel være skrivefeil?
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
4000 kr i mnd for 70-100 milligram per UKE?
Jeg bruke 0.5g (500mg) per DAG og det kostet meg 3600 kr i mnd.


Om vi sier du brukte 100mg per uke = 400mg i mnd
1000 kr per 100mg?

Ikke noe skrivefeil der eller?

Bare lurer for det var da jææævla dyrt, 10 000 kr per gram så må vel være skrivefeil?
Vis hele sitatet...
Nå vet du ikke om han har noe reseptbelagt amfetamin, da jeg kjenner en kompis som får dette på resept da han har ADHD. For meg virker det som han tar en 10mg tablett om dagen, uten at jeg skal synse for mye.

Gatespeed er det vel 2-300kr grammet for, men renheten der er vel sikkert ikke mye mer en 20%, da jeg ser mange må ta 250mg for å få ønsket effekt og 50mg skal visst være en brukerdose.
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nå vet du ikke om han har noe reseptbelagt amfetamin, da jeg kjenner en kompis som får dette på resept da han har ADHD. For meg virker det som han tar en 10mg tablett om dagen, uten at jeg skal synse for mye.

Gatespeed er det vel 2-300kr grammet for, men renheten der er vel sikkert ikke mye mer en 20%, da jeg ser mange må ta 250mg for å få ønsket effekt og 50mg skal visst være en brukerdose.
Vis hele sitatet...
Jo det kan jo hende det selvfølgelig. Må enten være det eller typo. 10k per g hadde jo ingen betalt for gatespeed
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Mister du fort vekt og får poser under øynene når du bruker hver dag? MTP appetitten som minkes og søvnløshet?
Vis hele sitatet...
Nei, søvn og appettitt har jeg ingen problemer med på de dosene jeg tar.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
4000 kr i mnd for 70-100 milligram per UKE?
Jeg bruke 0.5g (500mg) per DAG og det kostet meg 3600 kr i mnd.


Om vi sier du brukte 100mg per uke = 400mg i mnd
1000 kr per 100mg?

Ikke noe skrivefeil der eller?

Bare lurer for det var da jææævla dyrt, 10 000 kr per gram så må vel være skrivefeil?
Vis hele sitatet...
Jeg kjøper apotekvarer så de milligrammene jeg nevner er rent virkestoff. Men du har helt rett i at det er dyrt, men det er hva apotekvarene omsettes for blant de kontaktene jeg har.
Sist endret av Speilvendtned; 24. januar 2019 kl. 15:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Så du har nå gått fra 5mg til minst 10mg - og opp mot 15mg - per dag nå? Og denne økningen har skjedd over bare 2 måneder, hvor du gikk fra å bruke det for å stoppe psykoser som oppsto, til nå å bruke det hver dag?
Sitat av Mullah Vis innlegg
Så du har nå gått fra 5mg til minst 10mg - og opp mot 15mg - per dag nå? Og denne økningen har skjedd over bare 2 måneder, hvor du gikk fra å bruke det for å stoppe psykoser som oppsto, til nå å bruke det hver dag?
Vis hele sitatet...
De 5mg var når jeg hadde rene dexamfetamin piller, jeg høynet dosen til 10mg når jeg gikk over til racemiske piller av praktiske årsaker. Jeg begynte å bruke daglig for å få stabilitet i hverdagen, da slipper jeg å vente til jeg føler meg dårlig for å så ta pillene og det fungerer utmerket og gir en trygghetsfølelse. Så da ble det til at jeg bruker 10mg racemisk daglig.

Jeg bruker aldri 15mg noen dag, hvis jeg tar over 10mg så er det for rusens skyld og da bruker jeg minst 25mg (daglig dose + 15mg ekstra).
Brukte rundt 100mg en gang i uka før jeg sluttet med det. Var ikke sånn altfor store doser så ble vel ca 200-300kr måneden for det når jeg kjøpte større mengder av gangen.