Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 706
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitter her med noe weed og fant noe som så ut som glasskår, helt til jeg varmet det/den med lighter og til min forbauselse så at det smeltet. Har jeg muterte kjempe-thckrystaller? Eller er dette rester av plantenæring? Ble funnet på insiden av et bud (Og er 100% sikkert ikke rester av påsprayet bøff (ikke spørr en gang...).
Uten bilde så spør du ett jævli dumt spørsmål.
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har ikke bilde, men bruk fantasien. Ser ut som et glasskorn, klar i fargen og rekrystalliserer ved nedkjøling.
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hadde små dråper i noen av budsa når jeg dyrka selv. Er bare kvae/sukker dråper fikk jeg beskjed om på forskjellige forum. Er ikke thc i det.
Du er nødt til å legge inn mer utfyllende informasjon og bilde dersom du ønsker å få et svar som har noe som helst verdi. Er det eksempelvis en unaturlig lukt når du svir disse krystallene?