Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 2385
Har røyka hasj og weed i litt over et år nå, men har lyst til å prøve noe annet. Noen som har noen forslag? Heroin er utelukket.
Begrenset Utgave.
SpeedBenzo's Avatar
Hva rusmidler har du lyst å prøve da? Anbefaler deg å prøve psykedeliske stoffer. Har ingenting igjen av resten.
Sitat av SpeedBenzo Vis innlegg
Hva rusmidler har du lyst å prøve da? Anbefaler deg å prøve psykedeliske stoffer. Har ingenting igjen av resten.
Vis hele sitatet...
Har ingenting igjen av resten?
Begrenset Utgave.
SpeedBenzo's Avatar
Altså resten av tingene jeg har prøvd har ikke gitt meg noe tilbake.
Anonym bruker
"Skrikende Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva ønsker du å oppnå ? Det er ingen rusmiddler som kan erstatte ett godt liv.. Men du kan fake deg igjennom med rusmiddler... Er det virkelig det du ønsker ?
Jeg liker ikke noen former for illegal rus nå om dagen men for en stund siden så satte jeg meg nærmest et slags mål om å prøve alle de forskjellige illegale rusmidlene som fantes. Jeg hadde en rimelig vellykket karriere men det eneste jeg synes at var verdt å prøve var fleinsopp, MDMA, LSD, og hasj. Det er en risiko man tar hver gang en prøver et nytt rusmiddel, kanskje reagerer du dårlig og dør eller blir skadet for livet ellers så liker du det veldig godt og pådrar deg en minst like ødeleggende avhengighet. Det er ikke noe å trakte etter å leke med den store verdenen av illegale rusmidler, det er sjeldent så kult som man tror når man først prøver og jeg mener at det er en unødvendig risiko å utsette seg for.
Or... Are they? >_>
Traps are gay's Avatar
Kommer veldig ann på hvilken type rus du har lyst til å oppnå.

Personlig er min favoritt MDMA, det får deg til å elske alt og alle. Sånn rus har jeg aldri kjent på før, og jeg visste allerede da at dette var noe for meg.
Men det er slettes ikke noe du skal ta ofte. Har endelig lært meg det...
Jeg har ikke noen spesielle tanker om hva jeg vil oppnå. Jeg vil bare prøve noe morro lsm. Hørt at knips er ganske morro
Sitat av Reodor Felgen Vis innlegg
Jeg har ikke noen spesielle tanker om hva jeg vil oppnå. Jeg vil bare prøve noe morro lsm. Hørt at knips er ganske morro
Vis hele sitatet...
Hvis målet kun er å ruse seg å ha det gøy så fraråder jeg psykedeliske stoffer. Dette er en kategori helt for seg selv om du må lese deg grundig opp på før du utforsker i praksis. MDMA er riktignok semi-psykedelisk men det er ikke noe i veien i å bruke akkurat dette stoffet som rekreasjonell morro.
Anonym bruker
"Grønn Bakkhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ketamin er alltid gøy! Og MDMA er ikke mer psykedelisk enn god weed, det er et empatogen som ikke når verken LSD, sopp eller meskalin til sokkelesten. Synes selv det har mer til felles med stimulanter enn de tre overnevnte stoffene.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Prøv sopp.
Kan hvertfall liste opp stoffer jeg anbefaler deg å ikke teste for "moro skyld"

Amfetamin
Kokain
Piller / reseptbelagte medisiner, dvs:
- Benzodiazepiner. Ingen av dem er særlig gøy. Det er kun digg når du har pådratt deg angst som følge av misbruk og dermed "trenger" mer.
- Opiater som Tramadol, Paralgin Forte, Oxykodon, osv.

Hva med å eksperimentere med edibles?
En lave dose sopp/lsd. Sopp pleier å være snille med nybegynnere som viser den litt respekt ved ikke å starte med en heroisk dose. Deretter river den opp i deg et nytt rasshull, på 4g+ doser.

Du kan også prøve å kombinere 5HTP og cannabis, for meg så ga den, kombinert med at jeg gikk fra å røyke 3 ganger i uken til 1-2 ganger, cannabisen nytt liv.
Sist endret av Hans Høyhet; 10. januar 2020 kl. 18:36.
Beste forslaget mitt er å bremse litt nå, så får du ett mye bedre liv mest sannsynlig. Du kunne jo prøvd litt sopp eller en syrelapp om du må, det kan være nydelig fantastisk. Det kan egentlig alle rusmidler være, og det er problemet.... Det er farlig gøy først, så mer bare farlig og man velger speed eller heroin over de uskyldige ting som sopp og hasj.

Jeg var veldig prodop før, men tøyler meg nå, spesielt for jeg har prøvd alt av rus og hasj slår ALLE andre rusmidler egentlig.

Ta heller en pause og kjenn hasjen funke bedre etterpå?

Om du ikke drikker kaffe er det absolutt å anbefale i små mengder, mer er bare ubehagelig=)

s
Sitat av saviour Vis innlegg
Beste forslaget mitt er å bremse litt nå, så får du ett mye bedre liv mest sannsynlig. Du kunne jo prøvd litt sopp eller en syrelapp om du må, det kan være nydelig fantastisk. Det kan egentlig alle rusmidler være, og det er problemet.... Det er farlig gøy først, så mer bare farlig og man velger speed eller heroin over de uskyldige ting som sopp og hasj.

Jeg var veldig prodop før, men tøyler meg nå, spesielt for jeg har prøvd alt av rus og hasj slår ALLE andre rusmidler egentlig.

Ta heller en pause og kjenn hasjen funke bedre etterpå?

Om du ikke drikker kaffe er det absolutt å anbefale i små mengder, mer er bare ubehagelig=)

s
Vis hele sitatet...
Cannabisen skal ikke undervurderes, jeg følte meg i går som universets midtpunkt, som en indisk guddom, og jeg trengte ikke å gå gå gjennomen voldsom og slitsom prossess (som ved inntak av sopp) for å komme dit.
Sist endret av Hans Høyhet; 10. januar 2020 kl. 20:35.
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lag edibles om du er lei av røyk. Det er en annen type rus som mange synes er mer behagelig, mindre paranoide tanker, spenningen ved å vente på en rus som kommer snikende innpå.. og mer langvarig. Dette er altså om du lager det riktig, og ikke bruker for mye cannabis.

Oppskrift på verdens enkleste edible, du trenger kun kjeks(f.eks Digestive) og organisk peanøttsmør:

Varm opp ovnen til 150 grader. Legg brunt/grønt på en tallerken (anbefaler 0.3g per kjeks), dekk tallerken med al.folie, la tallerken ligge i ovnen i 40-60min. I mellomtida så sprer du organisk peanøttsmør på kjeks (hvis du ikke har organisk så hell litt olje på peanøttsmøret etter du har spredd det på kjeksen). Ta ut tallerken, og legg cannabisen på 1 kjeks og sandwich me en annen kjeks. Disse kjeksene pakker du i al.folie (hver for seg) og legger i ovnen i 20-30min.

Så er dem ferdige.
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bruk Rusopplysningen.no for å få informasjon om rusmidler som finnes i samfunnet.
MDMA
Coke
Sopp
LSD
DMT
Vil forresten legge til at du bør lære deg å gjøre din egen research og test alle eventuelle harddrugs med testkits. Ikke vær en lat cunt.

F. eks. om du forsøker å få tak i MDMA men ender opp med PMMA pga. shitty kontakter så kan testkits redde livet ditt.
Sist endret av SkurtNilsen; 11. januar 2020 kl. 05:24.
Ja ikke ta urent dop fra shady narkomane, det er så mye dårlig stoff ute nå, og farlige benzo piller med fentanyl i, en kan slå deg rett ut. En kompis kjøpte rivotril og overdoset tre ganger på tre dager på de og opiater, og ghb siste gangen. Jeg har vært sikker på det var det som skjedde også her jeg ventet i tre dager på han, heldigvis ble han tatt hånd om på sprøyterommet og sendt på rusakutten.... Takk gud for trygge rammer der altså.

Speed må du hvertfall holde deg lengst unna av alt, før nålen tar deg. Det er et psykisk vanedannende kjempekick, og jeg holder på å drite på meg når jeg mekker et skudd for jeg får sånn rush av det med 0,5g god speed i koppen. Det er kanskje mye, men jeg tåler mye og går på så mye metadon som dreper speeden. Når jeg er høy roer magen seg med en gang igjen.

s
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Ketamin, DMT, sopp, syre eller MDMA, eller en festlig blanding av 2 av de nevnte. F.eks mdma og syre aka candyflip kan være fantastisk. Sopp,syre og mdma må man også gjerne ha litt opphold fra man prøver til man prøver igjen, minimalt 3 uker, helst et par tre måneder for å lade tanken heelt opp igjen. Samt les deg opp på dosering da f.eks mdma tar jeg gjerne 150-170mg og fyller kanskje på 1 gang med halvparten av opprinnelig dose. Var nemlig teit første gangene jeg prøvde og tok 2x250mg og da var jeg helt ødelagt slapp og ubrukelig i et par dager etterpå og noget deppa i en ukes tid. Nettop fordi jeg doserte idiotisk, trenger ikke very strong 250mg dose og påfyllet skal være halvparten av det du starta med ikke en identisk dose.

Poenget var hvertfall de psykadeliske rusmidlene er vel de jeg føler jeg har fått mest igjen av etggter å ha tatt en hyggelig tur, være det med noen få gode venner eller en introperpektiv alene-tur Men før de inntaes er information = power. Les, les og les litt til, vær informert før du inntar, slik at du vet hva du kan gjøre for å skifte fokus om det blir ubehagelig, set og setting samt hva du evt kan ta for å bremse eller avbryte en opplevelse om nødvendig da du vil føle deg trygg med denne informasjonen og det kan påvirke settinga og stemninga bare det.

My 2 cents