Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1757
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Vil det være innafor å spise 4mg xanax før jobb? Har noe tolleranse, men aldri vært daglig bruker
For å kunne svare på dette så må du jo si hva du jobber med. Er du kunstner hjemme i stua eller er du flygeleder liksom... Sånn generelt sett så er svaret nei, Alprazolam, virkestoffet i xanax har en halveringstid på 12 timer. Det vil si at det blir som om du akkurat tok 2mg xanax rett før jobb, og har du ikke særlig toleranse så kommer du til å være rusa på jobb.
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jobber i innen data, noe bilkjøring, men kommer selvfølgelig til å få en annen person til å kjøre til tidligst neste dag. Har nulltolleranse for ruskjøring
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Middels tolleranse. Spist piller helglig/ 2 helger mnd i årevis
Om du har spist piller i årevis vet du nok hvordan du skal oppføre deg. Vil tro det går helt fint Så lenge du ikke snøvler og blir en drittsekk på benzo, riktignok.

Husker jeg tok Rivotril før et jobbintervju en gang, og jeg fikk jobben!
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Om du har spist piller i årevis vet du nok hvordan du skal oppføre deg. Vil tro det går helt fint Så lenge du ikke snøvler og blir en drittsekk på benzo, riktignok.

Husker jeg tok Rivotril før et jobbintervju en gang, og jeg fikk jobben!
Vis hele sitatet...
Er mindre engstelig på rivotril, tror det er lettere å naile ett jobbintervju på benzo så lenge man ikke er helt stuka
gikk nok greit
Sist endret av sukkersyke; 3. januar 2020 kl. 16:11.