Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2831
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen som vil fortelle deres erfaringer med å anmelde en livsfarlig person, eller erfaringer med å bli anmeldt?

Reaksjoner, saksbehandlingstid, bevis, gjerningsmannens forsvarsadvokat sine motangrep, resultat av rettsak osv..

poster under rus da det er rusen som gjør personen brutalt voldelig og farlig.
Skal du anmelde noen for æ være livsfarlig ? Kan du være litt mer spesifikk ?
Bli anmeldt for hva? skal du anmelde en livsfarlig person for å kjøre for fort, eller for å løpe etter deg med kniv? kan være relevant.
Anonym bruker
"Reflektert Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
tysta på en skummel fyr engang. jeg var i slutten av tenårene da.
han prøvde å få meg inn i bilen sin engang før rettsaken. etter det så jeg han aldrig igjen. over 10 år siden.

bli ikke ett vitne mot en skummel fyr i rettsak. det er et skikkelig nakenstunt.
nitches gets stiches er ikke et ordtak uten grund husk!

hater folk som snicher, for å si det enkelt
å det er en stor sjangs for at den dudn du sier er så farlig har nettverk som kan være farligere å da vil ikke du etter den rettsaken gå å se deg bak skuldra til en hver tid.
Sitat av GodMorgenJuice Vis innlegg
Man tyster ikke
Vis hele sitatet...
Fett å bli slått ned, bli lam fra nakken og ned, og så la gjerningmannen gå fri fordi en fyr på freak.no har hørt for mye på G-Unit.
Den siste setningen i op antyder at du selv er den farlige personen?
Sitat av knaskellerknep Vis innlegg
nitches gets stiches er ikke et ordtak uten grund husk!

hater folk som snicher, for å si det enkelt
å det er en stor sjangs for at den dudn du sier er så farlig har nettverk som kan være farligere å da vil ikke du etter den rettsaken gå å se deg bak skuldra til en hver tid.
Vis hele sitatet...
Snitches get stiches. Greit nok, du tyster ikke på venner hvis du er kriminell sjøl.
Men robber noen kåken din så anmelder du vel? Og hva hvis du kjenner fyren som gjorde det og han er farlig?
Vell, no e det vell ikke snakk om ran? Men jo du kan anmelde det ofc men trenger ikke å si at du vet hvem det er med mindre han dudn er en jævla idiot som går å liker rundt å bare driver me dritt, men er uansett ikke fan av å gi ut navn! Du kan da evnt anmelde, få erstatning å etter en litn stund kan du oppsøke fyrn å gi tilbake med samme mynt
Sitat av Hjelm1 Vis innlegg
Den siste setningen i op antyder at du selv er den farlige personen?
Vis hele sitatet...
Tror dette stemmer. Antageligvis er TS sånn shutter island type, i ferd med å anmelde seg selv. Blir til mr.Hyde når han sniffer amf osv. Sett det en del ganger før.

Men fra spøk til alvor. Bare du som vet hvor farlig denne typen er. Jeg heller mot å anmelde, men kommer mest av alt an på en del detaljer TS ikke har nevnt. Hva skal du anmelde? Hvordan vitnet du? Hva er din forbindelse til personen? Hvorfor mener du at han er farlig?
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ut fra de få opplysningene vi har fått fremstår ts som en i livsfare siden betegnelsene livsfarlig, brutalt voldelig og farlig blir brukt. Sånn jeg tolket siste setningen er at personen blir livsfarlig i rus og at derfor er tråden postet i rus-forumet. Livsfarlig+grovt voldelig+rus=potensiell ustyrlig drapsmann.

Er du i livsfare eller utsatt for ufortjent vold så anmeld!
Sitat av knaskellerknep Vis innlegg
er uansett ikke fan av å gi ut navn! Du kan da evnt anmelde, få erstatning å etter en litn stund kan du oppsøke fyrn å gi tilbake med samme mynt
Vis hele sitatet...
Ja, da får du helt sikkert ikke noen stitches.
Ta det med ro. Jeg har vitnet mot "farlige mennesker" mc gjenger som sådan. 90% har det bare i kjeften. De fleste er pingler som må ta benzo for å tørre og sende drapstrusler. Spesielt de jeg har møtt. Men det var ikke direkte tysting som sådan. Mye internett gangster her på freak, spør dem *hilarious laughter*

De er ikke så tøffe alikevel når de kommer ut av varetekt.
Ikke vær redd TS. Trenger du gode råd, send PM. Så skal jeg hjelpe deg

Sitat av knaskellerknep Vis innlegg
nitches gets stiches er ikke et ordtak uten grund husk!

hater folk som snicher, for å si det enkelt
å det er en stor sjangs for at den dudn du sier er så farlig har nettverk som kan være farligere å da vil ikke du etter den rettsaken gå å se deg bak skuldra til en hver tid.
Vis hele sitatet...
Spesielt i saker hvor det er rusa Wannabe drittunger det gjelder. Vet ikkje hvor mye erfaring du har, men halvparten har det bare i kjeften. De fleste vil unngå ny rettsrunde og kraftige reaksjoner fra etaten.

Det er ikke gang code USA her i Norge som du ser ut til å tro, eller hva vennegjengen din måtte stå for.

Sitat av GodMorgenJuice Vis innlegg
Man tyster ikke
Vis hele sitatet...
Nei man tar heller ikke i mot trusler og dritt fra rusa idioter. Du har sikkert lang erfaring om det. Not!
Sist endret av Sluzzz; 20. november 2019 kl. 11:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.