Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2133
Kanskje dumt å legge ut her, men ser ut som best egnede sted å skrive det.

Jeg skal på fest, men vet ikke hva jeg skal si til mamma for å dra, fordi at jeg vet at jeg ikke får være på fest.

Hva burde jeg si for å kunme dra, eks til noe annet hun tror på som jeg sier at jeg istedenfor drar på.?

Takk på forhånd.
Si du skal på damebesøk passer jo bra mtp din tidligere tråd
Sitat av esselte12 Vis innlegg
Si du skal på damebesøk passer jo bra mtp din tidligere tråd
Vis hele sitatet...
Hehe observant du

Med senere ettertanke lurer jeg på om jeg sier at jeg drar på skogstur, men vet ikke helt hvem jeg skal si at jeg drar med, fordi at jeg må ha en person med meg hvis ikke får jeg ikke dratt
Sist endret av xX_fleinsopp_Xx; 25. juni 2019 kl. 23:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Bare si du skal til ei dame så sier moren din wooow, så blir hun kjempe stolt. Si du snart har fått deg kjæreste også sier du navnet på hu du er keen på. Så drar du på den festen.
Eller så kan du bare dra på fest uten å si noe. Bare si «jeg drar til en kompis». De var unge engang de å
Sitat av GodMorgenJuice Vis innlegg
Eller så kan du bare dra på fest uten å si noe. Bare si «jeg drar til en kompis». De var unge engang de å
Vis hele sitatet...
Ville gjort dette. Kan fort få et forklaringsproblem i ettertid hvis man drar i gang med for sjuke unnskyldninger. Bare gi faen. "Stikker til en kompis, blir sikkert sen", også drar du på party istedet. Så tar du eventuelle konsekvenser i ettertid.
Eller si noe som at du drar på telttur, overnattings besøk eller lån! Men kommer veldig an på hvordan foreldrene dine er, fattern var ganske chill på samme greier men kjenner mange venner som spurte om det var greit de sov hos meg så det ikke ble noe stress.