Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1636
Hei!
Her er jeg helt grønn, så tenkte å høre med dere!
Jeg har ikke spilt på 10-15år år nå tror jeg, men kjøpte nylig en god pc til designing, som også vil fungere bra til det meste spill tror jeg. Så da ble jeg litt sugen på og begynne og spille litt smått igjen, hvis jeg fant noe jeg likte. Men så kom jeg til dilemmaet, hva spiller folk nå?

Dette er de spillene jeg likte desidert best! Rangert etter hvem som er absolutt favoritt

Battlefield 2
Cs 1.6 og cs source
Modern warfare call of duty
Gta


Med den listen, kan noen anbefale et bra spill? Har ikke interesse av story osv på single player, liker best korte matcher online

Tusen takk!
Escape from Tarkov.
Apex legends..
Mye mer tidseffektivt enn type csgo osv.
En seier tar 20 min, så istedenfor å spille 1 csgo kamp så rekker du minst 3 i apex..
Ihvertfall ideelt for meg som er blitt eldre å har familie ��
Masse gode tips her! Takk!
Wotlk classic kommer 26. september ��

Dota 2, men det er relativt tryhard iforhold til andre moba.

Ellers virker det som du liker fps. Hva med csgo?
Sist endret av Superspurv; 9. september 2022 kl. 17:51.
Gta 5 er jo ganske bra Der kan du velge selv hvor lenge du vil spille siden de fleste ting kan stoppes og lagres. noen oppdrag kan ta opptil 20-30 min, hvor du ikke får lagret noe før etter du er ferdig med oppdraget.
Rocket League. Fotball med biler. En kamp tar ca 5 min.
Vil påstå at Insurgency Sandstorm er en god blanding av skytespillene du referere til
Escape from tarkov, ready or not, zero hour eller world war 3.
Alle spillene du likte tidligere er jo fortsatt blandt de mest poulære bare i nyere utgaver.

Youtube å se litt hva som frister mest å begynn der
Sist endret av Yohoja; 11. september 2022 kl. 07:54.
Red Dead Redemtion 2

Uten tvil det beste spillet som noen gang er laget, siden du har spillt GTA har du jo litt erfaring med Rockstar og deres kvalitet. Det er best singleplayer da så kanskje ikke aktuelt men måtte nevne det.

Diablo 2 resurrected er veldig bra også, tidløs klassiker.

CS:GO er kult online
Sist endret av FuNcEd; 11. september 2022 kl. 13:09.
Jeg anbefaler Valorant. Samme konsept som CS bare at man kan velge forskjellige agenter med egne ferdigheter, som etter min mening gjør kampene mer dynamisk og bedre. I tillegg er dette et nytt spill som føles mye mer "krisp" en feks CS:GO, samtidig som det har en fremoverlent og e-sport fokusert skaper(Riot) som regelmessig slipper nytt kult innhold.