Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1265
noen gode metoder/måte og tjene penger på som dere bruker?
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
frakte
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ha en lovlig jobb
Det finnes 1000-vis av måter å tjene penger hjemmefra. Men om du spør på freak om hvordan så har du veeldig mange steg igjen å ta før du skjønner hvordan.
Frekventere loppemarkeder og bruktbutikker og flippe ting man finner der.
Nå nylig fant jeg et par Paraboots sko i fin stand til 40 kr. Solgt på finn.no for 800 kr.
Ellers så har jeg alltid en plastpose på innerlomma, så plukker jeg med meg alt av pant jeg ser. Kikker også en ekstra gang i søplekasser på bensinstasjon og utenfor inngangen til matbutikker og inne på kjøpesentre og rasker med meg de jeg finner, gir fra 500-2000 kr ekstra i måneden bare det. Ellers så er det jo en kjensgjerning at penger spart er penger tjent. Så frekventerer disken med mat som går ut på dato som er på tilbud og spiser 80% av all maten min derfra.
Sitat av Revbatim Vis innlegg
Ellers så er det jo en kjensgjerning at penger spart er penger tjent.
Vis hele sitatet...
Ja, så sant som det er skrevet! Derfor vil jeg anbefale TS å være mere forsiktig med sitronsaften. Det kan være en del å spare der.
Detailing av bil og båt, er man skikkelig flink, så betaler folk godt for skikkelig jobb som også er holdbar
faasah's Avatar
Trådstarter
28 4
Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg
Det finnes 1000-vis av måter å tjene penger hjemmefra. Men om du spør på freak om hvordan så har du veeldig mange steg igjen å ta før du skjønner hvordan.
Vis hele sitatet...
mye luringer her skjønneru
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Palleinnøebering, ingen spør hvor de kommer fra. Du trenger stor bil eller henger å kjøre rundt til butikker etter stengetid.