Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  53 14595
På en tiden mange kiosker hade aviser i avisstand utenfor var det mange ganger jeg tenkte tanken på å ta en avis og løpe-gjorde ikke det-men må ha vært litt svinn for de.
Stjal en hubba bubbs når jeg 8 fra butikken. Har ellers ikke stjålet unntatt en hendelse i en Kina sjappe. Jeg bestilte meg mat og når den var ferdig så var hu dama i disken så stressa pga antall bestillinger at hu bare ga meg maten. Jeg sa tusen takk og gikk rett til bilen uten å betale. Det var litt gøy.
Sist endret av SweetBillMcPopo; 1. februar 2023 kl. 08:19. Grunn: Korrektur
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Når jeg jobba i klesbutikk stjal jeg på følgende måte:
Gikk inn i oversikten over gavekort og tilgodebevis, fulgte med på de som snart gikk ut. Brukte de selv den dagen de gikk ut på å få meg alt mulig. Dyreste var vel en jakke til 4000 kr tror jeg. Tenkte det var bedre jeg fikk brukt de enn at ingen fikk brukt de. De som hadde glemt tilgodebeviset eller gavekortet sitt fikk jo uansett ikke brukt det. Også var det ganske idiotsikkert i forhold til å bli busta da det ikke ble noe svinn og så clean ut i regnskapet.

Når jeg jobba på Meny og gamlinger som åpenbart hadde god råd(dette var en Meny butikk i et velstående nabolag) kom med pantelapper spurte jeg om de skulle ha kvittering før jeg oppga beløpet og de skulle betale. Skulle de ha kvitteringen så scannet jeg pantelappen for dem, sa de at nei den trengte de ikke, gikk pantelappen i lomma. På slutten av dagen så scannet jeg inn alle pantelappene og fikk rundt 300-2000 kr cash alt ettersom.

Nå til dags bare dumpsterdiver jeg i søpla bak lokale Extra, sjukt mye brukandes som kastes!
Jeg blei tatt av mamma i å stjele 15-20 lightere når jeg var 8-9-10år, blei tvinga ned på butikken, måtte legge alle på disken å unnskylde til kassadama forann andre kunder, det var den karrieren som tjuv