Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 992
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei.

Lurte på åssen det ville vært og tatt heroin oralt i fls kapsler. Mest for smertelindring fordi legen skriver ikke ut mer annet.. jeg gsr god erfaring med heroin fra før,men føler at og røyke det er utrolig waste for mye forsvinner. Og bruke nesa er uaktulet da den er helt øddelagt av tidligere amfetamin misbruk.så jeg blør som en stukken gris vær gang noe går opp der. Nål er uaktelt ,og i 2ern er også uaktuelt.. må den tilbredes med syre for og taes oralt?
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Heroinen du får i Norge funker ikke bra oralt. Du vil trenge doser på over et halvt gram for å i det minste få en liten effekt.
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vel, du kan jo få kjøpt legemidler på gata som Oxy, Tramadol og Parlagin. Vet ikke hvorfor du fikk tanken om å ta minus oralt, alle andre alternativene jeg mente er jo mye bedre.
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
fordi heroin er det billigste alternativet .. ikke f om jeg betaler 800kr for 1 oxy . paralgin er bare piss , tramadol har jeg brukt så mye av at det gir null effekt
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
eneste som funker er heroing og metadon.. metadon får jeg ikke taki på gaten bare subutex. men subutex gir meg eller ingenting
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Dette er heldigvis jævlig god minus som ikke er fra gata men privat . Skikkelig mørk rock som funker knall og blir sort på folien,smaker skikkelig organisk.ikke den lysebrune driten du får på gata som nesten ikke smaker.. Men liker lkke å waste på folien da endel går tapt i prossesen.
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dette er heldigvis jævlig god minus som ikke er fra gata men privat . Skikkelig mørk rock som funker knall og blir sort på folien,smaker skikkelig organisk.ikke den lysebrune driten du får på gata som nesten ikke smaker.. Men liker lkke å waste på folien da endel går tapt i prossesen.
Vis hele sitatet...
Så #3? Den gir ingen virkning oralt. Om du absolutt skal ta oralt, er ikke heroin billigste alternativet mtp mengdene du må ta.
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dette er heldigvis jævlig god minus som ikke er fra gata men privat . Skikkelig mørk rock som funker knall og blir sort på folien,smaker skikkelig organisk.ikke den lysebrune driten du får på gata som nesten ikke smaker.. Men liker lkke å waste på folien da endel går tapt i prossesen.
Vis hele sitatet...
Jeg har prøvd heroin å røyka et par ganger, men det var en helt hvit og fast klump?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dette er heldigvis jævlig god minus som ikke er fra gata men privat . Skikkelig mørk rock som funker knall og blir sort på folien,smaker skikkelig organisk.ikke den lysebrune driten du får på gata som nesten ikke smaker.. Men liker lkke å waste på folien da endel går tapt i prossesen.
Vis hele sitatet...
Mer går tapt om du svelger det.
Folk flest får dårlig effekt av å ta det oralt, men hvor dårlig, er det bare en måte å finne ut av.
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har prøvd heroin å røyka et par ganger, men det var en helt hvit og fast klump?
Vis hele sitatet...
Nesten all heroin i norge er brun
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Mer går tapt om du svelger det.
Folk flest får dårlig effekt av å ta det oralt, men hvor dårlig, er det bare en måte å finne ut av.
Vis hele sitatet...
Får eller prøve å røyke på svakere varme . For de som kjenner til v5 mod til vape, det er en keramisk kopp til og vape oljer som fks bho. Vil det funke med minus?
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har prøvd heroin å røyka et par ganger, men det var en helt hvit og fast klump?
Vis hele sitatet...
Hvit er en av typene som du kan ta oralt. Men uansett, å ta det oralt er sløsing.
Heroin i baseform tas ikke godt opp oralt. hydroklorid-form fungerer oralt. Det finnes en metode hvor du kun bruker dietyl-ether og salpetersyre til omdanning. Dette får du kjøpt lovlig.


Håper du finner en bedre løsning på problemet ditt enn selvmedisinering.