Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1459
Hei!
Røyket hasj nå de siste 3 kveldene, har urinprøve tirsdag om 4 dager. Tar sanne som blir sendt inn til laboratorium, er det noen som har noe triks jeg kan bruke for og slippe unna? Eller er jeg helt fakked? Hørt at vaskemiddel og såpe i prøva kan funke, stemmer det?
Du ødelegger prøva, ja, og en ødelagt prøve regnes som positivt svar.
Vil de Se at jeg har ødelagt den med vilje? Noen andre tips for og få negativt svar?
Tøm urinblæren for og så kjøre en slange gjennom tissen in i blæren for og fylle på medren urin fra noen som ikke har ruset seg...

Bruk søkefeltet,det er 1000 vis av sånne tråder her.
Sitat av Markusb12 Vis innlegg
Vil de Se at jeg har ødelagt den med vilje? Noen andre tips for og få negativt svar?
Vis hele sitatet...
Usikker, på en 6mnd periode hadde jeg 2-3 ugyldige prøver (ikke min feil) men det fikk ikke noe konsekvenser. Tok stort sett blodprøver men et par urinprøver også.
Sitat av Sæd Vis innlegg
Tøm urinblæren for og så kjøre en slange gjennom tissen in i blæren for og fylle på medren urin fra noen som ikke har ruset seg...

Bruk søkefeltet,det er 1000 vis av sånne tråder her.
Vis hele sitatet...
Et av de verste forslag jeg har sett så langt iløpet av mine 10 år på Freak!

Når en setter inn et kateter, har en så langt det er mulig, en steril prosedyre. Altså Tissetassen renses med klorheksidin/sprit og selve kateteret er i en steril innpakning.
Når en har tisset, kommer det bakterier inn i denne urinen så og si med en gang. Disse bakteriene blir da med urinen inn i urinblæra, og du har da en urinveisbetennelse. Noe som i seg selv stort sett krever legehjelp og en kur med antibiotika. Kommer betennelsen til nyrene, noe den fort kan gjøre, blir det fort sykehusinnleggelse. Nyrebekkenbetennelse og nyrebetennelse kan ganske fort bli livstruende, hvis ikke det blir stoppet litt fort. Det ene er at nyren(e) blir ødelagt, det andre er at det fort blir sepsis (blodforgiftning). Sepsis vil du ikke ha! Jeg har selv hatt det, jeg spydde så fort jeg fikk noe i magen, og jeg havnet 2,5 uker på sykehus, og gikk på penicillin i 1 mnd (-3 dager). Og var egentlig ikke helt meg selv før en 2–3 måneder etterpå. Jeg var heldig, hadde jeg kommet inn et par dager senere, hadde jeg dødd. Ellers kan det noen ganger hende, at du mister noen fingre, tær, armer, bein, nese m.m. hvis det setter seg en heftig betennelse der. Noe som kan skje.

Altså aldri, aldri putt noe i kroppen din på denne måten!..
Jeg fikk dette av en byll av betennelse, som det gikk hull i, og innholdet kom i blodet.
Noen som vet om varm eplejuice, altså i kroppstemp, kommer til og bli lagt merke til? At de ser at det er eplejuice? På labtest altså
Sitat av Markusb12 Vis innlegg
Noen som vet om varm eplejuice, altså i kroppstemp, kommer til og bli lagt merke til? At de ser at det er eplejuice? På labtest altså
Vis hele sitatet...
Som du blander med piss eller ren eplejuice? Tror uansett det blir vanskelig å komme unna med den.
Hvis det hadde eksistert en enkel måte å lure systemet på, hadde alle visst det, og du hadde ikke behøvd å spørre engang. Og det er veldig enkelt å få en ren prøve: bare være "ren" tilstrekkelig lenge før prøven. Men det er kanskje ikke så gøy?
Sitat av Markusb12 Vis innlegg
Noen som vet om varm eplejuice, altså i kroppstemp, kommer til og bli lagt merke til? At de ser at det er eplejuice? På labtest altså
Vis hele sitatet...
Mange uristiks har felter, som måler sukkernivå, pH, blod og proteiner. Eplejus inneholder naturlig en del sukker og den er noe sur. Normal urin er helt fri for sukker, og den er omtrent nøytral. Hvis dette blir målt, viser prøven, at du er en som har a typ 50 ganger surere urin enn det som er dødelig. Sammen med sukkeret i urinen viser du har et blodsukker mange 100 ganger dødelig nivå. Tror du dem kanskje aner en ugle eller to i mosen da?

Ta på deg ansvaret for de gjerningene du har gjort, som da blir å si at prøven er positiv, eller ta prøva og håpe på det beste. Slår prøva ut i en ufordelaktig retning for deg, ja, så får du også ta konsekvensene...

Håper du lærer.
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er masse anekdoter fra folk på reddit som påstår at de har brukt denne metoden med suksess: https://hirefelonsjobs.org/how-to-pa...st-with-certo/
Hvis du skal lure en labtest da må du ha med deg piss som er rent der du skal ta testen.

En hurtigtest derimot er mye enklere å lure.
Screeny weeny og lignende er vel kanskje det tryggeste. Har ikke brukt fake kuk selv, men bruke en 60ml sprøyte med noen andres urin med to lommevarmere teipa fast, og en slange fra sprøyten ned ved siden av penis.

Funka fett det hvertfall så tror jeg forhåpentligvis syntetisk urin funker like bra
Sist endret av Bluesky_; 11. oktober 2022 kl. 04:18.
Sitat av Markusb12 Vis innlegg
Lure Urinprøver
Vis hele sitatet...
Lur du, lurer tester og greier.
Er jo egentlig vi som burde få øse av din uendelige visdom, ikke omvendt.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Tenkte og gjøre en kjapp update, tok en del vaskepulver og la under forhuden, for så og holde igjen tuppen og pisse ut vaskepulveret som lå under forhuden. Og sjokkerende nok funka det faktisk, fikk ikke beskjed om at prøven var ødelagt. Bare at den var negativ��