Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1171
Hei, jeg startet på en kur for ca 3 uker siden. Kom kun i gang med dianabol som jeg inntok i 4-5 dager, 20mg om dagen. Jeg måtte avslutte denne kuren da jeg fikk vite at jeg måtte starte på urinprøver iløpet av kort tid. Jeg har lest at sporingstid er 5-6 uker. Vet noen her om denne forkortes da jeg kun tok en liten mengde over så kort tid?
en urin prøve for rusmiddler vil ikke vise anabole steroider. I noen tilfeller når de kjører første klasses caddilac rus testing for ekstreme hendelser som bilulykker eller ofre babyer til satan så kan turinabol spores. Vet ikke hvorfor det er kun de sjekker etter da men eh du kan trykke i deg bol det kan ikke spores i noe som helst urine prøve som brukes for rus
Trådstarter
9 1
Det er jeg klar over, men jeg skal ta urinprøver der jeg testes direkte for steroider..
Da er du ganske fucked, uansett om de ikke sporer dianabol will de se at epitesto til test nivået er fakt opped og lure på hvorfor. Uansett hvordan kommer du i en situasjon hvor noen vil doping teste deg nå. Når alle treningsentrene er stengt? er ganske mye som skal til før politiet krever en prøve for doping.
Trådstarter
9 1
Det er i forbindelse med en rettssak jeg skal i.... Men er det fortsatt like sporbart da inntaket er så lite og over så kort tid?
Sitat av AnonymCM Vis innlegg
Det er i forbindelse med en rettssak jeg skal i.... Men er det fortsatt like sporbart da inntaket er så lite og over så kort tid?
Vis hele sitatet...
Det blir mindre sporbart med mindre inntak over kortere tid, men om du slipper unna er umulig å svare på.

Si gjerne ifra hvordan det gikk.
Trådstarter
9 1
Allright! Håper på det beste jeg da, holder dere oppdatert på resultatet..
Kan du også skrive hva konsekvensene ble visst du blir tatt? bare sånn at vi kan forberede oss på hva som kan skje visst vi ender opp i en knipe
Dianabol kan nok spores minimum 5 uker etter inntak. Selve virkestoffet er fort ute, men det er såkalte langtids metabolites som blir temmelig lenge. Hvem analyserer prøven? For hormonlaboratoriet har ikke lov til og analysere med mindre det er medisinsk grunnlag.